Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A sisakkal együtt hál istennek ez már természetes.............de sok motorost látok sisak,kesztyű,félcipő,farmer combóban nyomulni.
Az alkaromig semmi nem maradt volna a két kezemből most ha nem veszem fel a cuccot.De a térd,lábszár is védve kell hogy legyen.Az ér le elsőnek általában a kézzel együtt.
kesztyű..!
Nadrág,kabát,csizma elsőrendű fontosságú.Mindkettőnél fontos hogy még esélye se legyen a protektoroknak elcsúszni.
Bőr a legjobb.
Nekem -Hál' Istennek!- első perctől kezdve belém rögzült, hogy kocsiba belül, balra elnyúl és öv be! 3 alkalommal mentette meg az életemet, de az épségemet mindenképpen! Nekem az volt mindig furcsa, ha valamilyen oknál fogva kimaradt az öv csatolás, hiányzott! Bár motorra az öltözékem még hiányos - nadrág kéne-, amit lehet felveszek, legyen 40 fok is.
ez a védőfelszerelés hordása kb olyan dolog mint az autóban a biztonsági öv használata,,, én azóta kötöm be magam rendszerint amióta láttam egy kis csajt aki kifejelte a szélvédőt,,,,
nem volt szép látvány...
Papucsban, vagy még jobb mezítláb különösen előnyös motorra ülni, mert legalább a lábszag miatt az asszony nem zár ki a lakásból . Már csak a környezetvédelmi besorolásodat kell tudni igazold, nehogy a zöldek megkergessenek seprűvel
Miért olyat nem szabad? És papucsban,vagy mezítláb?
A Falconak vannak nagyon jó, kényelmes és egyáltalán nem hivalkodó csizmái, amiben bárhol meg lehet jelenni. Pl.: Falco Stroke, 775 Novo

Én általában bedobom a tornacipőt a dobozba, aztán ha sokat kell sétálni, van mit felvenni (A falco csizmám tönkrement 3 év mindennapos használat után, még dizsiben is voltam abban.. prrsze motorral mentem), sportcsizmában nem buli egész nap ácsorogni.

Mondjuk voltak időszakok amikor elég sokat motoroztam én is tornacipőben. Szar volt amikor kanyarban leér
Day by day. Iskolába, órákra járni, sportolni nem veszem fel mindig a csizmáz. :) Kössem a hátamra a váltócipőt? Dobozomat általában teleteszem, mikor megállok, nem fér be mellé ilyesmi.
Na igen, közben én is rájöttem, hogy ahol olcsóbb a cucc, ott drága a szállítás...! Ezt úgy éri meg, hogy ha mondjuk 2-en vagy 3-an összeállunk azt megrendelünk mondjuk fejenként 4 flaskával és szétdobjuk a pk-t. Ahhoz meg ugye az kell, hogy viszonylag közel lakjunk egymáshoz. Mondjuk én a bátyámmal szoktam ezt a bizniszt lejátszani. Másik hely esetleg ez: http://www.kenoanyagfutar.hu/i... itt kérheted pick-pack pontra is a szállítást ami 990 ft. Az oldalon megvan a pick-pack pontok listája is itt ni: http://kenoanyagfutar.hu/index... de ettől függetlenül én kíváncsian várom a rókás (fuchs) cucc tapasztalatait, valamint beszerzési lehetőség stb. Amúgy meg véleményem szerint a Power Commander használata gyári dob mellett nem sokat dobhat...vagy legalábbis nem akkorát, mint sport rendszerrel. Azért a gyári dob előtt ott ficeg a katalizátor, meg ugye a dobban a fojtás, "furulya", no meg az egész rendszernek a hossza! Így ezek összessége öblítés szempontjából nem elhanyagolható ellenállást képeznek. Így hiába van meg a szívó oldalon a megnövelt "nyál" mennyiség (hosszabb befecskendezési idő)ha a kipuf oldal fojtva vagyon. Így is biztos, hogy érsz el teljesítménynövelést, a nagyobb fogyasztás mellett. Egy ilyen kütyühöz a blokkhoz jól behangolt, nyitott sport-rendszer is dukál azért:-)! Persze azt szigorúan hozzá kell tegyem, hogy a fent leírtak csak saját magam elmélkedése, semmilyen konkrét fizikai tapasztalatom NINCS a dologgal kapcsolatban . Ha hülyeséget írtam akkor elnézését kérek, no meg persze kíváncsi vagyok mások véleményére is, legyen az építő vagy romboló jellegű gondolatmenet evvel kapcsolatban
Egyszer ráborítod a bokádra a gépet, aztán nézegetheted a Burgman hirdetéseket...
ezzel ugye nem azt mondod, hogy szoktal utcai cipobe motorozni?
A PK a gond mindenhol. Itt is megdobja a végösszeget 1600-1900,-Ft-tal fizetési formától függően. Ezért kerestem csak kutakon. Voltunk Ago-nál, a chopper kapott egy Power Commandert (hiába az 1.6-os blokk, csak 65 lóerő volt), ott állt egy csapat előttünk, az egyik Fazerben is volt PC, de gyári kipufogóval használta a srác, nem tudom úgy mennyit dobhat rajta.
Na mindegy, csak azt akartam mondani, hogy vettem lánctisztítót, olcsóbb és nagyobb is volt, mint amiket láttam (Fuchs 600ml) , majd beszámolok, mire jó ez a cucc, hátha még érdekel valakit. :) Továbbá a váltókarra árult felhúzható és zipzározható védőt (amikor utcai cipőben vagy, nem kopik a cipő orra), nagyon praktikus, eddig nekem cipőre húzható volt. Elmondtam, hátha még valaki keresett ilyet régebb óta.
Na ha ez a legjobb tényleg elmegyek a következőre. Jelentkeztem erre is, de már nem volt hely.

