Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tényleg ,valaki írta ,hogy az fzs 600 -hoz milyen kuplung és fékkar kell a cnc kínálatából és hogy melyik yamaha kuplungkar felfogatását kell venni ,hogy az is jó legyen -nem írtam fel :( -köszi -
Na, alakul ez.
Ahogy néztem a naptárt ott mindig van valami, de nem tudom melyikhez lehet becsatlakozni. A következő phoenix-es rendezvény június 12-13. talán. De az hétköznap, nem tudom kinek jó...
Canga, kulccsal mi légyen?
Hát, végülis igen. Berber nem tart igényt az ezres kuplungkarra, szóval megvan a készlet az FZS1000- hez. Írj ide: csikosbekakukacgmailpontcom

Illetve akkor lehet benevezni 1db FZS600- hoz való állítható fekete kuplungkarra, akit érdekel.
Az imént leírtak persze az FZS600- ra vonatkoznak.
Hát, persze, összegyűjteni a pénzt, türelmesnek lenni, ráér ősszel, még motorozhat eleget... mindenki ezt tanácsolná, de ki az, aki maga így is csinálja (csinálta)? szerintem néhány százezer forint hitel nem a világ, ha van miből fizetni.
Fazer jóhogy jó választás , kuplung kicsit hangos, kettes csattan, vezérműlánc zörög, szívócsonk repedezett, de ez mind normális (persze ha elfogadható mértékű), ezzel együtt örök élet, persze ha nincs más baja. Amit linkeltél, az az én szememnek gyári fényezésnek látszik. Persze úgyis közelről kell megmondani, hogy mijazábra. Aztán jól lealkudni...
köszönöm a javaslatokat!sajnos olyan ismerősőm nincs aki motorokkal foglalkozna,szerelne. annyit meg énis értek a motorokhoz hogy észrevegyem a borulás nyomokat, vagy ha füstöl,csattog,kopog,zörög látom hallom.Talán mondhatom magam műszaki beállítotságú embernek...

cuccaim.. hát kabátot csizmát most vettem sisakom kesztyüm volt is,láncom is van. dobozt idén még nem akarok. jövöre meg lesz rá...

néztem 400-as sport-turát is... de lebeszéltek róla.(kicsit nemis bánom.) nem vagyok sebességőrült,hogy 200 legyen az utazóm...ezért néztem túragépet,úgy gondolom hogy a 600-asban azért ott van a nyomaték ha kell, elég is annyi. igen,ez a 2002-es gép elég szimpatikus ahoz hogy a garázsban lássam
Igen nézem ,olvasom a teszteket.szeretnék is minnél többet tudni a motorról mit kell megnézni észrevenni stb....

btibor:
idén csak akkor láttam még motort mikor közel mentem hozzá egy parkolóban... ha most nem veszek motort akkor kb szeptemberre lene meg a kp.akkormeg nézelödhetek ki az ablakon laza 10 hónapot mire lehet megint motorozni. nyáron, ősszel szeretnék még menni pár kört. amit néztem azt meg hitelre megtudnám úgy venni hogy jövő feb.-márc.-ra lejárna a hitel,ki lenne fizetve a motor. és nem tervezem eladni a közeljövöben.(távoliban sem!)de alszok rá még egy párat
elnézést hogy sokat beszéltem.csak szerettem volna mindenre, mindenkinek válaszolni.

