Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem senki sem húzza le a 600-asokat ! Sőt jók azok de azt senki sem vitatja el, hogy egy kilós gép nyomatékban sokkal többet nyújt és ez pont egy túrázásnál fontos szempont. Amúgy sokan százezreket mennek 600-asokkal túrázni két személlyel. Az effektíve lóerőkülönbséget nem motorozod ki egy túrán, csak az önző dögök ...
Nyilván nem véletlenül gyártanak különböző gépeket, eltérő köbcentivel...más a célpiac és más célra készítik őket...ezt egyszerű belátni...
Nekem is volt két 600-asom is és nagyon meg voltam velük elégedve. Túráztunk is sokat és nem volt soha gondom vele, nem éreztem igazán a teljesítmény hiányát. Szal biztosan senki nem tenné a hatszázast a hátsó sorba, főleg mert soknak van ilyen kategóriájú gépe itt a fórumon is és nagyon is jól megférünk egymás mellett !
Köszi! Bár én mostanában csak krúzolok, azért majd egyszer elkísérlek benneteket egy szakaszon.
engem érdekel
a csoki milyen legyen
Hali!


hasít ám! valamikor te is csatlakozhatnál hozzánk!
Szia Peti! Ja-ja, néha beiktatok egy karikát. Veled mi újság, hasít az új gép?
Valaki? Kici, occó, vad.
Nem értek egyet. Az egyhetes géppel úgy felszaladtam rajta, meg le hogy csak na. Pedig köd is volt meg eső is.
Az a fosatós amit Te gurultál a patakmederben
... Na attól a lábamon folyt volna...
Na oda nem való a drága 1000-es gép.
hohóóóóóóóóó

elveszett madár mi újság veled Tamás motorozgatunk
Hali! Ki járt ma reggel fél 10-kor Búbánatvölgy környékén dupla fényszórós, túradobozos szürke fazerrel?
Nem részletezném, hogy a kulcsot a piros kulcs segítségével mennyi idő feltanítani...
Én megvárlak, ill. tartom a tempód
Akkor én bicajjal megyek, csak várjatok meg az elágazásoknál!
a társaság a lényeg ,jöhetsz mz -vel is :)
XX-el?
egy balatoni fazer club -os találkozót
benne lennénk
valamikor összehozhatnánk egy közös motorozást!
holnap
Én benne vagyok, majd megdumáljuk
örülök ,hogy előkerültél -vagyis ,hogy nem tűntél el két héten belül talán megoldódik a vezérműlánc cserém ,utána összefuthatnánk valahol sopronban vagy a fertőtónál ,ha mehetnéked támad
Itt vagyok és figyelek a háttérből .Érdekes dolgokat lehet itt olvasni, hogy melyik az ideális kategória. Sok ember másképp gondolkodna, ha már a "szoc" korszakban is motorozott volna. Van néhány hozzászólás, amivel egyetértek, van amelyikkel nem, de nem szeretnék vitát generálni.
Gumi: A barátom GSX-r 600-án fele annyit sem bir ki, mint nekem, de mindig állatkodik. Vagyis legtöbbször. Tehát nem annyira köbcenti, inkább vezetési stilus függő. Fogyasztásban sem jobb, neki jobban kell pörgetni ugyanolyan tempós haladáshoz. Ami az ezres ellen szól, az az a pénz amit ezeknek a haszonlesőknek kell befizetni a közös kalapba. Na meg a vételár esetleg...A hatszázasnál és az ezresnél is vannak érvek, ellenérvek. Kinek mi a fontos.........
Nem fosatós, csak figyelni kell rajta.

Szakadó esőben, ködben a Transzfogaras.. na az néhol egész fosatós volt
Majd végiggyaloglom....... ........esetleg bérelek biciklit.Nem nekem való ha már a profik is fosatósnak monnyák.
A nap a halálom. Egyszer amiatt törtem össze az autóm. Sajnos a Dobógókő felé vezető útnak is olyan a tájolása, hogy a nyeregig végig szemből süt a nap nyár estéken. Tegnap se láttam semmit felfele.