Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Honda SW-t-t azt max 170-175 centi testmagasságig ajánlanám. A Burgmannal ellentétben nem állítható a segged mögötti támasz, és annyira elől van, hogy ha teljesen előre teszed a talpad, még akkor is vagy 100 fokot zár be a térded. A szélvédő felső éle pont a szemed magasságában van. Nincs parkolófény, nincs vészvillogó, van helyette (a Fazerhez képest) harmatgyenge fék (bár integrált és lehet ABS-t is kérni). Fogyasztásról 4,5 liter alatt ne is álmodj. (2010-es 400-as). Mivel új típus, extrák (pl. magasabb plexi) horroráron.
Előnye viszont a hatalmas csomagtartó és rezonancia szempontjából a Burgmannhoz képest kétszer annyi henger.
Igen, 125-ös volt. Az első komoly "barátom" volt (vagy barátnőm, hamár a modellnév egy női név). Azelőtt 2T-jeim voltak, amik folyamatosan baszakodtak. Némelyik többet állt, mint ment. Ebbe csak benzin kellett.
Kicsit pontosítanék magamon. Ha nem is konkrétan Yamaha blokk van benne, de ugyanazt használták, mint a Yamaháék, amit a Minarelli gyártott. Talán így a leghelytállóbb.
125-ös? Az jópofa gép
Madisonom volt 2 évig, olyan blokk van benne, mint a Yamaha Majesty-ben, konkrétan ugyanaz.
A Malaguti Madison az pl 4t és Yamaha blokkos
Teves kb 30 eve nem gyart japan ketutemut japanba.mind a motori minarellinel keszul nagyon regota.
Kéremszépen, az én Malagutimban Yamaha blokk volt. Csak a dizájnt adták az olaszok.
A másik, hogy céltalanul motorozni itthon szar. Nem vagyunk egy svájc, hogy bármerre is induljunk akkor jó lesz.

Szerintem jól behatárolt célpontok és kedvelt útszakaszok nélkül a "csak elmegyünk a környékre gurulni egyet" típusú kiruccanások unalomba fulladnak. Maximum a hóolvadás utáni első gurulás nem.

..meg itthon motorozni nem épp felemelő. Szerintem egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor élveztem az itthon gurulást
El lehet menni..! És el is kell..

Ha nincs célja a menésnek, akkor én inkább el se indulok. Így legalább ha motorozok azt élvezem, vagy legalábbis céllal teszem, mert dolgom van
Tuti hottreszegek a grappatol honapok ota.
....de csak rajta tartja a szemét egy kis japó,azt a kis ferdét......
Gp800 az tuti lehet,bár szerintem az már a tulsó ló másik oldala......
Mert asszed a majestyt nem digoban lapatoljak ossze a melosok.
Pedig egy Gilera GP 800 nagy királyság lehet
Olaszt ingyen se. A kényelem lenne az első szempont és legyen testesebb: pl yamaha majesty 400 vagy honda sw-t! Ja és minnél fiatalabb.........de csak elmélet még..... meglátjuk......

Ja és még amit nagyon utálok, elmotorozol(elrohansz) valahova és ha nem a motort és a cuccaidat akarod őrizni akkor sisakkal-bőrkabival-tanktáskával lehet körbejárni a várat.....ááááá
Gilera Runner ből van 2t 180 vagy 200cc nah az fasza lehet, azt mondajk nagyon mennek
Beöltözésről jut eszembe. A minap éppen fogyasztottuk a kv-t a benzinkúton Karinthiába. Egy gyönyörű Ducati épp tankolt. A csávón látszott, hogy csak a pár km-re lévő otthonából gurult le, mégis volt rajta minden (stílusosan Ducatis bőrcucc...) Annyira néztük, ahogy kikanyarog a kútról, hogy produkált nekünk egy egykereket, de kettő lett belőle, mert az elsőnél csak kicsit emelte meg az orrát. Én csak ingattam a fejem és már el is fordultam, mire Zacky mondja, hogy eltaknyolt. Kérlek szépen a kút melletti körfogóba tépett be, ahol is a behajtó autós nem adta meg neki az elsőbbséget. Ő meg, hogy mentse a bőrét eldobta a vasat.

A kútról 3 vadidegen motoros rohant felé egyből, az autós meg amint lehetett visszafordult és visszajött a motorosért. Ahogy mentünk el láttuk az indextörmelékeket a körforgóba és a bekötőút szélén álló autóst és motorost, amint mosolyogva töltik ki a betétlapot. Ez a kultúrország, erre itthon...

