Én is gyárit vettem, de amíg nem érkezett meg vettem bontóból egyet. Ma is a bontós van a gépen, nagyon jól üzemel. A gyári meg még bontatlan csomagolásban üldögél :)
Ha igény van rá küldök egy balesetmegelőzési anyagot, amit a kollégák állítottal össze direkt motorosoknak. Vannak benne durva dolgok. Csontig lekopott kar pl, és az még nem is a legdurvább...
Én Babettán kezdtem. Néha nekem is hiányzik a felülök és megyek nem korlátoz semmi feeling. DE.! Amíg fel nem találják a tompító erőteret nem fogok soha többé úgy két kerékre ülni, hogy ne legyen rajtam védőfelszerelés. (sisak, kesztyű, protektorok, csizma)
Én már majdnem Szlovákiában élek. A Tátra, Sőt Lengyelország is 300 kmen belül van. Meg egy csomó ismert és kevéssé ismert út is. Aki meg unja a céltalan motorozást az menjen messzire, ,mondjuk a Fekete tenger mellé :) :) :)
A csúcsos fajta szupersport gumik beleérnek,le kell venni a sárvédőt-láncvédőt ! Ha 190-es gumit teszel az 5,5 colos fz6 felnire, parasztosan ballonos lesz oldalról és állandóan marad 2 cm majrécsikod ha lábtartón fordulsz is!
Ha már új motorgumi...kérdésem volna nekem is a társasághoz Miszerint 2004-es FZ6-S-re hátul elfér-e a 190-es gumesz? Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Azt nézegettem, hogy a sárvédőbe lehet hogy beleérne már!?
Hali!
Szerintem olyan 100-200 km alatt lekopik a formaleválasztó szilikonréteg róla. Persze a szélein a döntögetés mértékétől függően rajt marad egy jó ideig
Mennyibe kerül egy gyári?