Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a faxom ki van, most vettem egy kurva ventilátort és még mindig melegem van
mi ez a defenziv kamu duma
153 cm3-s FZ és Fazer. Nagyon csecsék!
akkor hétvégén nyomjunk egyet, mert ha csak 80%os vagy tán le tudlak nyomni
Énugyan nem.10e osz leveszem.

Há má csak tuggyák az angolok..............120 éve építenek motorokat.
mi is a félszinteket használjuk...kicsit hamarabb cseréljük 12e helyett 10e nél
Most mirefel rakjak én 7100-at meg 300v-t szerencsétlenbe?
Mivagyokén versenynő?
nem baj azért csak bele kellett kotyognom
nem tartják ám semmire a félszint olajakat
de nekem nem volt velük gondom
haver nagyninjája most act-evoval üzemel és jól végzi a dolgát
...köszi,fasza több mint egy hónapja ültem először motorra. Hááát volt egy kis foscsi, meg izzadtam, meg merev voltam. Akkor elhatároztam, hogy csak akkor ülök fel, ha mindenem ok. nem fáj semmi. Persze hazudtam és rá két hétre mentem egy Dobogókőt Már kb 80% zabszemet kimotoroztam a hátsómból Úgyhogy hamarosan minden a régi lesz
Rád nem kiváncsi.
nekem Motul 5100 10w-40 van az Xx-ben
A három kis pofáraeesésemből egyet tuti a másikat talán a harmadikat biztoshogy nem fogta volna meg az ABS.
Így aszondom ha van az jó de elvagyok nélküle.................még mindíg nem vagyok az ABS áránál.
Hogy vagy? Kezed, lábad?
Hál 'istennek, hogy nem lett bajod. Jó az az ABS
Mostanában nagy divat fikázni, mert a pályán a menők rövidebbet fékeznek nélküle, meg a terepen, meg bla-bla de azt hiszem, hogy vészhelyzetben az úton sokszor kihúzhat a bajból
Boldog Ottó napot !
hepe-hupas utra gondolsz inkabb nem? Az enyem vadul szabalyoz, de a kezelheto szinten belul van. Nem mondom, hogy nem lepodtem meg, de az enyem 2006-os evjarat, gyanithatoan 2004-es fejlesztesu ABS modullal.
Az uj verziok tutti nem senyvednek ettol.
Hopp, kesz is:

- Yamaha XT1200Z
- Barmelyik uj Honda
- a GS BMW-k is jobb ha be van kapcsolva :)
- Uj Triumph Explorer-t meg nem vettek gorcso ala, de ott kikapcsolhato

Peldakent emlitem a Ducati Multistradat, aminel jobb ha nem hagyatkozol az ABS-re, meg aszfaltos uton sem
Hegymenetben lefelé nem tökéletesen aszfaltos úton.

De te tuti nem fogsz olyan helyen menni.....................valszeg én sem.

De a helyzet adott.Tervezz olyat ami jó oda is és nem kell kikapcsolni.
Mutasd meg kerlek, hogyan kell az utcai BMW-ken es akarmelyik Hondan.
Amilyen helyzetre Te gondolsz, oda, olyan motorral nem megyunk. Vagy csak szimplan "rossz" motoron ulunk.
Van az a helyzet amikor hátrányos.
Nem véletlenül lehet őket kikapcsolni.
Fel nem foghatom, amikor valaki tiltakozik az ABS ellen... A te példád is tökéletesen mutatja a hasznosságát. "Akkor sokkal bátrabb mindenki meg blablabla..." Azért az ember felelős, a fegyverek sem maguktól ölnek... Az ABS, mint találmány, KIVÁLÓ.
Probalok, probalok! A defenzív vezetés a kulcs.
Azért TE is vigyázz magadra ! "Jó kis móka" lehetett a szitu ! Haza felé szerencsére nem volt semmi gond, 6-ra otthon is voltam .
Igen...tudom ...most frissítettem egy pár infóval ! Amúgy Komárom-ban lakom...onnan google szerint olyan 66 km 132 oda-vissza Zack lakhelye
A 31-esen még simán is utálok közlekedni a nem felujított részeken, tiszta nyomvályús.

Egyik frissjogsis haver tavaly benézte a féktávot, amikor csapatba mentünk az 5-ösön. Nem akart belerongyolni a bandába így a padkára húzódott. Minek következtében egy bukfenc lett a vége az árokba, mert nem tudta megfogni a sóderon. Rutintalan volt.

Egyszer én meg az útfelmarást néztem be. Az egyik fele volt csak kivágva a sávnak és semmi figyelmeztetés nem volt. Ha behúzódok, akkor semmi gáz nincs, de épp a szélén mentem. Alig bírtam lelassítani azon a felmart szaron 80-ról, hogy ne legyen pofára esés.