Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az én teherautóm (kisbusz) 10 körül fogyaszt. A motor 5,5-6. Az első gumit 40-körül cseréltem a buszon. A motoron 20 fölött bír. Az összes többi költség nagyjából egyforma, de inkább a motor a nyerő. Lánc? A Kocsira most cseréltem vez. szíjat. Ha nem vagyok okosba, rámegy 80 eFt. Ez így sarkítás nélkül.
Nekem 10 km a meló. Viszont a csodálatos menetrendváltozásnak hála reggel nyolcra nem tudok beérni, hanem reggel hétre érkezem. Most ez motorral kb 8 perc. 1 óra vs. 8 perc.
Ritka volt hogy heti 5ször fel kellet jönnöm.. de volt olyan. inkább a heti 3 volt a jellemző nagy átlagban. Mindent meg lehetett tanulni a vonaton. Volt előnye is
én Piliscsabán lakok, by default. Munkám miatt viszonylag sokat voltam külföldön az elmúlt időszakba. De jah, pestre járok be.
Már alig várom, hogy bevezessék a hídadót, mert akkor naponta tejelhetek...
Persze nyilván ellehet hasznosan tölteni ezeket a holt időket, de ahogy mondod. ha 10 percig kell várni a metróra, nem tudsz közbe zenehallgatáson kívül semmit se csinálni. a Vonaton is frankó dolgozni, tanulni vagy olvasni, de ha már 16 éve bejársz, suli és munka végett, gecire ráunsz. Hallod a végén már számoltam hányat döccen a vonat a síneken, mert annyira nem volt már új a nap alatt.
Hozzászokni, jah, fogjuk rá. Azért amíg én vidékről járok be és 30 perccel korábban beérek, s tovább maradok, addig a "helyi" lakosok képtelenek beérni 9-re és panaszkodnak, hogy azé' van mert csak 8:05-kor keltek mert elaludtak a tegnapi bebaszás okozataként. nevetséges.
Most itthon vagy Pesten?
Hatalmas számadatok, Dipshit napi 6 órája is megdöbbentő.
A manapság felpörgött életben minden egyes várakozással telt percet pazarlásnak érzek. Mondjuk, ha sokat utaztok egy járművel, ki lehet tölteni, tanulássas, olvasással, munkáva, egyebekkel, de az előbb elmondott inkább az ilyen 10 perc buszra várás, 10 perc utazás, majd 20 perc buszravárás és 15 perc utazásra gondoltam.
Ti már akkor megszoktátok, ugye?
Én voltam bejárós Budapestre Szegedről. Napi 6 óra utazás.. nem volt jó viszont havonta csak 13 + 4ezerbe került
fasza lehet 15 percet napi szinten munkába-hazajárással tölteni. Nekem ez így alakult, illetve alakul most:
"A" munkahely:
- 6-ra járás, autó-motor nélkül, vonattal és metróval, 3:40-es keléssel. 100 perc be, 100 perc vissza. (volt -20 fok is)
- 6-ra járás, autóval, 40 perces menetidő reggel, 60 perces menetidő este (volt -22 fok is)
- 6-ra járás, motorral, 35 perc be, 45 perc este (volt -4 fok is)
"B" munkahely:
- 9-re járás, vonat + gyalog, 90 perc oda, 100 perc vissza
- 9-re járás, motor: 40-45 perc
"C" munkahely:
- 9-re járás, tömegközlekedve, 120 perc oda 120 perc vissza
- 9-re járás, autóval, 60-110 perc befelé, 50-60 perc vissza
- 9-re járás, motorral, 35-40 perc be, 35-40 perc vissza.

Hogy megéri-e motorral járni? NEM mert drágább, viszont spórol nekem 160 percet naponta.
Jegyzem az utóbbi hetekbe már direkt kerülőúton megyek, csak hogy kanyarogjak és mehessek tempót is, nem pedig a szar úton közlekedjek és azon parázzak, hogy mikor jön szembe egy teherautó amikor a 8 km-es sort előzöm.
Versys. Kép alapján nem tűnt nagynak, de kicsit szélesebb és hosszabb is, mint a Fazer. Nagy darab vagy, de kényelmesen elférsz, nem?