Tegnap este meg láttam a híradóba, hogy volt olimpiai bajnok úszónk épp az M3-ason tartott hazafelé, amikor egy idióta direkt letarolta. Előzményként az Andrássyn már őrültködött az illető ő meg szólt neki, hogy ne menjen már át a japó túristákon a Hősök terénél. Ez volt a köszönet. Mutatta a cuccait, mázli, hogy full bőrbe volt meg egyebek, mert csomót csúszott ő is és a motor is. A shoeiről lekarcolódott a festék. Jah és mindezt a belsőben egy rendőrautó szeme láttára. Mondanom se kell, hogy elhajtott az illető....
Nem rég meg lett csinálva anyám robogója (70cc Gilera Runner), a környékre azzal járok (focizni, kenyeret venni, szaladgálni) és annyira egyszerű az élet mellette. Végtelenül egyszerű döntögetni, bárhol elfér, gyorsan melegszik, felüdülés azzal motorozni stb. De nem tudnám robogóra lecserélni a Fazerem.
aha, 6000enként cserélem
mert
felnyitható sisakban egy kényelmesebb kordurában könnyebb lenne a helyzetet ha barangolnál..persze nem 140el lapon fordulni
Hát nem tudom most nagyon elkapott ez a negativ hangulat........

Van összehasonlitásom a simsonom(nem röhög,szép gyári) miatt!
Simson:garázs kicsuk-papucs-póló-jet sisak,kis hátizsák, berug-elindul, hesszeli a csajokat a járdán,parkol,vásárol.......lazul

Fz6:garázs kicsuk-kiriaszt-kiláncol-kitol. Melegit.(szomszéd örül) Minimum: térdvédő-csizma-kesztyű(új,nagyon szűk még nyügös) sisak (új,szűk, frissen nyirt fejen jól tapad,nagyon nyügös) végre elindul, állandóan a trafit kémleli.......... (bár ezt egy honda sw-t 400 ról is kell már )
én imádtam koborolni a nagyfazerrel ...azzal is lehetett
6e-nél cseréled az olajat?
Hát...............akkor tényleg marad a kofferseggű kanapé.


Bár én még az ingázást is jobban csípem...............pedig robogóztam előtte.


Ja és öregebb vagyok.
Eddig 670 km a napi rekordom,de én azt vettem észre hogy olyan 300 km amit még élvezek. Konfortzónámon kivül van már a többnapos tura.( hétvégén is motoroztunk kisebb távon többen és azt vettem észre hogy unatkozok a motoron 100 más dolgon jár az agyam,ami nem olyan jó.....)
Pályázás pont a nyügössége,a szabadság hiánya miatt nem vonz, pakold a motort hozzad vigyed minden pálya messze van ide.......

Nem a 300 km a gond,megyeszékhelyen élek,csak ha belegondolsz mindig ugyanarra indulsz legyen az a szélrózsa bármely iránya. (talán budapest jobb ilyen téren)
(lehet a korom:36 az ami már engedi látni a fától az erdőt és látom hogy értelmetlen ez a fajta mocizás)

Eddig én röhögtem a lámpánál mellém beálló puccsitós-bőrrucis sportmotorsokon! Ma meg már magamon röhögök ha beáll mellém egy nagyrobogó!
Talán a spidi csinálja. Szóval nem kéne, hogy rossz legyen.
Szia!

Nekem volt burgman 400-am és valóban nem rosszak a nagyrobogók arra amire mondod. Az utasnak nagyon jó dolga van, kényelmesen ülhet, doboz nélkül is el lehet menni kisebb utakra.
Viszont - talán a yamaha t-maxot leszámítva - a fékredszerük össze sem hasonlítható pl.a a fazerével. A kisebb kerék és a futómű meg sajnos nem igazán ezekre az utakra való. 2x kellett felnit görgőztetnem kátyúk miatt. A hosszú és alacsony építés miatt a legtöbb járdára felálláskor, vagy fekvőrendőrön való áthaladáskor le tud érni az alja.
A rossz utak miatt több idomtartó fül tört le idővel.

Egy balesetem volt idáig, pont az említett nagyrobogóval - a ferihegyi gyorsforgalmi mentünk kifele, és megállt a sor a 2. felüljáró tetején, a mögöttem lévő autós már nem tudott, nekem meg menekülési utam nem volt. Be voltam öltözve szerencsémre, mert elég hideg volt már (akkor még nyáron nem erőlködtem ez irányban...), és csak a motornak lett baja.
Azóta úgy gondolom, hogy a nagyrobogó (és a kicsi sem) kivétel az alól, hogy az ember, legalább gerincvédőt, térdvédőt, protektoros kabátot felvegyen a kesztű-sisakon kívül....