Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!

A PR2 nekem is nagyon bevált, eddig 12ezret tettem a hátsóba, és most kezd el látszódni, hogy használom.
Előre PR3-at tettem, eddig jó, kíváncsi vagyok milyen lesz esőben.

Hétvégén valaki valamerre? Esetleg Tisza tó?
Szerintem is marha jó gumi a PR2. Igaz nekem még az előző motoromon (XT660X) volt, de rosszat nem tudok róla mondani. Vizes úton talán a legjobb, amivel mentem.

Azt hogy az eleje elmenne fékezéskor én nem tapasztaltam (persze itt más motortípusról beszélek). Vezetéstechnikai tréningen a vészfékezés gyakorlásánál teljesen jóindulatúan viselkedett és azt hiszem lehetett érezni, hogy hol a határa (a pofonos láda felnyitásának :) )

Nekem most az FZ6-on BT023 van, az is tök jó gumi, igaz vizes úton annyira nem szuperál jól mint a PR2.

Egyébként osztom azt a véleményt, hogy a sporttúra gumik (főleg a jobbak: PR2, Roadsmart, BT023, Z6) jóval többet tudnak, mint a motorosok döntő többsége - engem is beleértve :) .
nem fazerrel sv 650 el.es gsxr ezres teloval.ment a levesbe az akksitarto jo resze.
Sajnos utban volt.de inkabb szereztem pot elemet es azt vagtam meg.
Szia.Köszönöm a gyors választ,erre én is gondoltam csak nem szívesen vágja el az ember a kedvencét,de számolok a lehetőséggel.Neked is hasonló a tapasztalatod?Talán meg is csináltad?
elore is bocsanatot kerek de a legtutibb tipp az eleje es a kozepe is csere r1 re.
Humanusabb az athelyezett akksi majd tarto levagas.
Sziasztok.Nem tudom hogy egyedül vagyok-e a problémámmal,de nekem egyértelműen puha a motorom hátulja-fazer 1000-2004-es-és motorszerelő létemre még nem találtam meg az igazi megoldást.Beleraktam már vagy 5-6 hátsó telót,de vagy túl puha volt vagy túl kemény.A legutóbbi kísérletem egy R1 komplett hátuljának a beépítése volt,be is ment szépen csak a lengővilla nekiütközik az akksitartó műanyagnak.Nem adom fel de örülnék ha valami esetleg már bevált ötlet előkerülne.Szívesen vennék építő jellegű ötleteket.Széles utat.
Persze.
Ha úgy érzed simán.
Én a saját tapasztalatom mondom.
Neked más oszt annyi.
akkor lehet az én fékem a gyenge
Huhh...............ha csak egy embernél lenne és az én volnék még rá is foghatnám hogy totálbéna vagyok.............de nem..........pár emberke már jelezte ezt.

Ha neked nem volt ilyen eseted annak örülj.Nem kellemes.
kb 15 e km t mentem ilyen gumival, ebbe volt minden, Hungaroring , túrák, vész fék, stb
ilyen problémám nem volt vele, sőt igazából semmilyen
lehet rosszul használod a féket, vagy valami brutál a féked
Annyit tok hogy az általam használt egyik sem csinálta ezt.
A végfelé már számítottam rá de 40-nél plusz 30-ban a hungárián ráhúzva olyat dance-elt hogy csak kapkodtam levegőért.
Pedig elöl középen pont olyan "kemény" mint amilyen "puha" hátul a széleken
Egyenesen hirtelen fékezve hajlamos pillanat alatt kivágni az elejét.

Tudom nem kezeljük bénán az első féket de ez nm olyan.
Ez tényleg hirtelen veszti a tapadást és a legmeglepőbb hogy pont nem döntve.
És nem kell nagy tempó meg eszméletlen fékhúzás hozzá.
amúgy nem értem miért is ne
minden évben összefutok egy emberrel aki bebizonyítja,hogy ezek a sport - túra kategóriában lévő gumik sokkal többet tudnak mint mi....
egyszer majd lövök egy képet ,hogy hogyan motorozik az ""állat"
Jó estét!
Hétvégén volt valaki a ringen Én voltam tegnap délután, az utolsó oldalkocsis futamot, és az OB utsó futamát láttuk. Jó volt Kár, hogy SBK-t nem rendeznek itt
Elöl Power 2CT-m van, amit tanácsoltál is.
Csak előre ne.
Középen elég kemény.
Köszi mindenkinek!
Mindenképpen Michelin-nél akarok maradni, ezeket ismerem.
A PR2 győzött, olvastam méég teszteket, összehasonlításokat.

Én azért nem PR3 szetett vettem hanem PRr2-őt, mert azt olvastam róla hogy a mikrolamellái előszeretettel eltömődnek apró kavicsokkal..én pedig nem csak on road használom a motort.

Jah, és jó olcsó is volt a PR2 szett újonnan (2012-es DOT-tal!)
én sejtem mit jelent az a fűrészfog szerű koopás...
a minták egyik éle élesre kopik a másik éle meg lekerekedik,,,,inkább keményebb gumikra jellemző
Szia,

nekem bár első motor, első gumi de Dunlop RoadSmart van fent, nagyon tetszik. Bátyám is ment a motorral ő 20éve motorozik, neki is nagyon jó a véleménye róla. Teszteken a PR2-t szárazon megverte, esőben talán PR2 picit jobb.
Nekem egy BMW-s mondta aki a 3-al járta meg spanyolt hogy az a sok lamella miatt fűrészfogasan kopott............(tudja fene mit jelent9 És inkább szerez 2-est.

A 2-es első kereke meg hirtelen vágja ki magát fékezéskor.

A konklúzió hogy előre Power 2ct hátra meg road2.
Csá!

Pilot Road 2 vs. Pilot Road 3 vs. Pilot Power 2CT, melyik a nyerő? PR2-ről csak jó olvasok, a PR3 újabb, de nem tudom tényleg történt-e érdemi változás, amiért több pénzt megér (a vízelvezetője szenzációsan néz ki) a PP 2CT elől bizonyított már, hátul lehet nagyon kopna, ezért a nagy kérdés!