Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Made in China. Vajon mikor jön a yemehe?
Nagyon bejövős. Talán majd egyszer lesz ilyenem.
Ebben szerintem semmi meglepő nincs
3 halálos motoros balesetből 2 vidéki országutakon történik, 10-ből 7 nappal és 10-ből 8 napsütéses időben, száraz aszfalton.
http://youtu.be/FYoEJkTdMjw
Nézzétek az EuroSport-ot
A Passo Stelvion bicikliznek! jó kis környék ;)
Tegnap a megszokott helyemnél arrébb álltam meg egy utcával, és - mint később kiderült - tilosban hagytam a motoromat. Nem vettem észre a táblát. Mikor visszaértem, elkezdtem melegíteni a motoromat és odabicegett hozzám egy öreg úr és szólt, hogy vigyázzak, mert itt tilos megállni, őt már megbüntették emiatt. Nyugdíjas bácsi volt, mozgássértült igazolvánnyal (kivételesen jogos felhasználó), de nem nézték el neki, hogy 10 percnél kicsivel többet állt meg a LAKÁSA előtt. Állítólag pakolt az autóból. Megvágták 30.000,-Ft-ra. Az ilyen machoktól/-ról ritkán hallom, hogy megbüntetik őket, mert legközelebb szerintem nem állnának meg szabálytalan helyen... bár ki tudja kinek mennyit jelent 30e bünti.
A képet egy gyógyfürdő előtt készítettem. Persze, megszoktam már Audikat, Volvokat az ilyen parkolóhelyen, nade egy millió lóerős Subarut? Merthogy a bekarikázott tábla jelzése: mozgássérült parkoló...
Valószínű kibírná.. és egyből cserélhetném ahogy hazajövünk. De jobb a békesség, és új gumikkal vágok neki.

Az elsőben nem 5, de legalább még 10 000 kilométer benne van. A hátsóval még olyan 6ot biztos el tudnék menni.. de nem hazardírozok.

Az elsőt meg azért dobom le mert elöl diagonál hátul radiál párosítás nem tudom milyen lenne..
Néztem, hogy árulod a régi gumit. Tényleg nem bírna ki 4500km-ert 4-5mm-es mintamélységgel?
Végül én se enduro gumit vettem (a lényegesen alacsonyabb várható futásteljesítmény miatt), úgyhogy csak elevickélünk majd mi ketten az aszfalt gumijainkkal.. száraz idő lesz úgyis, sár nem lesz sehol
Ezt nem bírtam megosztás nélkül hagyni!
Berber, jól néz ki a jakó, amit árulsz.
140-nél, csak jól felpakolva.
Krim túrára megvetted az enduro gumit
Nekem is inkább ez a jellemző, a 7 körüli érték. Autópályán Pestig 140-es tempóval (130-150 között) volt 5.2, de ott nem volt gázrángatás, folyamatosan hatosban, lassú gyorsításokkal, egyenletesen utazva (dobozokkal megpakolva) mért adat. Egy napot próbáltam én is 3.000-nél váltogatva, mind városban, mind főúton, de...
Autópálya nagytempóval?
Én mértem már 7,6 litert is 100km-re. És ez kb 4-500 km átlaga volt.
Na a gyengébb főiskolai eredménnyel végzettek kedvéért. ELŐTTE HÍVJ,VAGY NÉZZ KI A FARMRA IS!
tegnap voltam nálad
Neem a fordulatszám,vagy a idő
A kanyarodást..maximum Meg azt hogy lehet forgatni mint a fene, mégsemegy túl gyorsan
6-6,3
akkor az 1000es karbisom 5 literrel fasza
de volt 4,2 is

egy 1,4 kocsival meg nem igazán tudom elképzelni, hogy mit lehet élvezni
10 litykót bármikor megetetek egy 1.4-es autóval is, ha élvezni is akarom a közlekedést.. ha nem akkor meg simán eljárok vele 6 alatti fogyasztással is.

Igazából ez az átlagosan 6-6,3-as fogyasztás nem olyan rossz a 900-tól... Karbis, nagy 4hengeres..

Ja, meg nekem nem ér évről évre százezrekkel kevesebbet a motorom. Szóval az a plusz 1-2 liter simán belefér
Szerintem komoly..