akkor a Vadász ugy nyomhatja mint a Krisztiánfz6(fő láma) !
amugy meg nagy hülye valaki ha elmegy 100e km t egy lánccal, aztán csodálkozott volna ha jól hátba vágja...
Én soha nem takarítottam a láncom a GS-en.. és 25 körül ment el..az a kettő amit elhasználtam kb 3 láncspray kíséretében.. Magyarán a láncszett árán felül kemény 8-9 ezer forintot költöttem az egészre. Olcsó és kényelmes megoldás
én elég hamar meguntam az állandó lánc- és felnicsutakolást, meg azt is, hogy egy hét után semmi látszata. Azt viszont szeretem, ha jó ránéznem a motor hátuljára is.
Azt számolgattam, hogy egy halom pénzt elköltök Brigéciolra meg lánctisztító sprére a lánc kb harmincezres élettartama alatt. Majdnem egy másik láncszett árát! Úgy, hogy folyamatosan csutakolok, vackolok, és igazán nem is szép az eredmény, legalábbis nem hosszan. Vagy ez, vagy nem takarítom, csak fújom, ekkor pénzben uott vagyok, mert kb 15- 20ezret bír így ki a láncszett, kétszer kell cserélni uannyi idő alatt, és ugyanúgy retkes a motor hátulja. Egyik megoldás sem tetszett
Na ekkor váltottam teflonos láncsprére. Ég és föld a különbség. Teljesen elhagyhattam a folyamatos motornyalogatást. és mindig olyan a lánc, a felni, a hátsó villa, mintha frissen takarítottam volna. Először a Procycle teflonos sprét fújtam, nemrég váltottam Interflon-ra. Ez valami ipari cucc, nagyon jó minőségű, V- stromos haverom elmondása alapján 15-20e km-ig elég lesz egy flakon .
Váltókar rúdja elején lévő csavart kiveszed, akkor le tudod húzni. Először jelöld meg, vagy jegyezd meg, hogy hogy áll a váltórúd, már ha ugyanúgy akarod visszarakni! A fedelet, ha jól emlékszem 5 vagy 6 imbusz fogja, ezek közül egy hosszabb van.
A kuplunbowden is ide megy be ugyebár. Visszatételkor figyelni kell, hogy a bowden külsője kívülről szépen beleilleszkedjen a fedélen lévő lyukba. Egyébként azért van ilyen sok és erős csavar benne, és azért van erős anyagból a fedél, mert a kuplungbowden mozgását egy csigaszerű dolog alakítja át a rúd betolására. Majd meglátod. Ezért a csavarokat jól húzd is meg utána. Én a fedél elülső-alsó részének élére szoktam egy kis tömítőpasztát kenni, hogy azon a minimális hézagon ne tudjon kifolyni az ott összegyűlő dzsuvából az olaj alulra...
Nem kötekedsz:-)! Jó meglátás. Én is mindig próbálok a lehető legkevesebb anyagot fújni rája . De ha már nagyon koszos vagy nem várod meg hogy rendesen elpárologjon a spray-nek az oldószere akkor biza lecsapkodja
Elvileg sok gond nem lehet a levételkor. Ugyan nekem 2004-es FZ6S van, azon nem egy nagy problem. Asszem 3 imbusz csavar fogja. A váltókar mechanikája alól kicsit macerásabb kibujtatni, de nem lehetetlen. Előtte elmegy 2 érzékelő (az üres és az olajnyomás érzékelő) vezetéke a dekli oldalán...azt kibujtatva az őket fogó fülből és a vezetékek már nem is zavarnak
amugy meg nagy hülye valaki ha elmegy 100e km t egy lánccal, aztán csodálkozott volna ha jól hátba vágja...
Épp azok nem foglakoznak vele(láncolajozó) akik sokat mennek...aki 4ezret/év annak pedig nagyon kell hiszen 5 év alatt lehet megtérül
Van gyári drágáért van olcsó házi mókolás és van hibrid megoldás félig gyári félig tákolt.
Millió varia és tapasztalat dögivel.
Én petróleummal takarítom és Fuchs silkolene titanium sprayel fujom..Minimálisan koszol csak!
Hiflot 6000 ért vettem az fzsbe januárban!
Bár azt mondják mindkét irányból passzol.
Azt számolgattam, hogy egy halom pénzt elköltök Brigéciolra meg lánctisztító sprére a lánc kb harmincezres élettartama alatt. Majdnem egy másik láncszett árát! Úgy, hogy folyamatosan csutakolok, vackolok, és igazán nem is szép az eredmény, legalábbis nem hosszan. Vagy ez, vagy nem takarítom, csak fújom, ekkor pénzben uott vagyok, mert kb 15- 20ezret bír így ki a láncszett, kétszer kell cserélni uannyi idő alatt, és ugyanúgy retkes a motor hátulja. Egyik megoldás sem tetszett
Na ekkor váltottam teflonos láncsprére. Ég és föld a különbség. Teljesen elhagyhattam a folyamatos motornyalogatást. és mindig olyan a lánc, a felni, a hátsó villa, mintha frissen takarítottam volna. Először a Procycle teflonos sprét fújtam, nemrég váltottam Interflon-ra. Ez valami ipari cucc, nagyon jó minőségű, V- stromos haverom elmondása alapján 15-20e km-ig elég lesz egy flakon .
A kuplunbowden is ide megy be ugyebár. Visszatételkor figyelni kell, hogy a bowden külsője kívülről szépen beleilleszkedjen a fedélen lévő lyukba. Egyébként azért van ilyen sok és erős csavar benne, és azért van erős anyagból a fedél, mert a kuplungbowden mozgását egy csigaszerű dolog alakítja át a rúd betolására. Majd meglátod. Ezért a csavarokat jól húzd is meg utána. Én a fedél elülső-alsó részének élére szoktam egy kis tömítőpasztát kenni, hogy azon a minimális hézagon ne tudjon kifolyni az ott összegyűlő dzsuvából az olaj alulra...