köszönöm hogy segítitek az útam.
A motorok féktárcsája -az autókra szerelttel ellentétben- lévén, hogy csak 5 mm körüli vastagsággal rendelkezik elég nehéz leszabályozni esztergán, mivel a megmunkálás során keletkező hőtől akár be is hullámosodhat, valamint a felülete szépen felkeményedik, kiég így azon a fékhatás jóval gyengébb lesz. Igaz, a mi modern megmunkálók hűtőfolyadékkal fröcskölik a munkadarabot, így amit előbb írtam lehet hogy hülyeség...ezt most nem merném biztosra mondani Inkább az a fő gond, hogy mivel pár mm-es vastagságról beszélünk, így nem nagyon áll rendelkezésre akkora anyagvastagág, amit biztonsággal le lehetne szabályozni. Mert ugye ha leszabályoznak egy amúgy is X km-t futott, használt féktárcsát, már lehet hogy elérik a csereérett kopási vastagságot, így nincs is sok értelme végrehajtani. Nem tudom, hogy az esetedben a tárcsákon levő acél szegecsek meglazultak-e, mert ha igen, -és elképzelhetőnek tartom- akkor könnyen lehet, hogy a végett nem lehetett mit kezdeni a tárcsával
Biza! Én is örülök mint majom a farkának:-)! Igaz, hogy fejidom olyan, amilyen...de a dizájnnal majd, mint említtem később foglalkozok:-)!

Mármint az FZS1000 fék-és kuplung kar páros meg-e van ?
Asszem van valami ilyen okosság, hogy tányértárcsát nem lehet szabályoztatni. Legalábbis az enyémet nem lehetett, ezért kellett cserélni. Valószínű egy tárcsazáras elindulás eredménye lett az, hogy ütött
Hát a versenyt egyenlőre hanyagolom oda valami pályagép kellenne inkább ahhoz meg kicsit vastagabb pénztárca kellenne az meg nincs:) Igaz most elgondolkoztam egy r1-es beszerzésén az gyárilag is jo lenne pályázni, na de ki tudja mit hoz a tél:) Oktatásra mi is akartunk menni de ugy látom jol döntöttünk hogy nem mentünk:) Jó lenne még pár fazer meg hasonlo moci aztán lenne egy háziverseny:) A nyertes meg meghív mindenkit.)
Ponstosabban a féktárcsákat nem görgőzik, hanem -szerintem- esztergapadra fel, ráakasztják a mérőórát, megforgatják és megnézik, hogy hol mekkorát üt., majd ezen a ponton megnyomják szépen. Nem kell hozzá több tonnás hidraulka. Mivel a motor féktárcsái nem a merőleges erőbehatásra vannak kitalálva, így igen könnyen deformálódhatnak. Elvileg már az is elég hogy ha egy erősebbet belerúgsz..máris kis babráltál a tulajjal! Egy ilyen féktárcsa esetében az ütés, eltérés mértéke 0,1 mm -en belül kell legyen. A srác elmondása szerint, aki javította az egyikben 1,2 mm! ütés volt oldalirányban és ezt kiszedték 0,06 mm-re...a lényeg hogy jó lett, mert fékezésnél rázna a motor eleje mint ökkör...de mivel hogy simán fut így tényleg helyre lett szépen rakva. A telószár görgőzés, a két féktárcsa javítása plusz centírozás 9 k-ba került! Helyileg Ménfőcsanakon, a Sáhónál csináltattam meg...sajnos itt (Komárom) és környékén örülhetek, ha egyáltalán olyan gumis-t találok (Hondásokon kívül) akik tudnak motor gumikat fel- leszerelni és még centírozni is tudják! Elképesztő, de ez a helyzet...felni javításáról már ne is beszéljek . Amúgy megérdeklődtem a szerelő srácnál, hogy azzal a féktárcsával is lehet.-e kezdeni valamit, amiről az összetartó acél szegecsek lepattantak. Az én balesetes féktárcsámmal ez történt. De azzal már sajnos valóban nem lehet mit kezdeni, lévén, hogy azok a vályatok amikben a szegecsek "ülnek" kinyúltak nagy valószínűséggel, így hiába is lenne visszatéve bele a szegecs...az már soha nem lenne jó. Gondoltam, hogy nem lehet ezzel már mit kezdeni, csak érdekesség képpen megkérdeztem. No mára elég is volt! Irány az ágy...reggel meló...! Jó éjt mindenkinek! Ja igen...ha bárkinek bármiféle kérdése volna a javítgatás vagy akármi más kapcsán a motororon ha tudok, segítek, nyugodtan kérdezzetek!
Mivan meg? Nem annyira értem... egy békának korlátozottak a képességei...
engem érdekel
egyszer összehozhatnánk egy motorozást ott
És az 1000hez való kuplungkar is megvan,mert párban érdekelne 1000 szett
Jó, hogy kész lett! óvatosan a továbbiakban
féktárcsa görgőzve azt hogyan
Nagyon meg fogod bánni,ha hitelezed...
Eladáskor nem ér annyit a motor amennyi a tartozás!
Nos, végre örömmel írhatom le, hogy ismét teljes értékű motorként hadrendbe állt szeretett Fazerem:-)! Péntek délután 3 órakor menetkészen állt, várva a hétvégi motoros talit Győrújbaráton:-)! Az egyik első teleszkóp króm szára lett kigörgőztetve, valamint a vásárolt felnin lévő 2 féktárcsa. Hosszú várakozásaok után péntek délelőttre lett kész ez a két cucc....így rohamtempóban folyt a szerelés, hogy időben elkészüljek vele! A centír-olmok előttem lettek felhelyezve...kicsit szkeptikus voltam, hogy tényleg jó lesz-e...de a várakozásaimat felülmúlta az eredmény:-)! Kifogástalan az úttartása! Igaz ehhez hozzátartozik az, is hogy a gyár kormánycsapágyakat is lecseréltem kúpgörgősre! Jelenleg annyi, hogy szegény gép kicsit foltos, ugyanis nem sikerült a burkolati elemekből egyforma színűeket vennem...de az legyen a legkevesebb:-)! A fejidom is elsőre passzolt amit összeragasztgattam, el sem akartam hinni ! Megy szépen, kifogástalanul...menet közben semmilyen meghibásodás nem lépett fel ...megtépettem 180-ig tegnap semmi szitálás vagy hasonló zavar nem volt ! Most még hátra van egy olajcsere oszt a szervizelés a szezonra letudva...remélem legalábbis! Mindenkinek széles utat és jó időt! Figyeljetek előzésnél, nehogy úgy járjatok, mint én ! Üdv