Múltkor megnéztem közelről egy ZZR1400-at -azelőtt nem láttam élőben-... azok mekkora monstrumok!
Rendben, bokszoljátok le. Csoki el ne maradjon...
Amit én kínálok kuplungkar, az mindenfajta átalakítás nélkül megy fel az FZS600-ra nem kell semmi mással vacakolni rávaló
Jaja, emulgál a vízzel, fehér trutymó lesz belőle, óvatosan kell bánni vele.
Sosem volt baj vele.A brigi viztatralma miatt nekem meg azt nem ajánlották.
Jó hogy az embernek vannak haverjai.Az a tuti mert mindíg van ellenvélemény.
Az elég drasztikus megoldás, sokan azt javasolják, ilyenen ne is gondolkodjak, mert kárt tehet. Brigi kicsivel jobb megoldás, abban is van petró, de nem annyira töménybe'.
Párszáz forintos műanyag spricnibe töltött 600 forintnyi petróleum és egy rongy kombója elég olcsó megoldás.Pláne hogy a petro sokkal tovább elég.
Ecsettel már egy üveggel 3-4 mosást is birt az alatt az év alatt amig csináltam.
Igazad van, BP teljesen más súlyú város, nem hasonlítható össze Szegeddel. Kár volt megpróbálnom.

Lánctisztítás? Mostanában esőben jövök-megyek, a víz általában fényesre koptatja, nem marad rajta olaj, de néhol megragad a kosz. Brigéciollal sokáig tart és a szezonkénti 1x-i használatnál gyakrabban nem erőltetném. Olvastam egy itt reklámozott (a fenti sorokban) Motul tesztet, de 3.500-at nem ér számomra. Viszont, hogy ilyen sokat fújom újra, gyorsabban csúnya fekete és csúnya lesz bizonyos helyeken.
Nem tudom hány km lehet, szerintem max 7. De a város széléről a belvárosba bejárni... Végig kell szopni a sorok és/vagy villamos kontra szűk kocsisor között ezt a távot. Amikor köpi a busz a koromfelhőt az arcába meg repül a kátyúk és nyomvályúk közt, akkor nem irigylem. A másik meg a parkolás kérdése. Az még oké, hogy bárhova felállsz, de nem szívesen hagynám ott bárhol. Még térfigyelő kamera alatt sem. A BKV-hoz hozzászoktam a 12 év alatt, amióta nap mint nap használom. És mivel a legforgalmasabb pesti útvonalak egyikét használom, ezért a járatsűrűséggel sincs gond. A sztrájkkal már volt, amikor a 2 percenként amúgy is tömve járó csuklós buszok helyett jött negyed óránként egy miniatúr, vidéki volános sofőrrel, aki a megállót se tudta
Errefele - ha dolgoznék és dolgozói bérletem lenne, nem diák - olcsóbb motorral járni, mint megvenni a helyközi 15km-es és a városi havi bérletet. Bejárós vagyok. Én nap, mint nap motorral járok (eső sem számít), ez kb. 35km/nap és a tél valami borzalmas mennyire szarul telik tömegközlekedéssel, gyakran sokat (30-60 perc) kell várni hóban-fagyban. BKV ablakából nem fáj a szíved, mikor kinézel a furikázó motorosokra? Annál kevésbé semmit nem szeretek, mint erősen függeni valamitől/valakitől, pl. a buszmenetrendtől. Szívesebben szívom a buszok mögül a gázolaj füstjét.
Télen inkább erőt veszek magamon.Van egy ív az út olyan részén ahol nem lehet rendőr...........na azt rendszerint 150-170-el veszem ha oda akarok jutni időben.
7 km 25 perc.. háztól házig. Az még nem olyan rossz.. télen.
Mivel eredendően lusta lennék.
9.-re ha cigánygyerekek potyognak az égből benn kell lenni.
Ha ezt a kettőt összeadod és a tényt hogy 6 lámpa meg két egybenőtt falu és egy város is a terítéken van akkor összeadva csak motorral jöhetek ki nyertesen.
8-9 perc alatt megnézném hogy jut el valaki BKV-val 10 Km-re ilyen kondíciókkal.
és csak a motornál irtál váratlan kiadást.
Pedig minden egyéb területen is van!
Ezen hasalt el sok ember,mert már nem fér a hitel mellé...
Hány kilométerre laksz a melóhelytől? Nem lehetsz messze, ha elviseled a BKV-t...
Gazdaságosabb és jobb a BKV. Azt fizeti a cég a motort nem És cserébe nem szívom be a busz seggéből a kipufogót meg nem rázza szét a futómű a vesém.
Én nem tudok motorral dolgozni menni
arra van egy 3.