Ha javasolhatok:
1. mindenképp motorhoz értő ismerőssel menj motort nézni. Neked úgyis tetszeni fog, nem baj, ha van valaki veled, aki ért a motorokhoz, külső szemlélő és adsz a véleményére.
2. Nem tudom, milyen cuccaid vannak, de a motor árához add hozzá a hiányzó kiegészítők (doboz, protektorok, csizma, sisak, lezárólánc, stb) árát is. Csak utána döntsd el, mi is a számodra megfelelő árkategória.
3. Bár sokan mást mondanak, 4-500 cm3- rel is lehet motorozni. Ketten is. Kezdőként főleg!
Szerintem.
Voltam pénteken a pannonia ringen. Tetszett nagyon a pálya. Tényleg sokkal inkább motoros, mint a hungaroring.
Ráadásul a hozzáállás is szimpatikus. Mivel 8 után végeztem azt terveztem, hogy ott maradok. Persze van bérelhető szoba, de ha nem akarsz költeni a sátrat ott vered fel ahol akarod. Zuhanyzó, áramvételi lehetőség ingyen...
Ha valakit érdekel legközelebb elmehetnénk többen. Aztán benevezünk a naked kupába...
sziasztok
Köszönöm a hozzászolásokat tanácsokat. igen "kezdő" nagymotoros leszek. eddig csak 125ccm vasam volt. eddig ugy voltam hogy minnél olcsóbban minnél jobb,fiatalabb motort. de belátom ez lehetetlen.és mindig van jobb....sajnos nem keresek olyan jól hogy kp-ra vegyek 8-900000E-ft ért. motort vagy drágábban. ezért ezt néztem hitelre. 1 hét mulva a garázsban lehetne és még a nyáron tekerhetném bele a km-eket. link
Hát sztem nem ABS-es amit elsőnek linkeltél ,gondolom csak bepipálta ezt az opciót a felszereltségnél (véletlenül vagy direkt) mint pl. a fedélzeti computert is...hátha így jobban érdeklődnek a gép iránt
Amúgy érdekes hogy milyen olcsón adják a első linken lévőt,talán feltűnően olcsón...kitudja
Használt FZ6S vásárlásán gondolkodom. Ez lenne az első nagy motorom, és arra lennék kíváncsi, hogy kinek milyen tapasztalata van az ABS-sel, főleg kanyarban, abból kifele. Ismerőseim szerint egyértelműen hasznos dolog, főleg egy kezdő motoros számára.
Ahogy utána kerestem, a Yamaha gyárilag csak 2008-tól szereli bele, a kérdésem, hogy van-e valakinek régebbi modellben ABS?
Én ezt néztem, csak amiatt, h 2005-ös a gép, gondolom, h nem gyári az ABS sem az meg nem tudom, h milyen.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_akcio-579
4477
Ő pedig az alternatíva:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_14.
200_km-5761817
Hát, ha már egyrészt ennyire problémás FZS600 - hoz állítható fék- és kuplungkart rendelni, és ha már nekem ennek ellenére lesz egy készletem akkor lehet ráharapni, FZS600- tulajok! Az FZS1000- hez való kuplungkart, ami kimarad, azt meg Te megöröklöd
Pont most okosodok róla. Eddig nem nagyon foglalkoztatott ez a vas.
Ja a Veszprémi Lengyel piacon találkoztam valami pofás kínai 125-ös Ryde vagy milyen nevű dologgal. Egész jól nézett ki. 2 köcsög benne 4 takt! Szintén egy ilyen fun dolog.
Zack is nyomatékra cserélte a lóerőket és nem bánta meg
Földi halandónak kimotorozhatatlan közúton, a közlekedés szabályait betartva kimotozni a 12000/perc-en leadott 100 lóerőt, szerintem.
1. mindenképp motorhoz értő ismerőssel menj motort nézni. Neked úgyis tetszeni fog, nem baj, ha van valaki veled, aki ért a motorokhoz, külső szemlélő és adsz a véleményére.
2. Nem tudom, milyen cuccaid vannak, de a motor árához add hozzá a hiányzó kiegészítők (doboz, protektorok, csizma, sisak, lezárólánc, stb) árát is. Csak utána döntsd el, mi is a számodra megfelelő árkategória.
3. Bár sokan mást mondanak, 4-500 cm3- rel is lehet motorozni. Ketten is. Kezdőként főleg!
Szerintem.