Hát igen, az úgy szopó helyzet ! De ha gondolod esetleg felhívhatod a Troják Zoltánt, informálódásképpen! A száma 06 30 855 76 33. Egyébként meg valóban, a Sugó Motor-osok egész korrektek meg sok minden van náluk !
Nagyon szívesen segítek ha tudok:-)! A bukógombádra áttérve, amit keresel, az is a vázra, a blokktartó csavarral van rögzítve? Csak mert ha esetleg hosszabb csavar kell oda, akkor az NEM M10-es...legalábbis nem metrikus menetemelkedésű! 1.25X10-es a mérete annak a csavarnak(10mm-es átmérő és 1,25-ös menetemelkedés)! Bár ha gyári kittet veszel, akkor abban elvileg a csavarnak is jónak kell lennie. De azért nem árt az ellenőrzése! Ha felrakásnál másik csavarral rakod fel akkor hasonlítsd össze előtte a gyári blokktartó csavarral! Valamint nem árt a csavar menetére esetleg menetrögzítő ragacs (Loctite 243), hogy ne rágjon be a menet, illetve a rázkódások se lazítsák fel. Egyébként én jó helyzetben voltam, mert kolegámmal csináltattam bent melóban egy pár gombeszt két oldalra. Rozsdamentesből van a szára és 50-es fekete danamitból a feje!
Remélem nem voltam túl "kioktató" jellegű
Üdv
Ákos
Én Bernert használok, a Preventes az tényleg elég halovány... Nem csak a fényezésre kell vigyázni, hanem a műanyag műszerekre, alkatrészekre is, pl első fékolajtartály, lámpakapcsoló háza stb, mert az a fajta műanyag "megég" (fehéren befoltosodik, mint amikor meghajlítod a műanyagot) egy izmosabb féktisztítótól!
Sziasztok! Ha netnán valaki szeretne FZS600- hoz való kuplungkart, akkor itt a lehetőség
illetve Givi E47 Simply III doboz
ha valaki reákívánna, ne fogja vissza magát... postázom is.
Meg még annyit valakinek van alu-bukógombája? félkör alakú persely van a váz formájához kialakítva? sehol nem találok a bukógombán van két beszúrás, kb. 35-40 széles a két végén nagy letörések vannak, és M10-es csavar fogja fel.
Uhhh nagyon szépen köszönöm a válaszodat, nekem teljesen megfelel, és igen 2005-ös évjáratú a mocim, Mobil1 full syntetic racing-et néztem, jó árban van és olvasgattam róla sztem jó lesz neki.Néha én is veretem neki, vigyázok rá azért szeretnék jót venni bele.
Megoldódott a kérdés. :) Egy video okozta a fejtörést, de később láttam, hogy szanaszét fikázták az arcot - szerelőt -, hogy mit csinál, nem lett volna szabad úgy használnia, mint ahogy tette... Egy "szerelőben" nem lehet bízni!
Féktisztítót használtok? Vegyes módszereket láttam a használatával kapcsolatban. Nem elég csak a tárcsákra fújni? Mit csinál tulajdonképpen? Na ez ám a naív kérdés, de megoszlanak a vélemények, hasznos?
Az a baj hogy amim van az már állítólag görgőzött, meg is van kicsit rogyva a krómszár, viszont ami inkább idegesít, az az alsó része a szimeringnél. (Valószínűleg kuka lesz.) Kihúzza az olajat mert a krómszáron kicsi "leütődések" vannak. :( Az alsó alumínium rész jónak tűnik így első ránézésre. Szóval elég lenne szerintem a krómszár is, csak azt meg tuti nem kapok csak úgy magában. De akkor valószínűleg marad a sugomotor bontó. Tőlük már vettem ezt-azt.
Üdv