Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Roadsmart
Jah, meg mindjárt a gumi DOT számát is, mi !? Számít ?

DreamHunter:
Mert akkor nem feszül annyira és nem reped olyan gyorsan szét ! Tényleg ha ennyire felkészületlenül akarsz motorozni, még brümmögni se brümmögj mert még elrontasz valamit ! Kár lenne azért a vasért !

De komolyan, mit jelent, hogy fél szezon alatt. Mennyi kilométert mentél vele ? Csak mert ha 10-ezret, akkor az másnál 3 szezon... Új gumik voltak ? Mennyi volt bennük ? Csak mert a vége felé k@va gyorsan kopik ám ! Mit jelent, hogy nem húzod neki ? Mennyivel szoktál menni, milyen terepen, egy vagy két személy, stb...

Nekem a hatkilós elment 12 ezret is egy hátsóval (az első jobban bírja). De az ezres nyócezernél már kuka... Szal a kigyorsítások eszik a legjobban a gumit. Én Conti Road Attack2-t használtam, nagyon jó volt és a hatszázason 10 ezret el kellene mennie normál használat mellett !
Előtte volt Bridgestone-om. Az is ment vagy 10 ezret. MOst egy hazsnált michelin van fent 10 ezerért vettem és már 4 ezret beletekertem. Sztem következőre is ez lesz. Sok kétszemély és néha bőven 200 fölött...de ezt úgyis csak zárt pályán és különben is letagadom...
A qualifier az egy hulladék.................nem tapad ellenben kopik mint a barom.6-8e és kuka a hátsó 12e nél dobtam le az elsőt.

Szerezz egy túrásat.

Rardsmart,pirelli angel,micsülin PR2 vagy hasonlót.
Igazából mindegy mert ugyis ujat kell vennem , ezért kértem tanácsokat is. Mit, mért, hol.
Ami rá van írva: dundop ,spotmax qualifier, tubeless radial, elvileg 2 komponensű, de hülye vagyok hozzá gondolom ez látszi is :D
Hétvégén szedjük szét az egész elejét megnézzük a kormánycsapágyat meg mindent ami az elejében található,hátha találunk valami érdekeset,ki nyomtattam az elejéről készült robbantott rajzot Hétfőn már többet tudok.
Első menetben mond már a gumitipust.
Köszönöm a választ, mások tapasztaltait is szivesen meghalgatnám .
A félig leeresztett gumi az mért jó, megnő a futofelület? vagy a tapadás miatt célszerű? :)

Néha eljutok egy helyi fagyiozóig...............és bevallom töredelmesen ma elmentem barkácsbótba sportcipő,rövidnaci,póló sisak dresszben......................és úgyis majd megdöglöttem a melegtől.
Esküdj, hogy te mész is a motoroddal !?!? Basszus én nem és még így is cserélem az olajat évente ! Tudod mennyibe kerül !? A biztosításról, súlyadóról és a gumikról nem is beszélve...
Jó, jó bevallom, néha beindítom...szégyenlem is magam ilyenkor...tudod a természet meg ilyenek...de a csajomnak néha vagiznom kell, különben nincs palacsinta este... A legszarabb, hogy ilyenkor be is kell öltöznöm...basszus megrohadok a zárt garázsban...
Na ez komoly volt mint az ebola.
Ne figyelj a többiekre mert csak elhülyülik a választ !
Majd én megmondom a tutit:
Ne indítsd be a motort ! Ha döntögetsz, mindig legyetek ketten, mert így az egyik segít és meg tudja tartani a motort akkor ha túl mélyre döntesz ! Ebben a pozícióban is csak finoman rángasd a gázt, mert azzal is kopik a gumma ! Ha mégis ráülnél, ne billegtesd a sztenderen mert az álló gumi ahogy a földhöz ér, kagylósra kopik ! A fékhez ne is nyúlj, mert az zabálja igazán a gumikat ! Ha már elkövetted azt a hibát, hogy ráültél ne brümmögj hangosan mert azonnal igazoltatás lesz a vége és az a pénztárcádat koptatja. Ja és a legfontosabb: a gumikat félig leeresztve, fénytől védve, mindig hűvös helyen motorozz a géppel ! Sajnos néhány én után így is kirepedeznek a gumik, ezt gyakori glicerines átkenéssel elhúzhatod kicsit...de akkor oda az élmény...
Nyugodtan kérdezz még ha valami nem tiszta
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy. Fél szezon alatt elment egy gumiszettem, úgyhogy gondolom rossz a motorozási technikám mik a fő hibák amitől gyorsan tud kopni a gumi?
És még hol lehet viszonylag olcsó áron venni gumit. Milyet érdemes, melyik tipus bírja a legtovább, ritkán szoktam száguldozni. Mit ajánlanátok? Egy olyan gumi ami sokáig birja, az nem bírja a kanyarokat.
Üdv egy kezdő fazeres
Neeem, nem...csak a Zsolti barátomnak tett fel egy fokozatkijelzőt. Előtte meg vártunk egy kicsit és közben filmeztem...
De ha csináltatnék akkor amit németországban csinálnak: blokk ki és szét. teljes belső polír, szívócsonk, felömlők, stb... Egy ivan's jet kit és nyitott légszűrő...asszem ezzel már meg is lennék... Nem olcsó móka: kb 5 kilóban meg is állna És a kutya ki nem fizetné ha el kellene adnom...és most amúgy sem állok úgy... De ha lenne nagyon pénzem akkor biztosan megcsináltatnám ! Nem is cserélném le. Minek ?! Lehet még a belinkelt szíjas hajtást megcsináltatnám...de csak mert az tetszik

