Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy másik piros 800-as..........bár nem bőrruhás.
Majdnem minden motor XC..
Hála az égnek nem érint.
Nem igazán fogott meg az XC vonulat semmilyen gyártónál.
Ha lesz csere valamikor a masszi messzi jövőben ugyanaz lesz ezresben.
ASddig meg én leszek a hosszú távú tesztalany szervíz és kórtörténetben.
Nekelljen az ADV ridert bujni.
http://www.onroad.hu/teszt/teszt-triumph-tiger-800-xc.html?page=2

le
galsó komment! Most olvastam csak a cikket, de a www.adrvider.com is tele van hasonló beszámolóval.
Igen, simán!
piros motor, piros bőrcucc.
grZack láthattalak téged egy órája a 10-esen?
Ja igen, a BMW is szelepfordítós :)
Tiger 800 sima is, XC is
és a legújabb 1200-es is.
Mindkettő le-leáll :( a legelső szervíznél frissítik a software-t, sokaknak akkor rontódott el. Úh ezt még sajna nem sikerült minden éghajlati övnél orvosolni. Megvárom mit mondanak/írnak, akik 800-asba már beletettek 10000 km-t. Aztán kerül majd csak be a scope-ba.
A lánc jó............semmi gond...............a feszítő az gyári.Meg a kopogás is. Valószínű gyenge a rugó a feszítőben gyárilag.
Egy csere megoldotta.KB 23e pénzem bánta.Többen mondták hogy elmenne ez KB ítéletnapig ezzel a hidegindítás után 20-30 másodpercig kopogással.
Szerintem azt a feszítőt hondáról lesték.
A blokk meg irtóra hasonlít pofára egy fazerére 3 hengerrel.
Szerintem nagyon sok japót szedtek dirib darabra mire kiötölték pár vödör tea mellett ezt a blokkot.
Amiben szerintem elég lett volna rugót cseréni, de így sem volt drága dolog...
még azt hiszem te linkeltél be egy videjót, ahol cudar hangja volt a vez.láncnak, gondolom a feszítővel voltak gondok...
Túrabombázó, ez jó
gyári tartozék a csörgő-zörgő vezérműlánc is
Ja csak ezek.
A fékkar állítható kuplung nem de változik télen.
Fokozatkijelző gyári
markolatfűtés kell a kutyának de éppen kérhetek.
board compi gyári
a motor hatékony túrán talán Laci s2-es hatkilós fazere evett egy 2-3 decivel kevesebbet.Ez elég jó szerintem.
fém fékcső gyári.
Kifordított verseny szelepek gyáriak.
ABS kell a kutyának de rendelhető.
Irtó kezes de komolyan és irtó keskeny pont mint BMW.
Alkatrész van egy halálrendes kereskedés formájában és neten a legapróbb cikkszám szerinti cuccot leküldik egy hét alatt szerintm a wallisnál olcsóbban.
Mindez egy egyszerű mezitábas naked nem túrabombázó.
Úgyhogy elég élhető az enyém.
Lábjegyzetként a fórumokon pontosan mellik triumph áll le lámpánál?
csupán ilyen apróságok, hogy:
- fokozatmentesen állítható fék és kuplungkar, mindkettő bemart, hogy perec esetén csak a vége törjön, s ne kelljen ottmaradnod sehol
- gumírozott lábtartók elöl-hátul
- fokozatkijelző lehetősége (új triumph-okhoz is kérhető szerencsére)
- markolatfűtés (új triumph-okhoz is kérhető szerencsére)
- board computer (új triumph-okhoz is kérhető szerencsére)
- roppant hatékony motorok/kevés fogyasztás
- fémhálós fékcsövek
- ABS (új triumph-okhoz is kérhető szerencsére)
- kormánylengéscsillapító
- lehetőségekhez képest könnyű építés
- 1 nap után is kezes viselkedés
- itt abszurdisztánban is megfelelő alkatrészellátás és tengernyi kiegészítő
szerintem ezek miatt élhetőbb. Az új tigrisek megfogtak engem is. Talán következő vadként megszelídítenék egyet!
Való igaz.
Szééép. Nekem tetszik, hogy ennyire kanyargós a kormány. Kényelmes. Ami fura volt nekem, lehet/remélem Te megfogod szokni, hogy viszonylag szűk a "terpesze".
Augusztus elejére gondolkodom rajta. Azoknak akik tudnak 130 körüli tempót garantálni. Nem egy taporgós nézelődős menet lenne. Sátrazunk (vagy azt se) és megyünk. Szigorú házirend. A gurulás lenne a lényeg gyönyörű tájakon, a nézelődés a pihenés.

