Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A "túrázás" "jól megy" "jó motor" fogalmak mást jelentenek egyik és másik embernek. Neked ezek a fogalmak jelentenek egyvalamit, ugyanakkor fogadd el, hogy mások ugyanezen fogalmak olvastán/hallatán másra gondolnak, egész egyszerűen azért, mert más elvárásokkal közelítenek a motorozáshoz, mint te.
Nem beszélünk el egymás mellett. Túrázni bármivel lehet, még 125cm3- robogóval is, ha a cél az, hogy két keréken jussak el A- ból B- be. Egyébként meg "penge a gépetek, túrázásra, utassal, csomagokkal. Nem kopik a gumija, alig eszik benzint, nem kell pörgetni és megy mint állat." Nos, én csak az FZS600- asok nevében beszélhetek, de igen, egészen pontosan így van, ahogy leírtad! városban sorok között, vagy kiugorva Dobogókőre egyedül, hétvégén túrákra ketten, csomaggal- én így használtam és mindkettőben jó. én még nem voltam pályán, de tudomásom szerint hobbiszinten ott is megállja a helyét. Persze ez más 600-as sornégyre is igaz lehet, de ez itt ugye Fazer fórum... khm...
Továbbá, amit még mindig nem hangsúlyozunk eléggé: kezdőről van szó! (hacsak nem tévedek nagyot)
Elbeszélünk egymás mellett.

Ti váltig állítjátok milyen penge a gépetek, túrázásra, utassal, csomagokkal. Nem kopik a gumija, alig eszik benzint, nem kell pörgetni és megy mint állat.

Nem tudom mi értelme van minden objektivitás nélkülözve a szeretett típusotokat túldicsérni, nem létező erényekkel felruházni.. amikor éppen elég erénye van egy ilyen 600-asnak anélkül is, hogy még több hamis reklámmal kelljen tukmálni.

Ja, és nekem sincs ezres motorom.. még mielőtt valaki És tisztában vagyok az összes hátrányával, amit nem is próbálok elmismásolni..

A kérdező nyugodtan vegyen ebből a kategóriából motort, mert nem fogja megbánni, de azért hülyeséget nem kéne beszélni.

Jah, vezettem egyszer 2 órán keresztül 600-as Banditot..(tudom a fazék erősebb..) nem győzött meg, pedig akkor még a GS-sel jártam.
Freepeti, te ehhez nem értesz Megmondták, hogy a 600-as nem jó túrázni. Két embernek meg főleg! Szerintem sem, éspedig mert:
1. rengeteg embernek 600- asa van, közkedvelt kategória. Nehogy má' olyan motorja legyen a leendő kollégának, mint bárkinek. Lásd be, ez szempont!Ezer cm3 alatt nincs motor!
2. A hatszázas nem jó, mert az ezer jobban hangzik. Ha megkérdezik, mekkora motorja van, és azt mondja "hatszázas", a s betűt ki sem ejti, kollektíve szembeköpik. Ha azt mondja "ezres", már az e betűnél leborulnak előtte. Lásd be, ez sem mindegy...
3. Kérdéseiből ítélve a kérdezőnek kb. az első motorja lesz. Azt meg igazán tudhatnád, hogy nem szabad kis cm3-s géppel kezdeni, mert úgyis hamar kinövi. Túrára pedig teljességgel alkalmatlan. Főleg, ha a 50-70 kilós barátnője is mögötte ül. Egy ilyen mértékű + terhelést nem egy FZS600, de semmilyen hatszázas motor nem bír ki 20-30 kilométernél tovább. Szakértők szerint a lehető legoptimálisabb választás kezdőknek egy Hayabusa vagy egy ZZR 1400.
4. Az meg, hogy milyen hamar kopik el a gumi, vagy mennyit fogyaszt a motor, igazán nem szempont! Akinek nincs pénze szezononkét két- három szett gumira meg száz kilométerenként háromezer forintja bengára, az ne akarja magát motorosnak nevezni!
5. Ha valaki ennyire ér(t)etlenül áll a motorozás legegyszerűbb kérdései előtt is, hogy lesz abból rendes motoros? Hogyan fog két perc körül menni a Hungaroringen, hogyan fog egykerekezni este kilenckor a körúton, egyáltalán mi jó származhat az ilyen hozzáállásból? Elárulom neked: semmi! Ezért kell még csírájukban elfolytani az ilyen téveszméket, hogy egy kezdőnek kétszemélyes hétvégi túrázáshoz elég a hatszázas FZS!
Enyémet se kell szétpörgetni, hogy menjen Valamint egyéntől függ, hogy kinek mi az erős gép, és kinek mi az ami elég. Nekem (lehet nem tartjátok normálisnak) nem kellene ennél erősebb motor, pont elég, pedig "csak" 78 ló.
..és a Winkler is megmondta

600 hornet: "Azért merem kezdő motornak ajánlani, mert bár nincs benne változó szelepvezérlés, nagyon határozottan válik ketté a karaktere. Kb. 8000-es fordulatig csak úgy megy, megyeget. Szó sincs itt 103 lóról, szerintem 5000 körül nem lehet több 30-35 lóerőnél, és ez az a tartomány, ahol normálisan motorozgat az ember. 8000-ig tart a nagy büdös Semmi, 10 ezer táján már motoszkál benne Valami, 12-nél már megy is."
Kellemes lehet hegyre fel kacskaringani utassal vele. Nem hiszem el hogy lehet vele komolyabban tempózni 5ezres fordulat alatt, meg nyomatékból kigyorsítani.

