Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha szerencséd van akkor a törtcsavar kiszedő amit lejjebb linkeltek jó lesz, én is szedtem már ki vele csavart....
Igaz!Itt vannak a képek.Köszi
Itt szemezgess:
tört csvar kiszedő

Egy ilyen készlet segíthet.
Üdv
kép alapján könnyebben tudnánk segíteni
Egy kis segítség kellene..Tudom gyermeteg hiba de mikor cserélte lefele a fékolajat és éppen készen volt.No mi történt?
Igen beletörtem a fékolaj leeresztő csavart:(((
Annyira nem gáz hiszen sokára kell még cserélni ,de nagyon idegesít.
Ki tudom szedni valahogy a csonkot?Arra gondoltam mivel 8-as megfúrom egy kisebb fúróval és torx kulccsal kiszedem...
Megköszönném a további ötleteket.....
Szabályos ez srácok?
Vagy magas-labda egy hozzáértő rendőrnek, aki büntetni szeretne?
Esetleg nem vakítja a szembejövőt, a nem erre kitalált, távolsági fényszórónak alkalmas test?
Itt a pontos szerelés menete:
mod 2
Körbejártam a dual headlight témát:
Nos, a fényszóró váltókapcsoló váltó érintkezős, viszont alapban a yamaha nem használja az alapállapotot, mert a tompítottat az ECU kapcsolja egy relén keresztül. Ez a kapcsoló 'csak' a távolságit kapcsolja. Viszont a nem használt kontaktus is ki van vezetve a tank alatti csatlakozóba. Erre a kontaktusra, a csatlakozóba be kell kötni egy kábelt, ehhez kell egy bele való fémkontaktus darab, mert ez gyárilag nincs benne sajna, a kábel másik vége megy a H4 izzó foglalatába a low beam kontaktushoz, ehhez is kell pótolni a foglalatba a hiányzó fémkontaktust. Ez a minden szempontból legjobb megoldás, mert ebben az esetben folyamatos reflektorozáskor a H4 low beamje kikapcsol és nem süti meg az izzó a foglalatot amiatt, mert mind a két izzószál folyamatosan üzemel. Ugyan fénykürt esetén nem kapcsol ki, de az nem üzemel túl sokáig úgy sem. A sorcsatlakozóba való kontaktus tán vmi ford típusból is jó, de az alábbi linken megvan a potos mérete is, a H4 foglalat meg vagy egy bontottból vagy boltból.
bd43's dual headlight mod
Remélem segítettem másnak is.
Aki párhuzamosított, esetleg módosítsa, mielőtt besül a foglalata.
Ha nem használja a távolságit, akkor no para.
fri: Látom a motorodon Givi féle túra plexi van,mi a tapasztalatod vele? Aránylag jól fogja a szelet? Sisak fölé tereli a szelet? És nagyobb tempónál nem fogja túl le a gépet?
Thx ;)
Ennek a feszültségesésnek utána nézek, magyarán megmérem a motoromon. Kösz.
Köszi a tippet, de minél bonyolultabb valami, annál használhatatlanabb (és persze el is romlik). Az a 2x 20cm vezeték és toldása nem okoz gondot és bolondbiztos.
A Luis-ban lehet rendelni index szett-tet ami blutusszal működik.Nem valami olcsó dolog,de ledes,és vezeték nélküli.Adják a négy villogót,a relét,az aram hordozót,és ez akcióban most 29 európa.
Ha már kábelezel, ezt is csináld meg:
http://cvieth.bplaced.net/moto...

Kb 3 volt veszik el a fazeren a kábelkötegben... A dupla lámpát meg ne csak párhuzamosítsd...van valahol arra is leírás...de zet nem találtam meg...sorry...

Viszont lenne egy kérdésem: ma mentem a kilóssal a városban, persze kva meleg volt, ment is a ventilátor folyamatosan. Mikor megálltam és lekapcsoltam a mocit a kormánykapcsolóval, a gyújtás rajta maradt és azt veszem észre, hogy a műszerfal ütemesen ki-be kapcsol...mintha levenném és rátenném a gyújtást egyforma ütemben. Tudja valaki mi lehet a dolog mögött ? Persze utána be lehetett indítani a motort simán és előtte sem volt gyújtás gondom... Mi lehetett ?
Sziasztok!Tudna nekem valaki segiteni..Ilyen visszapillantóra lenne szükségem,jobbos-balosra.
Inyektoros robogó is volt közte meg olasz autó.................Nem létezik hogy jó volt mindkettő.
ha nincs mit helyrehozni,milyen hatásra vártál
U.i.: A néha nem tudom nálad milyen gyakori, de évente egyszer szerintem nem megterhelő beletölteni, egy 2000 párszáz Forintos adalékot. Viszont gyakrabban lehet nem is szükséges.
Többször döntöttem gépekbe és semmi hasznát nem láttam.
Én cáfolnám. Mikor vittük fater chopperét Power Commanderezni Ago-hoz, az egyik hengert nem tudta belőni, mert koszos volt az injektora! 40%-át visszafogta a henger teljesítményének az a dzsuva, ami benne volt! Hazajöttünk Szegedre, majd következő hétig telerakta a tankot friss benzinnel, és öntött hozzá adalékot. Egy teli tank alatt az injektor megtisztult... a gép szerint is, amire rá volt kötve. Én elhasználtam a maradékot, és mikor benne volt, robbanékonyabb volt a működése, de amikor kiürült a tank, semmi változást nem éreztem, de mondom, mikor benne volt, érezhető volt a különbség. Érdemes magas oktánszámú benzinnel párosítani, az segít gyorsabban/jobban kiégnie.
Nem sok.
Sziasztok! Mi a véleményetek van e értelme annak, hogy néha tankoláskor injektortisztitó adalékot használjak. Köszönöm!
Már vagy három éve csináltam, és nem emlékszem az eredeti állapotra,de most úgy néz ki,hogy ha szemben állok a géppel,akkor a baloldali izzó felső érintkezési ponttól össze kötöttem a jobboldali izzó felső érintkezési pontját.
Igy mindkettő világít tompítottan, és a jobboldali a fényszóró !
Arra viszont nem emlékszem,hogy ehhez izzót kellett e cserélnem.
Nézd meg ,próbáld ki, szerintem neked is kell hogy működjön, hiszen egyformák a gépek !
Csak nem lepárhuzamosítottad?
Én egy szál vezetékkel megoldottam a saját gépemen
A Fazer.tvn.hu-n volt fent, de megszűnt az oldal. Jessicát keresi. Az nem teljesen megy pikpakk, kellenek hozzá alkatrészek boltból még, de gondolom tudod már.