Szerintem senki sem húzza le a 600-asokat ! Sőt jók azok de azt senki sem vitatja el, hogy egy kilós gép nyomatékban sokkal többet nyújt és ez pont egy túrázásnál fontos szempont. Amúgy sokan százezreket mennek 600-asokkal túrázni két személlyel. Az effektíve lóerőkülönbséget nem motorozod ki egy túrán, csak az önző dögök ...
Nyilván nem véletlenül gyártanak különböző gépeket, eltérő köbcentivel...más a célpiac és más célra készítik őket...ezt egyszerű belátni...
Nekem is volt két 600-asom is és nagyon meg voltam velük elégedve. Túráztunk is sokat és nem volt soha gondom vele, nem éreztem igazán a teljesítmény hiányát. Szal biztosan senki nem tenné a hatszázast a hátsó sorba, főleg mert soknak van ilyen kategóriájú gépe itt a fórumon is és nagyon is jól megférünk egymás mellett !
Nem értek egyet. Az egyhetes géppel úgy felszaladtam rajta, meg le hogy csak na. Pedig köd is volt meg eső is.
Az a fosatós amit Te gurultál a patakmederben
... Na attól a lábamon folyt volna...
Na oda nem való a drága 1000-es gép.
örülök ,hogy előkerültél -vagyis ,hogy nem tűntél el két héten belül talán megoldódik a vezérműlánc cserém ,utána összefuthatnánk valahol sopronban vagy a fertőtónál ,ha mehetnéked támad
Itt vagyok és figyelek a háttérből .Érdekes dolgokat lehet itt olvasni, hogy melyik az ideális kategória. Sok ember másképp gondolkodna, ha már a "szoc" korszakban is motorozott volna. Van néhány hozzászólás, amivel egyetértek, van amelyikkel nem, de nem szeretnék vitát generálni.
Gumi: A barátom GSX-r 600-án fele annyit sem bir ki, mint nekem, de mindig állatkodik. Vagyis legtöbbször. Tehát nem annyira köbcenti, inkább vezetési stilus függő. Fogyasztásban sem jobb, neki jobban kell pörgetni ugyanolyan tempós haladáshoz. Ami az ezres ellen szól, az az a pénz amit ezeknek a haszonlesőknek kell befizetni a közös kalapba. Na meg a vételár esetleg...A hatszázasnál és az ezresnél is vannak érvek, ellenérvek. Kinek mi a fontos.........
A nap a halálom. Egyszer amiatt törtem össze az autóm. Sajnos a Dobógókő felé vezető útnak is olyan a tájolása, hogy a nyeregig végig szemből süt a nap nyár estéken. Tegnap se láttam semmit felfele.
Nyilván nem véletlenül gyártanak különböző gépeket, eltérő köbcentivel...más a célpiac és más célra készítik őket...ezt egyszerű belátni...
Nekem is volt két 600-asom is és nagyon meg voltam velük elégedve. Túráztunk is sokat és nem volt soha gondom vele, nem éreztem igazán a teljesítmény hiányát. Szal biztosan senki nem tenné a hatszázast a hátsó sorba, főleg mert soknak van ilyen kategóriájú gépe itt a fórumon is és nagyon is jól megférünk egymás mellett !