Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

commander nélkül sportlégszűrőt se vegyél szerintem,
Én mindjárt indulok eg veterán kiállításra itt veszprémbe gyors megnézem aztán irány pécs onnan meg ki tudja merre:D
kösz a kimerítő választ:) igaz másnak is van fz1 be sport de nem mondta hogy valami nem lenne jo csak hogy máshogy szív:)
3000 ként amugy ránézek a légszűrőre meg ami fontos azzal nincs is baj:) sportkipu megvan de power commandert azt nem vennék rohadt drága meg annyit nem ér hogy 1-2 loerő legyen benne:)
lesz motorozás hétvégén
magában egy sportlégszűrő nem sokat ér, kell hozzá egy sport kipu és egy power commander +beállítás, és akkor kapsz pár lóerőt pluszba,,,
Tán kevés a 150 lóerőd
A sportlégszűrőt 2-3e km enként tisztítani és olajozni kell, ami elég nagy macera és így is több porszemcsét enged át mint a gyári, amit majd sok ezer km után fog a motor megsínyleni
Üdv!

Azon gondlkozom hogy vennék egy k&n sportlégszűrőt és kellenne egy kis info hogy érdemes e beruházni egy ilyenbe vagy a gyári papírszűrő is megfelel e? Sokfélét olvastam róla és bizonytalan vagyok, hátha valakinek van tapasztalata és infoja a dologrol.

Válaszokat köszi

Üdv
?
TV sztár lett az ex a Motorshow1-ben.
Hát szerintem te egy mindentől védő zselében tartanád a járgányt. :) :) :)
sajnálom :( .Köszönöm az infót, üdv!
Biztosan tudom mondani, hogy NEM fog mukodni.
Az S2-est atlehet alakittatni, hogy fogadja a regebbieket, de forditva nem mukodik.
Sziasztok! 2004-es fz6n motorom van. Tudja-e valaki, hogy az újabb típus műszerfala működne-e az én motoromon. A választ előre is köszönöm. Üdv.
Szia!
Az utolsó mosásnál ugyanígy jártam, rákérdeztem, nincs para, kiszáradt és kész, már semmi baja.
Persze, szerintem minden FZ6 tulajnak.... Hatul a blokkon van a bemenete, gyarilag felefele all a pipa amibe megall a viz , en utana huztam egy kis vezeteket es leforditottam azota nem csinalja...Amugy ha kiszarad akkor megszunik...
Lemostam a motort, és most a fokozatok kapcsolása közben is felvillan a nullát jelző zöld lámpa! Valakinek volt ilyen tapasztalata? Lehet valahová befolyt a víz?
Én is így voltam, de belefáradtam. :S Amennyire csak lehet óvom, de a mai Mo-i körülmények között nem lehet karcmentesen tartani egy motort. Hiába szeretném dicsfényben tartani, ha a kavicsfelverődések, a por, meg miegyéb nyomot hagy rajta.
..hogy lehet így önfeledten motorozni?
Más dolog vigyázni rá és más dolog, amit te művelsz. Szétfaszul egy bogár rajta és már nyalogatod is, hogy karcos lett?
Igen jól érted!
Tudod én vigyázok az értékeimre, még ha tudom is, hogy ő van értem.
Ha jól értem, eddig óvatoskodtál, nehogy karcos legyen?
jaja, egyetértek. Azóta már frankón merem szorítani combból a gépet. Közvetlenebbek a kormányreakciók.
na, fasza, majd kíváncsi leszek rá! szerintem hasznos dolog!
Peti,

lefóliáztattam én is "tankot", vagyhát annak a helyét.
Nekem teljes ívben rávágták és a középső részt is megcsinálták egészen a kormányig.
Eszméletlen! Polirozás helyett is használatos, ugyanis visszaadta a gyári színét a "tanknak".
Köszönöm szépen!
Velem is így volt.. Yamaha kereskedés nem tudta megmondani..

Tsanyi! Köszi fasza az oldal el is mentem