kösz a kimerítő választ:) igaz másnak is van fz1 be sport de nem mondta hogy valami nem lenne jo csak hogy máshogy szív:)
3000 ként amugy ránézek a légszűrőre meg ami fontos azzal nincs is baj:) sportkipu megvan de power commandert azt nem vennék rohadt drága meg annyit nem ér hogy 1-2 loerő legyen benne:)
magában egy sportlégszűrő nem sokat ér, kell hozzá egy sport kipu és egy power commander +beállítás, és akkor kapsz pár lóerőt pluszba,,,
Tán kevés a 150 lóerőd
A sportlégszűrőt 2-3e km enként tisztítani és olajozni kell, ami elég nagy macera és így is több porszemcsét enged át mint a gyári, amit majd sok ezer km után fog a motor megsínyleni
Azon gondlkozom hogy vennék egy k&n sportlégszűrőt és kellenne egy kis info hogy érdemes e beruházni egy ilyenbe vagy a gyári papírszűrő is megfelel e? Sokfélét olvastam róla és bizonytalan vagyok, hátha valakinek van tapasztalata és infoja a dologrol.
Persze, szerintem minden FZ6 tulajnak.... Hatul a blokkon van a bemenete, gyarilag felefele all a pipa amibe megall a viz , en utana huztam egy kis vezeteket es leforditottam azota nem csinalja...Amugy ha kiszarad akkor megszunik...
Lemostam a motort, és most a fokozatok kapcsolása közben is felvillan a nullát jelző zöld lámpa! Valakinek volt ilyen tapasztalata? Lehet valahová befolyt a víz?
Én is így voltam, de belefáradtam. :S Amennyire csak lehet óvom, de a mai Mo-i körülmények között nem lehet karcmentesen tartani egy motort. Hiába szeretném dicsfényben tartani, ha a kavicsfelverődések, a por, meg miegyéb nyomot hagy rajta.
lefóliáztattam én is "tankot", vagyhát annak a helyét.
Nekem teljes ívben rávágták és a középső részt is megcsinálták egészen a kormányig.
Eszméletlen! Polirozás helyett is használatos, ugyanis visszaadta a gyári színét a "tanknak".
3000 ként amugy ránézek a légszűrőre meg ami fontos azzal nincs is baj:) sportkipu megvan de power commandert azt nem vennék rohadt drága meg annyit nem ér hogy 1-2 loerő legyen benne:)
Tán kevés a 150 lóerőd
A sportlégszűrőt 2-3e km enként tisztítani és olajozni kell, ami elég nagy macera és így is több porszemcsét enged át mint a gyári, amit majd sok ezer km után fog a motor megsínyleni
Azon gondlkozom hogy vennék egy k&n sportlégszűrőt és kellenne egy kis info hogy érdemes e beruházni egy ilyenbe vagy a gyári papírszűrő is megfelel e? Sokfélét olvastam róla és bizonytalan vagyok, hátha valakinek van tapasztalata és infoja a dologrol.
Válaszokat köszi
Üdv
Az S2-est atlehet alakittatni, hogy fogadja a regebbieket, de forditva nem mukodik.
Az utolsó mosásnál ugyanígy jártam, rákérdeztem, nincs para, kiszáradt és kész, már semmi baja.
Tudod én vigyázok az értékeimre, még ha tudom is, hogy ő van értem.
lefóliáztattam én is "tankot", vagyhát annak a helyét.
Nekem teljes ívben rávágták és a középső részt is megcsinálták egészen a kormányig.
Eszméletlen! Polirozás helyett is használatos, ugyanis visszaadta a gyári színét a "tanknak".
Tsanyi! Köszi