Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az se nem pörgős, se nem nyomatékos!
Szerintem meg mindenki elfelejtkezik a sor3-ról.
mai napom ráment a hondára..
Kész lett! Lsl kormánybefogó Hornet kormány...Állati jó lett
érezhetően nyomatékosabb,
ez a jelenség az ezresnél is megvan..sajnos
valahogy a yamahának nem sikerült jól a fazer 1000 hangolása.. alul lehetne erősebb,akár úgy is ,hogy felülvesztett volna az erejéből...
Engem az érdekel mekkora a különbség a 600-as és 1000-es között 5000-ig.

Persze bőven elég a 600-as ereje bármire, de nekem mindig az volt az érzésem, hogy akarni kell vele gyorsan menni, mert csak 7000 fölött indul meg igazán.
Ez megint tök relatív, hogy kinek mit jelent a kompromisszum és az a mentes közlekedés.

Amúgy, ha ennyire szőrszálat hasogatunk, akkor nincs ilyen motor a földön, pénz ide vagy oda
Unokatesóm szerzett egy 67-es 650-es oldalkocsis Dnepr-t. Ha kész leszek a Danuviával, nekifogunk megcsinálni. Jó lesz kanyarban döntögetni!
és akkor egy kezdőnek is ezt fogod ajánlani:"két személlyel, kvázi kompromisszumok nélkül való túrázás" tehát vegyen 1000est
Valóban sokat motoroztam a GS-sel, de nem is állítottam róla olyat, ami nyilvánvalóan nem úgy van.
A vitatkozhatnékot a túrázásra való alkalmasság interpretálása hozta ki belőlem.

Mielőtt is bárki is azt hinné hogy le gyenge szaroztam a kategóriát, felhívnám a figyelmet arra, hogy csak helyreraktam (szvsz) mi az, hogy "két személlyel, kvázi kompromisszumok nélkül való túrázás"

Azt meg nagyjából mindenki sejti hogy 10 lóerőtől felfelé bármivel lehet két személlyel túrázni.. csak hát ugye mégse elégedik meg mindenki egy YBR 125-tel.

Nekem kicsit úgy hangzott, mintha a "legjobb" 2 személyes túrázónak lenne beállítva az FZS600/FZ6.. Ami nyilvánvalóan nem igaz. Kompromisszumos megoldásnak viszont nem rossz.. ez is tény.
én csak az fz6 ot és fzs1000 tudom össze hasonlítani,
azt tudni kell,hogy én nem az a száguldozós fajta vagyok, de a kanyarokat szeretem

normál esetben az fz6ot 4-5e fordulatig használtam, teljesen meg voltam elégedve azzal a kevéske lóerővel és nyomatékkal, és élveztem is minden egyes percét a motorozásnak,
ha azt akartam hogy menjen mint a disznó akkor meg lenyeleztem,,, akkor meg felállt a hátamon a szőr a hang élmény meg fantasztikus, imádom a sor4 et

fzs1000, a BIG kategória, amitől először nem estem hanyatt.
milyen meglepő normál esetben ezt a motort is 4-5e fordulatig használom és amikor azt akarom hogy menjen is akkor lenyelezem, ha merem
no itt már megdől bennem az a mondás, hogy a 600ast pörgetni kell,hogy menjen, mivel ugyan azt teszem az 1000essel is
csak az nagy fazernek a 148 lóerejét még 2essben sem sikerült aszfaltra vinnem, mert kipörög a kerék

véleményem szerint egy átlagos motorosnak, aki motorozik 8-10e km -t/év és kijut külföldre motorozni 2-3szor annak elég ez a kategória még 2 személlyel is,
amúgy meg mindkettőnek van előnye és hátránya is....
Szerintem meg az okostojás a megfelelő jelző rá.

De most komolyan. Egyrészt olyanról írsz, amiről nincs tapasztalatod. Másrészt meg körbejártad a földet a GS-el. Akkormeg?

Lehet nem ártana elfogadni, hogy az átlagemberek átlagigényei nem egyenlőek a tieiddel. Szerintem még mindig a 600-as kategóriából adják el a legtöbbet. És azért mert neked fontos a nyomaték, és hogy abból motorozhass nem biztos, hogy másnak is, főleg ha kezdő, első motorja lesz és még maga se tudja hogy mit szeretne, pörgős sor4-et, vagy nyomatékos sor2-t.

A Winklernek a Vmax után minden gyenge. A Hornet meg nem fazer.

Építő jelleggel DJ kollégának annyit írnék, hogy ne keverje össze az FZS600-t és az FZ6-ot A Fazer pedig csak annyit jelent, hogy idomos. FZS-ből nincs naked, ezért az a régi Fazer, de FZ6-ből van N és S is, utóbbi a Fazer.
Nem gondolom hogy az lennék
ne vedd sértésnek, de szerintem egy kicsit nagyképű vagy, lehet nem véletlen motorozol te BMW sekkel
ez jó ! 3 ezernél gumicsere v-max teszt -autómánia
Ez tény. A multistrada tényleg egész közel van ahhoz, amire azt mondanám, hogy oké.. meg talán a KTM 990 smt. Bár arról meg gyanítom hogy egy lábbal se érnék le.
Ha a szűrőből el lehetne távolítani a pénztárca szabta határokat, akkor talán lenne 3-4 motor amit kipróbálnék, mert talán még jó is lehetne nekem.

