Pár napja a 31-esen a útpadkára húzódtam le a szembejövő előző kisteher elől. Olyan 50 méter lehetett, amikor kijött, és semmi jelét nem mutatta, hogy észrevette volna, hogy jövök szembe. Meg se állt, hogy megpofozhassam...
80-90-es sebességről nem valami jó móka azon a kavicsos gödrös padkán lelassítani...
4 méteren, és az ABS-en múlt, hogy most nem rólam olvastok - balesetes - híreket. Pilisvörösvár és Csobánka közötti szakaszon kanyarogtam, amikor megpillantok egy sárga Focus-t, ami mögött 2 autó van. Igen ám, de egy S kanyarból kifelé jöttek, miközben én az S kanyarba mentem volna be. Az utolsó autó, mely egy bordó volvo volt, pedig teljesen szabálytalanul kiakart lőni, balszerencséjére épp szembe jöttem vele, de még íven voltam!
Minden féket telibehúztam, tapostam, s egyből menekülőutat kémleltem. Szerencsénkre a kerék nem blokkolt és bár felegyenesedve, de az út széle felé tudtam kormányozni, miközben a volvos visszarántotta a kormányt....
Itthon leszállva a motorról kezdtem csak picit remegni...
nem szokott vele semmi extra lenni, de akkor is,,,
régi fejlesztésű, erős túra gumi , a keményebb fajtából, sőt ha megcsúszik azon se kell meglepődni.
én 3 hete vettem metzeler m3at 8e ft ért középen 3-4mm rel.
ma megint elmentem hozzá, de egy gyengébb gumija volt, ami sportos azon középen kb 3 mm ,de a szélein elég kevés volt.
volt egy Metzeler z8 is, közepes állapotban...
Miért...mi a gond a BT-020-al? ! Ezt sikerült occsóért beszerezni piacon no...erre a szezonra jó lesz azt...jövőre úgyis cserélni akarom egy új BT-023-ra..egyébként amennyire én ki tudom használni szerencsétlen masinát...nekem megfelel a BT-020-as vagy valami más gebasz szokott vele lenni?
Ha már a hibák szóba kerültek: Múlt héten reggel hatkor indultam Lillafüredre. Beindítom, 2-3 perc múlva indulok, mikor felváltottam kettesbe, ahogy felhúztam a váltókart, leállt a motor, mintha leállítottam volna. Kiraktam üresbe, beindult, kicsit talán nehezebben, mint kéne, többször kellett indítózni. Azóta semmi baja, nem volt gond, aznap is a 404km alatt, meg tegnap is voltam ugyanott, csak tegnap reggel öt előtt öt perccel indultam
Valami ötlet, hogy mi lehetett
Hét elején behozta a tulaja azzal, hogy légszűrőt cserélt, majd betolta a helyére, utána két hét múlva próbálta indítani, de leállt, nem ment. Pénteken volt egy órám, gondoltam kipróbálom. Beindult, kicsit szarul járt, de melegen már volt alapjárat, ki is próbáltam, elég jól megy az enyémhez képest, még nem mentem V2-vel sosem. Nem tudom miért nem indolt neki
80-90-es sebességről nem valami jó móka azon a kavicsos gödrös padkán lelassítani...
ártatlan papagáj
Minden féket telibehúztam, tapostam, s egyből menekülőutat kémleltem. Szerencsénkre a kerék nem blokkolt és bár felegyenesedve, de az út széle felé tudtam kormányozni, miközben a volvos visszarántotta a kormányt....
Itthon leszállva a motorról kezdtem csak picit remegni...
vigyázzatok az úton.
Remélem kielégíti a kíváncsiságodat.
Mértis?
régi fejlesztésű, erős túra gumi , a keményebb fajtából, sőt ha megcsúszik azon se kell meglepődni.
én 3 hete vettem metzeler m3at 8e ft ért középen 3-4mm rel.
ma megint elmentem hozzá, de egy gyengébb gumija volt, ami sportos azon középen kb 3 mm ,de a szélein elég kevés volt.
volt egy Metzeler z8 is, közepes állapotban...
Valami ötlet, hogy mi lehetett
SV-650S az befecskendezős, ugye