A nem kell pörgetni hogy menjen megállapítást tartom badarságnak. Persze, megy.. de nem mind1 hogy hogyan.
ha 100kg+ vagy és az utas is annyi még akkor sem kevés sztem egy 600as.. asszonyt sokat viszem.. 3-4 ezer perc percen poroszkálva is... és ha épp sárga egy lámpa 4-5 ben ha odaverem gondolkodás nélkül kipörög. ez 3000-4000 per/perc

túrán 140nél forog 6osban 7-8 körül.. gondolod vissza kell váltani a gyenge kis 600ason előzésnél?

próbálj már ki valamit mielőtt nyilatkozol badarságokat
DJ ! amit belinkeltél az érdekes egy motor ! (fzs600 és nem fz6 ) ,a tank és a fejidom 2002 -es viszont jobban néz ki mint a régebbi kiadású ,nekem a régi van sajnos ,bár 2001 -es . az utóbbi időben próbáltam más motorokat is ,de még mindig nem cserélném le .azt mérlegelni kell ,ha ezres motort veszel ott a nyomaték gyorsabban eszi a gumit ( ha kihasználod ) és nem mindegy ,hogy 8 ezrenként cseréled vagy 15 ezer után


Annak ellenére hogy soha nem volt középkategóriás 600-as motorom (más 600-as se) mondom azt, hogy két személlyel túrázni ideálisabb egy nagyobb, de mindenféleképpen nyomatékosabb motor.

Nem pörgetve milyen erős is az fz6? 40? esetleg 50 ló? ..és talán még ennyi Nm se.. Nyilván használható két személlyel, de hogy nem ideális az is biztos. Nem lennék én annyira elájulva ezektől az adatoktól.

Ha a két személy nem csak opció, hanem általános felhasználás, tuti hogy egy percig se gondolkodnék a 600-as kategóriában
A motomarketről nem halottam sok jót.
Minden valamit magára adó ember minimum ezressel kezd?
és a linkem? ki mit gondol róla? nem gáz hogy külföldröl behozott? mire figyeljek? valami tanács? köszönöm na majd este jövök irány megkeresni a vasra a pénzt
egy 600asnak mi a franc baja lenne 2 személytől mostanában felrántanak ezek a hülyeségek
a kedvencem: 600ast pörgetni kell,hogy menjen
hmm igen! nem akarok nagyobbat! az egész ugy indult hogy jo lesz valami 400-as de lebeszéltek merthogy ugyis nagyobbat akarok majd... és nehéz eladni őket....stb... mondom oké akkor 600-as lesz de késsz nem akarok nagyobbat. havi 1-2szer... bőven elég....
600-ast két személyre? Jól meggondoltad?
Jó napot urak Fz1 ben gyertya csere kinek van valami tapasztalat?
hmmm nagyon szép gép :) igen ilyenre gondoltam! amit én néztem az egy 98-as kiadás

link

a fő szempontjaim: tudjak gyorsulni 150-ig kényelmesen, oldalidomos legyen.vagy legyen rá lehetőség! legyen alkatrész ellátás. 2 személyel is kényelmes legyen.turázni szeretnék. Honda vagy Yamaha. más nem kell.

mindenki azt mondta ne vegyek gyorsaságit mert a régebbiek (98-99) szétvan hajtva mert azért veszik azt.,borult stb.... ugyse nagyon fogok 150 fölé menni mert anyagilag drága képek készülnek...
inkább vegyek valami nyomatékosabb gépet.és ha kell azzal is lehet menni 180-200-at.
kérdésem még fazerban milyen motor van? yzf 600tundercat-nek valami testvér blokkja?(az a másik titkos favorit.)
DJ.DR.! itt megnézheted milyen (nem az enyém :) ) oldalidomos FZ6
lehet ám! gyárit is meg utángyártottat is
sziasztok. motorvásárlás előtt állok, és néztem a 600 fazer-t is. olyan kérdésem lenne hogy lehet hozzá oldal idomot kapni? a fej idom és a has idom közé...
motoromon nincs skyype baszki
a monorack kar 15000 körül van a SHOX ban 348FZ ha jól emlékszem fzs 1000-re
freeeepeti szkájp
kozepallvanyom nekem is van am. lasd apro.