Ákos
A versenyt csak azért mondtam, mert odajött a szervező egy naked kupás szórólappal és mindenkit bátorított a részvételre. Megnéztem az eredményeket, összesen 8 ember nevezett. Az eleje szerintem kimondottan gyors volt, de a negyedik embertől már kört kaptak a 8 kör alatt. Persze valószínű én még ezektől is jócskán lemaradnék, de mivel a rendezvény része, lehetne még egy kicsit motorozni plusz költség nélkül.
Ha meg többen mennénk fazer-rel lehet, hogy közöttünk kialakulna egy kis verseny.
Az oktatás csalódás volt. Csak arra szorítkozott, hogy megtanuljuk az íveket. Egyenesben nem lehetett húzni neki, hogy a lemaradók utolérjenek és még a legvégén se engedtek el 1-2 körre, hogy megnézd milyen kört tudnál összehozni.
Rajtszámot kaptunk persze. Hobbi csoportba mentünk mi. Versenytől még nagyon-nagyon messze vagyok de igy is élvezhető volt nagyon:) Oktatáson nem voltunk mi. 6 kor végeztünk aztán jöttünk el.
Ott mindenki rajtszámot kap, vagy valami versenyen is nyomtad?
Én csak az esti oktatáson voltam, ezért még nem tudom hogy is mennek a dolgok.
Pénteken mi is voltunk! Én benne vagyok hogy menjünk többen ugy az igazi. Képet találtok galériámba:)
Hameg mindenképp a Fazer tetszik (mert jó is az ), akkor is hozzáértő ismerős és nézni a szokásosakat. Előtte javaslom az összes használttesztet elolvasni róla (van sok).