Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit akarsz, Románia legalább Európa..
Sidi név, Román gyártás (ahogy a forma is és a Sidi is LOL).
http://www.xpdboots.com/jspxpd...

neked inkább ez utóbbit. Szerintem frankó minőség (én próbáltam ilyeneket és tényleg minőségi kidolgozás), de sidi az sidi...
és leugatlak most is, mert aki nem képes beöltözni, inkább menjen gyalog vagy autóval. Én láttam, ahogy
- elcsapnak egy Harley-st a 10-es úton
- elütöttek egy robogóst Egyiptomba
s hallottam:
- Page storyjait
- ismerősöm apjának halálát (sisak nélkül fának, aki épp az elé kilépő fia miatt vészfékezett)
légyszíves kérdezd meg Page-től, hogy mi lett a térdével, hasonló ruha és egy kicsúszás után. Majd magadnak tennél jót, ha tanulnál az Ő hibájából.
Az előző tulaj azt mondta kicserélte szeptemberben, azóta kb 3-4e km -et mentem vele. Nem tudom, hogy a keménysége normális-e, megpróbálnám valakijét, ha Veszprém közelében lakik és segítene ebben :)
Vagy megijed a sárgától?

Hidegen nem csinálja, csak bemelegedés után.
Pontosan, ideig-óráig jó lesz az olajtól, de már ez azt jelenti, hogy cserés.
én is halottam,de a kezelésiben irja,hogy kenje meg motorolajjal...
Ettől függetlenül én nem kentem meg az új gyári bovdent,mert én is hallottam,hogy nem kéne..
A teflon házast nem kéne olajozni.............bedagad tűle asszem..........legalábbis nekem aszondták.
az a bowden kuka...ha nagyon szorul már hiába olajozod egy két napig valamivel könnyebb aztán ujra szar lesz.
megkopott a teflon bevonat,ezért eszi magát a bovdenházba a bovden..
Én cseréltem a fazeren és akkor lett jó
Mert 10-et ad meg a Yamaha...
Bár azt én sem vártam meg..
Pedig az az igazi
juhuhúúú de jót motoroztam ma.... 150km 2 uticéllal.....az egyik csaj ....a másik lóvé na ilyet nekem minden hétre(legalábbis nyáron)

150 km/h körül azért eltörpöltem vagy 2x,hogy egy nagyrobinak ez a vége......
Lehet hogy piros érzékeny
Pirosnál leáll a motorom. A meleg miatt? Elég, ha állítok az alapjáraton?
Fazeren a kuplungbovden olajozásához ki kell azt húzni a helyéről és visszaszenvedni, vagy van valamilyen jó módszer rá? WD-40 jó kenésnek?
Nagyon szorul, egy fél napos motorozás után megfájdul a kezem és többieké sokkal puhább (nem Fazer).
A sisak meg a kesztyű az egyetlen, amitől sosem válnék meg. Kesztyű nélkül csúszik a kezem alatt a gáz, bukó pedig létfontosságú és praktikus is. Elég sokszor ment a szemembe homok nyitott plexinél, még városban is... azonnal lecsuktam és megmenekültem.
simsonos régi idők. Beöltözés? még a bukósisak se volt kötelező...
Namost mondok egy horrort.................én speciel jelenleg egy szál farmer bőrkabát sisak kesztyű csizma combóban nyomom a melós ingajáratot.

Ha lenne is robim ennél lazábban nem nem szeretném.................egyszer mentem rövidnaci póló sportcipő menetet.

Minden bajom volt a szálló homokkal 80 fölött.
Úgyhogy halállazán is lehet nakeddel menni...............bár annyira nem hogy tangapapucs,izomtrikó,nagy sárga virágos bermuda legyen rajtam.
Nem mertem mondani, mert múltkor Zack majdnem leharapta a fejem, hogy nem csizmában motorozok minden percben [ ], de pár hete melegítőben és pólóban mentem a közeli sportpályára. Egy élmény volt! Nyúlt a nadrág, nem szorított semmi, nem éreztem tonhalnak magam egy konzervben.
Nem tudsz olvasni soraim közt. Segitek. Nekem a robogó használatának lazasága tetszik elsőre. Nem nem kell 200-al menni,de annak mi értelme hogy talpig vasban 90-el nézed(próbálod!) a tájat! Badarság.Nem életszerü.Mi a nakedeknek normál 120-200 tempóban közlekedünk,ezzel nincs is baj.(természetesen zárt pályán )

Én 10 évet szimóztam és ezért gondolom hogy belémívódott annak a használatának lazasága, mig az itteniek többsége (ha keveset smk-zot is) először nagymotoron kezdte talpig páncélban ezért nem értitek a mondanivalóm lényegét! Szerintem.

Rengeteg a bohóc motoros körülöttem, 1000-es sportmotorral 50 "motorozásból"(minden nap) 1x megy országuton fel-alá karistol a városban,a másik állandóan átnézeti,szervizeli,mossa,fizeti a hitelt és megy 1000 km-t egy évben! Na ilyen közegben beszélhetek én...... Bohócok.
Nálunk is a csapatban a szeldíebb túramotorosok - chopperesek, meg a száguldozó gyorsasági motorosok. Az utóbbiak legkedveltebb tevékenysége, hogy kineveznek egy random időpontot, elmennek 200-as átlagsebességgel egy 15km-re lévő fagyizóba, aztán bemennek Szegedre a rakpartra szintén ilyen átlagsebességgel, és utána hazajönnek a körgyűrűn, ahol lehet tépni a gázt... és nem is tudom, hogy ezt egy hónapban hányszor. Mi, a többiek pedig meghagyjuk a nagyobb túráknak a motort, mert itt a környéken sem egy élmény vezetni. A chopperek nálunk kivétel nélkül mind hatalmas dögök, mentem utánuk 140-es tempóval is. Én sem tudom már mikor mentem csak úgy konkrétan "motorozni" a környéken. Vagy, mint utazási eszközt használom, vagy, mint túrajárgányt messzi utakra. Ahol kissé jobbak az utak, ott trafi figyel, ahol szar, ott meg nem elmény menni. Így mind kilőve.
Sabato, ebben csak azt nem értem, hogy úgy írsz, mintha egy nagymotorral csak 200al lehetne menni...
Naponta járok Pesten vele, és nem gondolnám, hogy felesleges a 600 köbcenti, mert egyrészt azzal ugyan olyan jól lehet menni városban is, másrészt meg megvan a lehetőségem, hogy országúton vagy autópályán is normálisan közlekedjek.
Egyébként 400-as burgmanról ültem át, és a fazer sokkal jobb! Annak gyenge a féke, azt is melegíteni kell, és szerintem 180 cm felett nem is igazán kényelmes. Nekem konkrétan halálos turbulencia volt a fejemnél, pedig azért a burginak elég jó szélvédelme van. Ja, és csak fél literrel fogyasztott kevesebbet, mint a fazer, és a vezetési élmény kicsit más... Emellett ette az olajat, tehát ez mégegy nyűg lenne számodra. (bár nemtom, hogy az újabbak is eszik-e.)

Na, egyszóval szerintem csak azt a kényszert kéne leküzdeni (ami sok motorosnak szerintem nem megy...), hogy csak azért, mert sportmotoron ülsz, mindenáron nyélgázon kell menni.
Ja............ennek az elődje.
Amit ugyanitt gyártottak.
Meg MBK Skyliner 125 néven a franciáknál.