Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen, az úgy szopó helyzet ! De ha gondolod esetleg felhívhatod a Troják Zoltánt, informálódásképpen! A száma 06 30 855 76 33. Egyébként meg valóban, a Sugó Motor-osok egész korrektek meg sok minden van náluk !

Üdv
Hali!

Nagyon szívesen segítek ha tudok:-)! A bukógombádra áttérve, amit keresel, az is a vázra, a blokktartó csavarral van rögzítve? Csak mert ha esetleg hosszabb csavar kell oda, akkor az NEM M10-es...legalábbis nem metrikus menetemelkedésű! 1.25X10-es a mérete annak a csavarnak(10mm-es átmérő és 1,25-ös menetemelkedés)! Bár ha gyári kittet veszel, akkor abban elvileg a csavarnak is jónak kell lennie. De azért nem árt az ellenőrzése! Ha felrakásnál másik csavarral rakod fel akkor hasonlítsd össze előtte a gyári blokktartó csavarral! Valamint nem árt a csavar menetére esetleg menetrögzítő ragacs (Loctite 243), hogy ne rágjon be a menet, illetve a rázkódások se lazítsák fel. Egyébként én jó helyzetben voltam, mert kolegámmal csináltattam bent melóban egy pár gombeszt két oldalra. Rozsdamentesből van a szára és 50-es fekete danamitból a feje!
Remélem nem voltam túl "kioktató" jellegű
Üdv
Ákos
Mire elérek vácszentlászlóra érte és vissza lesz az 1300 is.
Annyit nem adnék érte... itt van 700-ért is.

Gondolom több fújásra elég, és ha elosztod, tisztításonként minimálisan kerül plusz költségbe az a Valvoline.
Hát .............annyit nem adnék érte .....................ezresért würth-öt vettem.
Hú, jó, hogy szóltál! Nem ismerem az összetételét, nem tudtam, hogy ilyen hatást gyakorol a műanyagra, majd jól elfedem előtte!

(találtam Valvoline-t a közeli bolt netes kínálatában, 1.5k az 500ML, márka alapján nagyon gagyi nem lehet)
Én Bernert használok, a Preventes az tényleg elég halovány... Nem csak a fényezésre kell vigyázni, hanem a műanyag műszerekre, alkatrészekre is, pl első fékolajtartály, lámpakapcsoló háza stb, mert az a fajta műanyag "megég" (fehéren befoltosodik, mint amikor meghajlítod a műanyagot) egy izmosabb féktisztítótól!
Sziasztok! Ha netnán valaki szeretne FZS600- hoz való kuplungkart, akkor itt a lehetőség
illetve Givi E47 Simply III doboz
ha valaki reákívánna, ne fogja vissza magát... postázom is.
gombából gyárit vagy bukócsövet
Jah és valaki pl a légszűrőt is abba mossa ki
Hát én eddig csak kettőt próbáltam. A preventes egy szar, semmire se jó, ellenben a Car fon (ilyen nagy zöld a flakon és tán még citromos illatú is)

Jah, jó kéztakarításra, csak tényleg szárít. Akkor már inkább az ultra derm :D
Kiváló!
Múltkor nagy pucolásnál vettem észre, hogy elég koszos, nem fényes.

Volt egy-két érdekes autós manőver, mikor nem tudta a sofőr, hogy mit akar a fékem pedig nem szuperált úgy, mint szerettem volna, jött egy kis para.

Márka mindegy? Nagyjából mindbe ugyanaz az anyag van, nem?
Meg még annyit valakinek van alu-bukógombája? félkör alakú persely van a váz formájához kialakítva? sehol nem találok a bukógombán van két beszúrás, kb. 35-40 széles a két végén nagy letörések vannak, és M10-es csavar fogja fel.
Uhhh nagyon szépen köszönöm a válaszodat, nekem teljesen megfelel, és igen 2005-ös évjáratú a mocim, Mobil1 full syntetic racing-et néztem, jó árban van és olvasgattam róla sztem jó lesz neki.Néha én is veretem neki, vigyázok rá azért szeretnék jót venni bele.
Jaám..............és ha marad a flakonban kézmosás előtt kurvajól leszedi a szerelés okozta zsuvát a kézről.Csak szárít így kézápoló krém kell utána.
Baromi jól oldja a dzsuvát meg a zsírt Én azzal robbantom le a láncsarat a szender tövéről, hogy felhajoljon. Csak fényezett felületre ne kerüljön.
Megoldódott a kérdés. :) Egy video okozta a fejtörést, de később láttam, hogy szanaszét fikázták az arcot - szerelőt -, hogy mit csinál, nem lett volna szabad úgy használnia, mint ahogy tette... Egy "szerelőben" nem lehet bízni!
okés! szólok neki holnap
Köszönöm a válaszokat a vezérmű lánccal! Hasznosak voltak!
grZack, versyses haverodnak esetleg említsd meg, hogy a motorozz.hu- n van kitéve Versys Túra
Féktisztítót használtok? Vegyes módszereket láttam a használatával kapcsolatban. Nem elég csak a tárcsákra fújni? Mit csinál tulajdonképpen? Na ez ám a naív kérdés, de megoszlanak a vélemények, hasznos?
Az a baj hogy amim van az már állítólag görgőzött, meg is van kicsit rogyva a krómszár, viszont ami inkább idegesít, az az alsó része a szimeringnél. (Valószínűleg kuka lesz.) Kihúzza az olajat mert a krómszáron kicsi "leütődések" vannak. :( Az alsó alumínium rész jónak tűnik így első ránézésre. Szóval elég lenne szerintem a krómszár is, csak azt meg tuti nem kapok csak úgy magában. De akkor valószínűleg marad a sugomotor bontó. Tőlük már vettem ezt-azt.
Lehet összekevertelek, mert egy fehér XJ6 Divis embert láttam Bicskén. Full biztos voltam de aztán írtad hogy nem nagyon jártál arra...