Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma érdekes dolgot csinált a gép: menet közben veszem észre, hogy a műszerek semmit sem mutatnak. Se km/h, se fordulat, se számláló. Mondom jól van, majd ha hazaérek, megnézem. Aztán közben észrevettem, hogy ha behúzom a kuplungot (kapcsoló), akkor mintha visszajönne az áram, működik.

Pirosnál megállok, gyújtás le, vissza. Se kép, se hang. Nem is indul. Égő pofával tolom ki a 4x6-os kereszteződés közepéből a gépet... Lökdösöm a kábeleket, nézegetem a csatlakozókat, semmi. Csináltam pár kulcs-el-, visszafordítást, vészleállító fel-le, kuplungkar, össze vissza variáltam ezeket. Aztán mindent le, elkezdtem gondolkozni. Nem jutottam semmire, gyújtás vissza, és láss csodát, működik. Mentem azóta 300 km-t, minden percben azon izgulva, hogy mikor állok meg tolni, de azóta működik.

Valaki tipp, hogy mi lehetett ez? Vajon csak összekavarodott a "számítógépe"? Kontakthiba tud ilyet csinálni? Rohadtul nem tetszene, ha szét kéne szedni a teljes vezetékelést...
1000 majd 3000-es csisz papir ezutan polir.
Valakinek esetleg FZ6 kiegészítők?
-gyári középállvány
-gyári doboztartó
-szerszámkészlet
-bukócső (generátor felől sérült)
ha érdekel valamelyik telefonon érdeklődj
30/317-74-23
Üdv!

Lenne egy hülye(vagy nem) hülye kérdésem:)
Motoron a leömlőket ki mivel szokta pucolni hogy szép legyen, mert felületi rozsda van rajta de már bassza a szememt. Hátha van aki már profi ebbe:)

Köszi a válaszokat
Nem tudom, de én mindig az első kerékhez állítom és nem a ricniket nézem. Kell egy hosszú egyenes léc, mérőszalag meg még valaki, aki segít és tudja, hogy kell beállítani! :)
hát az erővágonak nem gond a lakat sem!
Próbáltam...Persze nem lopni,csak valamit vágni kellett magam is csodálkoztam,hogy ilyen könnyen átvágtam egy lakatot is
8-10 mmes vasat viszonylag könnyen viszi
És ha már semmi sem segít, akkor mindig viszel magaddal egy bazi nagy hiltit meg egy vashorgonyt és mielőtt bemész a non-stopba egy sörért (persze alkoholmentesért ) addig is vastiplikkel rögzíted a horgonyt és ahhoz láncolod az első és a hátsó kereket is.
Végső megoldásként meg mellé állítasz egy munkásőrt is ! Mert a jómunkásnak kijár !
Ha semmi nem elég, akkor meg öt Miatyánk és öt Üdvözlégy...
rezgés-és dőlésérzékelős pageres riasztó...
A brutál láncok valóban elijesztik a kezdőket. De volt nemrég valamelyik adón egy bemutató: úgy levágták egy erővágóval, mint a szart...három ráfogás után már lent is volt. Mondjuk a lakattal nem tudtak semmit sem kezdeni, de sajnos nem az a leggyengébb pontja ezeknek a cuccoknak.
Én pl. mindig attól félek ha este máshol zárom le a gépet, hogy valami hülyegyerekek ráücsörögnek, letörnek dolgokat, netán felborítják... Ez ellen nem véd sajna semmi...
Az a baj a tárcsazárra, hogy elég egyszer-kétszer megütni a tárcsát...és már üt is... Érezni a fékkaron. Én is így jártam az első motorommal. Ott rendszeresen rajta felejtettem. És már néhány alkalom után érezhető volt.
Na ja, azt mondják, ha valaki el akarja lopni és ért hozzá, úgyis ellopja. De ha hátul brutál láncos lezáróval rögzítve van valamihez, elöl van egy komoly tárcsazár memóriakábellel (mer' nehogymá' az olyan bonyolult legyen) meg egy risztó, akkor azért a tróger tolvajok ellen védve van, a profi meg lehet, hogy néz egy könnyebb zsákmányt... mondjuk olyat, amin csak egy lánc van...
Elijesztésnek jó. Pont annyira mint a lánc. Meg a magam megnyugtatása végett
Ezt a tárcsazáras megoldást a legveszélyesebb, és a legértelmetlenebb dolognak tartom. Nagyon sok rosszat hallani, hogy tönkreteszi a tárcsát ha elfelejtkezünk róla, arról nem is beszélve, hogy ettől még simán felrakja a mocit két cigány a platóra. Ha lánccal valamihez odakötöm a vasat a pitiánerek ellen az a legjobb, a profik ellen meg semmi se véd..:S
Talán van egy 2-3 tizednyi a jobb-bal közt.
akkor jó.......
Nem................mert feladtam.
Meg...
Hi!

Raktársöprésből maradt pár Viper kipufogódob, és hozzá pár bekötőcső. 3 kipuff van, és 5 bekötő, ami 5 különböző moci. A 2 ováldob új, és a bekötőcső is, csak a kerek dob használt, igaz csak egy teszt gyanánt anno kb. 2-300 Km van benne. Kis szépséghiba, hogy a dobot, és az összekötő csövet összehúzó rugók nincsenek meg ( filléres dolog ), és a pánt az az ováldobokhoz jó, szóval a kerekdobnál alá kell tenni egy gumicsíkot, hogy megfeszüljön.

A dobok mérete:
hossz: 450mm ( csak a dob tisztán )
bemenő-kimenő cső :55mm
kerület: ovál 370mm; kerek 340mm

amire jó :
FZS1000 ( azt nem tudom melyik évjárathoz, gondolom valamelyik régebbihez )

Ár: Ováldobbal: 25000Ft kerek dobbal: 20000Ft

Ha érdekel írj, mert 5 féle bekötőcső van, és csak 3dob :)

jedis@freemail.hu

Széles utat

Jedi
Ti is megőrültök amig full pontosra állítjátok a két oldali rublikát a h.kerék tengelynél?
a corbin drágán gyárt csopper üléseket bármilyen motorra.
Gyári alacsony ülése van, tök lapos, még a púp sincs rajta, ami a simán igen.
Zack-nek nem ilyen ülés van a BMW-jén ilyenről még nem igen hallottam Nem hogy örülne neki a faszi
Valaki itt a fórumon említette hogy a doboz pótféklámpához nem tudja hogyan csatlakozzon. Neki szeretnék segíteni az én megoldásom alapján. A gyári Yamaha dobozba helyeztem el a 21 ledet, 3-as csoportokban forrasztott ellenállással. Ez kb. 1500ft.-ba került plusz a csatlakozó ami kb. 2500ft. Ez elég jó ár a GIVI által gyártotthoz képest, amiben ha jól tudom 3 led van és 12000ft. Ha ez így megfelel, a csatlakozót utánvéttel szívesen elküldöm postán. Ipari automatizálási cégnél dolgozom, mi ezt használjuk!