nem baj azért csak bele kellett kotyognom
nem tartják ám semmire a félszint olajakat
de nekem nem volt velük gondom
haver nagyninjája most act-evoval üzemel és jól végzi a dolgát
...köszi,fasza több mint egy hónapja ültem először motorra. Hááát volt egy kis foscsi, meg izzadtam, meg merev voltam. Akkor elhatároztam, hogy csak akkor ülök fel, ha mindenem ok. nem fáj semmi. Persze hazudtam és rá két hétre mentem egy Dobogókőt Már kb 80% zabszemet kimotoroztam a hátsómból Úgyhogy hamarosan minden a régi lesz
A három kis pofáraeesésemből egyet tuti a másikat talán a harmadikat biztoshogy nem fogta volna meg az ABS.
Így aszondom ha van az jó de elvagyok nélküle.................még mindíg nem vagyok az ABS áránál.
Hál 'istennek, hogy nem lett bajod. Jó az az ABS
Mostanában nagy divat fikázni, mert a pályán a menők rövidebbet fékeznek nélküle, meg a terepen, meg bla-bla de azt hiszem, hogy vészhelyzetben az úton sokszor kihúzhat a bajból
hepe-hupas utra gondolsz inkabb nem? Az enyem vadul szabalyoz, de a kezelheto szinten belul van. Nem mondom, hogy nem lepodtem meg, de az enyem 2006-os evjarat, gyanithatoan 2004-es fejlesztesu ABS modullal.
Az uj verziok tutti nem senyvednek ettol.
- Yamaha XT1200Z
- Barmelyik uj Honda
- a GS BMW-k is jobb ha be van kapcsolva :)
- Uj Triumph Explorer-t meg nem vettek gorcso ala, de ott kikapcsolhato
Peldakent emlitem a Ducati Multistradat, aminel jobb ha nem hagyatkozol az ABS-re, meg aszfaltos uton sem
Mutasd meg kerlek, hogyan kell az utcai BMW-ken es akarmelyik Hondan.
Amilyen helyzetre Te gondolsz, oda, olyan motorral nem megyunk. Vagy csak szimplan "rossz" motoron ulunk.
Fel nem foghatom, amikor valaki tiltakozik az ABS ellen... A te példád is tökéletesen mutatja a hasznosságát. "Akkor sokkal bátrabb mindenki meg blablabla..." Azért az ember felelős, a fegyverek sem maguktól ölnek... Az ABS, mint találmány, KIVÁLÓ.
A 31-esen még simán is utálok közlekedni a nem felujított részeken, tiszta nyomvályús.
Egyik frissjogsis haver tavaly benézte a féktávot, amikor csapatba mentünk az 5-ösön. Nem akart belerongyolni a bandába így a padkára húzódott. Minek következtében egy bukfenc lett a vége az árokba, mert nem tudta megfogni a sóderon. Rutintalan volt.
Egyszer én meg az útfelmarást néztem be. Az egyik fele volt csak kivágva a sávnak és semmi figyelmeztetés nem volt. Ha behúzódok, akkor semmi gáz nincs, de épp a szélén mentem. Alig bírtam lelassítani azon a felmart szaron 80-ról, hogy ne legyen pofára esés.
Há má csak tuggyák az angolok..............120 éve építenek motorokat.
Mivagyokén versenynő?
nem tartják ám semmire a félszint olajakat
de nekem nem volt velük gondom
haver nagyninjája most act-evoval üzemel és jól végzi a dolgát
Így aszondom ha van az jó de elvagyok nélküle.................még mindíg nem vagyok az ABS áránál.
Mostanában nagy divat fikázni, mert a pályán a menők rövidebbet fékeznek nélküle, meg a terepen, meg bla-bla de azt hiszem, hogy vészhelyzetben az úton sokszor kihúzhat a bajból
Az uj verziok tutti nem senyvednek ettol.
- Yamaha XT1200Z
- Barmelyik uj Honda
- a GS BMW-k is jobb ha be van kapcsolva :)
- Uj Triumph Explorer-t meg nem vettek gorcso ala, de ott kikapcsolhato
Peldakent emlitem a Ducati Multistradat, aminel jobb ha nem hagyatkozol az ABS-re, meg aszfaltos uton sem
De te tuti nem fogsz olyan helyen menni.....................valszeg én sem.
De a helyzet adott.Tervezz olyat ami jó oda is és nem kell kikapcsolni.
Amilyen helyzetre Te gondolsz, oda, olyan motorral nem megyunk. Vagy csak szimplan "rossz" motoron ulunk.
Nem véletlenül lehet őket kikapcsolni.
Egyik frissjogsis haver tavaly benézte a féktávot, amikor csapatba mentünk az 5-ösön. Nem akart belerongyolni a bandába így a padkára húzódott. Minek következtében egy bukfenc lett a vége az árokba, mert nem tudta megfogni a sóderon. Rutintalan volt.
Egyszer én meg az útfelmarást néztem be. Az egyik fele volt csak kivágva a sávnak és semmi figyelmeztetés nem volt. Ha behúzódok, akkor semmi gáz nincs, de épp a szélén mentem. Alig bírtam lelassítani azon a felmart szaron 80-ról, hogy ne legyen pofára esés.