http://g.co/maps/bmgwz

A térképi jelöléseken további információk nyílnak.
Under Construktion!

Plitvice- Neretva völgye- Korcsula- Dubrovnik- Zebljak.

Az alvás lehetőleg vadban, szabadon, a tengerparton. Bekerülés ezért minimál, de a benzin minimum 45 eFt. Autópályát nem használunk amennyire lehetséges, kaját ott veszünk ABC-ben, kistelepüléseken, nem turista silókban. Tisztálkodni gyalogosan bejárnánk a kempingekbe. Tehát az egész 70~100 eFt-ből meg kell legyen.

Részletek, conception:
1. Reggel 6-7 óra körüli indulással, hogy ne fagyjunk meg már az elején, és hűvösben tudjuk le a kötelezőt. Én már értem le du. 3-ra, igaz pályán. Menni kell. Cél a Robinzon Camp sziget. Oda KELL érni. Amint lehet a régi úton megyünk, mert kihalt, kiváló burkolatú, gyors, szép, és hűvös.
2. Gyors kelés, kaja, első célpont a Winettou falu. Csak kukkantás erejéig. Át Plitvice, rövid séta a helyszínhez képest. Sok fotó. A Viszonylag rövid út a partig, akár este érkezve. Én ki se pakolnék. Úszás, és vadulás hálózsákban. Sajnos valahogy meg kell oldani a csomagokra való vigyázást.
3. Reggel gó. Nagy út van hátra. Tempósan lehet közlekedni de van forgalom rendesen. Trogir látkép, utána Neretva völgy, megeszünk egy dinnyét, és élvezzük a félszigeti szerpentint. Ha időben érünk át lehet hajózni Korcsulára a camping járatával, (csodás, Marko Polo is ott született) legkésőbb éjfélkor vissza. Kiváló kajáldák a környéken, Orebicsben olcsóbban.Helyi spec. a fritted kalamari. Én itt is vadulnék.
4. Reggel gó Dubrovnik. Ezt nem ragozom. Estére parton alvás...nagy pihenő a hosszú út előtt, ja és úszás. Kimossa le a hátam?
5. A hazafelé vezető út húzós, azt illik egyben letudni. A Bosnyákok nem viccelnek. Mérnek és kérnek. Csak okosan. Az út eleje csodás szerpentines, aztán a nemzeti park, két hegyi szakasz, majd a monoton hazavivő jól ismert kátyús ösvények. Érkezés szabadon választott, sőt meg is lehet állni Bosznia után pihenni.
6. Regenerálódás, fényképek feltöltése, elnéző mosolyok az irigykedők felé...
képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet képet
Értem én, hogy az a divat, hogy az új modelről hónapokig csak sejtelmes képeket csepegtetnek, de most má' elég legyen!
Mi lett?
Akkor meséljed nagyon gyorsan.
Kekszes Boci, vagy hasonlóan finom Ja, és megvan az új gép
ilyen lett
Üdv Mindenkinek! Most lettem gazdája egy 2004es fz6-n -nek, és lenne egy olyan kérdésem a tapasztaltabb tulajdonosokhoz, hogy az első teleszkópokba mennyi olajnak kéne menni? Sajnos az egyik szimeringes aztán cserélnem kéne, de nem tudom mennyi kell bele.
Ja és még egy olyan kérdésem is lenne, hogy hová érdemes fordulni ha alkatrészre lenne szükségem, emberi áron.
Részleteket kérek.