Nézegettem a szervizkönyvet, hogy mit merre és hogyan kell szétszednem mostanában. És felmerült bennem pár kérdés.
Ha ki akarom venni a 2 kereket, akkor ahhoz le kell vennem a fékeket? Könyv szerint le kéne, haver szerint nem. Ha le kell, nagy szopással jár a levétel/visszarakás?
Nem csak a keréknél, de sok helyen pl.: olajcsere, farokidom, tank ír a könyv Nm-ben értékeket, hogy mennyire kell meghúzni a csavarokat. Ezeket mennyire kell betartani? Érdemes beszerezni egy (vagy 2) nyomatékkulcsot? Vagy csak parasztvakítás az egész? Hosszabb távon otthon akarom szervizelni, szerelni, bütykölni a gépet.
Én vettem...35 euró volt és kaptam hozzá egy nagy palack láncspray-t és egy fél liter tisztítót is.
Tök jó kis cucc. 3-an használjuk már vagy 3 éve. Jelenleg petróleummal. Persze nem ennyire labortiszta mint a filmen...de jobb mint ecsettel-kefével. És elég gyors a tisztítás.
Voltam kint én is, de a bőrgatya hiányát még egy rohadt csavar a hátsógumiba is tetézte, amit ott szedtem össze frissen. Viszont az ott megismert társaság könnyen felejtette ezt a malőrt. Ahogy néztem azért nem 10km/h-s élménymotorozás lett a vége...majd legközelebb.
Ahogy várható volt, nem volt tömeg.
A pályára eredetileg biztos más elképzelésük volt, de végül csináltak két csoportot a regisztráltakból és lehetett menni 20 percet. Utána talán lehetett volna menni még 3 kört, de azért már nem maradtam ott. Nem volt melegem, de ez az egyszer 20 perc belefért.
Télen gondolom, nem töltötted. Lemerült. Tedd fel töltőre, aztán majd kiderül. Ha nincs töltő, bikázd be, aztán menj vele egy fél órát. Hagyd állni egy napot, másnap kiderül, hogy halott-e az akksi.
Tegnap visszatettem a télire kivett akksit a fazerembe, ami pöccre indult, nem mentem vele semmit, de ma be akartam indítani és nem pörgette az önindító, sőt nagy valószínűséggel le is merült az akksi az önindítózástól!
Lehetséges, hogy 1 nap hideg garázsban állástól ennyire lemerült volna, nem hagytam rajta a gyújtást az tuti?!
Lincos-nál vettem... és jó!