Doky:
Nem tudom ki hogyan túrázik. Számomra ha van utas ha nincs, alapvető fontosságú hogy karistolhassak a szerpentinen (persze ezt chopperrel is lehet 60-nal, de most nem erre gondolok).. ott nem zavar ha kopik a gumi meg a technika. Kicsit elmebeteg vagyok, de ez engem nem zavar, a többieket meg leszarom, mert önző vagyok.
Igazából még azt se lehet rám mondani, hogy telhetetlen vagyok, mert bármivel szívesen motorozok.. viszont nem vagyok hajlandó ferdíteni a valósággal kapcsolatban. Egy 600-as alsó fordulatszám tartományban nyomatékszegény, de azt hiszem ezt a megállapítást a történelem folyamán nem én teszem meg először.

A "túrázós tempó" nekem nem arról szól, hogy kedélyesen motorozgatunk 70-100 közötti tempóban, hanem hogy felpakolunk mindent amire szükségünk van, és két fotózós megállás között döngetünk ahogy csak a saját határaink megengedik.. A szép helyeket pedig a lehetőségekhez mérten legkanyargósabb, lehetőleg alsóbbrendű utakkal kötjük össze.

Megkockáztatom többet motoroztam már mint te, nem hiszem hogy bármelyik utcai motorral hanyatt esnék.. az eldőlés már neccesebb
Nem az a robishanyattesős fajta.Viszon tipkusan semmi se jó neki.
Ha erős akkor eszik benzint és koptatja a gumit.Ha gyengébb akkor nem birja a szerpentint,ha régi akkor gyenge a kanyarképesség ha fiatal az meg ne tetszik...............sok a kínja.
Ha erős és gyors,túrás és még jól is kanyarodik pl 1200-as multistrada az meg drága.
Gyanítom hogy olyan motort nem gyártottak ami jó lenne neki.
KB 3 homlokegyenest más kategóriából kéne gyártani.
gondolom nem egy motoron ült már és egy 1400es Kawa után tényleg nagy büdös semmi lehet.. namost itt két személlyel való túrázásról, hegyre felről van szó nem pályanapról a hungaroringen.

Ha valaki utast akar cipelni és túrázni az gondolom nem olyan túra hogy bekóstolom az összes 1000 gixxert. Namármost akkor nyugodtan mondhatom, hogy a túrázós, hegynek fel le menős tempóhoz előzgetésekhe bőven elég a 600as..

teis azafajta lehetsz aki még sosem ült semmin egyből hayabusa kell neki majd vesz egy robogót húz egy gázt és hanyattesik..
Tényleg nem tud sokkal többet a GS500 mit egy rendesen tuningolt ETZ.. csak míg az az MZ lépten nyomon lerohad, addig a GS elmegy több mint 100 ezer kilométert, jelentőseb probléma nélkül.. és nem igazán eszik hajtva sem 5 liter fölött. Nüansznyi a különbség
..és ettől szép az élet ha mindenkinek ugyanaz kellene ,akkor 1 féle motort gyártanának .mielőtt megvettem az fzs -t nézegettem a gs500 -as suzuki-t ,de a szerelőm azt mondta azt tényleg ne! azt mondta nem tud többet mint egy tuningolt ETZ .nekem is tetszene egy fz1 ,de pénzem sincs rá és nemrég kiderült még egy 1200 -as bandithoz is sokat kell fejlődnöm ,az pedig ugyancsak nem egy fz1 !
még annyit - én is voltam olyan túrán ,hogy szerpentinen éles kanyarban elkezdtem sodródni az út közepe felé mert fogyott a lendület és nem tudtam tovább dönteni ,de ezért van a váltó ,azt pedig nem tudom elképzelni ,hogy olyan helyzet legyen ahol kettőben nem megy el -tudom itt jön az hogy az ezredes ezt harmadikban megoldja -a lényeg hogy hülyeségről vitakozunk ,nem vagyunk egyformák ,nem egyforma pénztárcánk és nem utolsó sorban nem tudunk egyformán motorozni ! nagyon örültem volna ha "Red Fazer " barátunk hozzászól ,mert neki aztán van tapasztalata a kategóriák kérdésben ,de sajnos nagyon eltűnt a fórumról
És még egy titok,szamárral is körbe lehet nyargalni a földet.Egyébként mindkettőnek nagyon sok igaza van.És MZ-vel is voltak már afrikában,meg goldwig-gal is lehet fagyizni
nekem a 7-8000 fordulat az 200-240 km/h
Ez nagyon ott van! Végig vigyorogtam miközben olvastam :) :) :)

Ez igen valószínű.

És viccen kívül 1 darab olyan motort se tudnék mondani ami nekem 100%-osan megfelelne. Problémás eset vagyok, mert elég extrém igényeim vannak.
Úgyhogy ne várja tőlem senki, hogy kritika nélkül beszéljek bármelyik típusról is.

(tudom, nekem a szar is keserű)