Nekem is van fokozatkijelzőm...de még dolgozom rajta...lassan annyiban van mint amit Ágó kínál...de ez saját építés

Amúgy Ágo nagyon jó fej :) Valami kommunikációt kellene vennem...de amit ő árul az 78 ezer ! Még leírni sem jó érzés...szal az biztosan nem lesz...valakinek tapasztalata valami ilyesmivel ?

Amúgy a túra nem keltette fel az érdeklődésed ? Jó lesz !
Megpróbáltad már egyszerűen fellazítani a a teló-bilincseket, alul-felül ? Nem lehet, hogy nem áll egyenesen a kerék ? Mr egy kicsi is elég lenne... Zsolti barátomnál is megütötték az elejét kicsit. Elment egy hangyányit és mikor fellazították, visszaállt megától, mert a tengely visszahúzza.
Ha nem kopog valami, akkor ott nem csapágy probléma van ! A betétek is kopoghatnak de az tök normális, mert a yamaha ilyen lazára csinálja...no comment... Szal ha kormánycsapágy, akkor fent koppan, és azt már kézzel tolásnál is hallani-érezni lehet.
láttam voltál Ago nal, tán valami merényletet akarsz elkövetni az fzs ellen
Az ütést úgy értem hogy az egyenetlen út kátyúk okozzák olyan mintha nem csillapítana de csillapít mert ha álló helyzetben nyomkodom lefelé akkor hallani hogy szörcsög az olaj és csillapít,és semmilyen kattog, csattogó,hangot nem ad.a kis kátyúkat nagyon szépen ki vasalja de a nagyobbakat már nem,mentem másik ilyen motorral és ég és föld a különbség a kettő között pedig abban gyári rugó volt . és úgy veszem észre hogy a gumimnak is az egyik fele jobban kopik.
Húúú ! Ez nagyon nagyvonalú. Jó ötlet azoknak is akik csak egyszerűen tuningolni akarják a vasat !
Köszi
Hali!
Volna egy olyan javaslatom, hogy akinek szüksége van bármiféle csavarra, ha tudja írja fel annak méreteit, (vagy írja le nekem hogy melyik csavarról van szó s én a sajátomon lemérem) és itt Tatabányán az ipari parktól nem messze van egy jóféle csavar nagy/kisker mindenféle műanyag ill. acél csavarokkal és ha gondoljátok az összeírt kívánságlistával berobogok és utánaérdeklődhetek, hogy mi az amit tudnak adni illetve mi pézért!
Simán lehet, hogy a felnid van szépen megütve ! A gumi is üthet...bár nem értem mit jelent, hogy "üt".
Ha lassan tolod a motort és berántod a féket, akkor honnan jön a koppanás ? Fentről vagy lentről ?
Okay, amint odaérek küldök képeket.
Szia!

Köszi. E-mailcímem az adatlapomon.
Mielőtt bárki beszólna a félreérthető kép miatt: nekem jobb csajom van !
Hali Krisz !

Találtam róla infót:
http://erdelykincsei.com/2011/...

De itt egy kép...ha dobsz egy mélcímet küldök még, de már csak holnap, mert nincsenek nálam... A házak nagyon jók ! A környék is az. Onnan túráznánk ide-ode :)
50 ft-ért megoldódott darabja..igaz fémcsavar de a célnak tökéletesen megfelel.Köszi a tippeket azért