Hali Sabato!
Köszi a válaszodat:-)! Végülis maradtam a 180/55-ös guminál (Bridgestone BT020), igaz hogy használt, de az idei szezint kihúzom vele és kora tavasszal akarok beruházni a egy BT023-as új hátsóra:-) (első már megvan). Egyébként sajnos így is-úgy is 2 centis majrécsík van a hátsó gumimon...nem "merem" mélyre dönteni fene tudja mér !
Valaki írta, hogy a telója szimering csere után is hamar elkezd ereszteni......az FZS-be /-es szimering kell és ha csak sima 8-ast tesznek bele az nem bírja sokáig bár belemegy.....azért írom mert most volt egy ilyen történet és szervizben tették bele....mondjuk nem tudom, hogy itt melyik gépről volt szó(már nem emlékszem, visszakeresni meg lusta vagyok), de ha FZS-ről akkor ez is lehet opk(persze nem biztos)........
Rossz volt a link: Google Maps
Egy sor gyártelep lesz ott, attól függően merről mész be kell (jobbról vagy balról) kanyarodni egy sorompón át, majd továbbmenni pár száz méter és sok parkoló, épület között/után ott lesz.
Legközelebbi alkalommal a hátsó rendszámtáblatartómmal összekötött sárvédőt akarom lecserélni, mert így, magasított indexekkel nem szép, foghíjas, gnóm, főleg távolról.
Ami fontos a doboztartó szempontjából, hogy az oldalsók konzolja felfelszik a kipufogóra és alul csatlakozik, rögzítődik a sárvédőhöz... Ilyen megoldás összehozható egy külsős kerettel/szettel?
Kb 20% kedvezményt adtak a gyári kiegészítőkre. Ha nagyon kell majd valami belealkudom, vagy harmati. De azzal, hogy Zakarhoz megyek, spóroltam vagy 70.000-et.
Ettől tartok:) Főleg bőrruciba aztán végképp élvezni fogom nagyon Telon nyomom a gps-t azt talán hallok valamit füldugón, vagy kell valaki aki jártas arra fele:)
Köszi a válaszodat:-)! Végülis maradtam a 180/55-ös guminál (Bridgestone BT020), igaz hogy használt, de az idei szezint kihúzom vele és kora tavasszal akarok beruházni a egy BT023-as új hátsóra:-) (első már megvan). Egyébként sajnos így is-úgy is 2 centis majrécsík van a hátsó gumimon...nem "merem" mélyre dönteni fene tudja mér !