Az euroringes, Chrobák Jani féle oktatás elég jó szerintem. Nem tudom most hogy van, fix időpontok, vagy jelentkezés alapján. Én tavaly voltam. Akkor elvileg minden szerdán lehetett volna oktatás, de annyira nem volt jelentkező, hogy csak halogatták. Ennek mondjuk meg volt az az előnye, hogy néhány hét után megunták és inkább megtartották az oktatást négy embernek. Így tényleg volt idő mindenkivel foglalkozni. Még az is belefért ebéd után, hogy mindenkit vigyen vagy két kört a nagy fazeren. Azt hittem, hogy ez csak valami szórakozás lesz, de nagyon hasznos volt, mert soha nem gondoltam volna, hogy milyen keményen lehet fékezni kanyarban. És az euroring is olyan pálya, ahol be kell fékezni a kanyarba, úgyhogy a délutáni motorozás már teljesen más volt.
Ahogy olvasom, sokan kihasználtátok hétvégi jó időt ! Nekem is sikerült egy jófajta túrát végigguruljak asszonyostul. Szombat délelőtt olajcsere, majd irány Győr. Ott tankoltam, majd onnan át Pannonhalmára asszonyért. Ezután P.halmáról Veszprémvarsányon át Pápa--Celldömölk--Sárvár és a végállomás Szombathely, egyik jó barátomhoz látogatóba. Ez volt egy szép kis 120km, majd még Szombathelyről átmentünk Kőszegre, ott a környéken keringtünk egyet, vissza Szombathelyre, kis pihenő majd haza. Vasárnap ismét sikerült barangolni egy hosszabbat, így két nap végeredménye összesen kb 850 km körül mozog . Belegondolni is sok, nem hogy végigülni ! De egyébként kellett is, legalább ismét "megtanultam" menni a naggyal . Kicsit el voltam szokva a 200 kg-jától, plusz az utas stb. Persze mondanom sem kell, hogy szombat esete nem kellett esti mese, hogy elaludjak...olyan volt, mint ha nem aludtam volna 2 napja.

Láttam páran kerestek MOL-os láncspray-t. Ha valakit esetleg érdekel, itt lehet rendelni, egész jó áron. http://www.olajstore.hu/?id=te...
Akkor lehet találkozunk az euroringes engem is foglalkoztat
Nem mert amikor Pesten voltam akkor nincs nyitva.
Majd valamikor Júniusban.
Én meg az egyik FZ6-tal (kék, gyári kipuffal, bukócsővel). Tényleg nagyon hasznos volt a tréning és bár voltam már pár alkalommal más tréningeken, eddig ez volt a legjobb - szerintem.
Ja és köszönöm szépen a próba lehetőségét, nagyon jó motor az FZS1000. :)
Az euroring engem is érdekelne majd, mikor mennél?
Örülök, hogy jól sikerül bükki kanyar.
hali
voltál a végén Ricsinél

egyszer én is elmennék ilyen oktatásra, de valahogy soha nem jön össze
Most gondolkodom, nem Te voltál, akivel Gyöngyösön találkoztam. Hol láttál, merre felé mindenesetre sajnálom, hogy nem tudtunk dumálni.
Jaja, az egyik én voltam az ezressel.
Szerintem is nagyon hasznos.
Még a szezonban elmegyek az euroringesre aztán az évre be is fejezem a továbbképzést. Nem azért meg fokozhatatlan a tudásom, hanem mert a jóból is megárt a sok
A kisvasúton lehet hogy sokan vannak, a Felsőtárkány-Lillafüredi úton viszont hála az égnek nem voltak sokan nagyon jót lehetett menni ha a 24-es nem lenne olyan amilyen sok helyen, még jobb volna az egész.
Sziasztok!

nemrég beszélgettetek a különböző oktatásokról, azoknak jelentőségéről. Én azok mögé sorakozom fel akik szerint jó dolog, és hasznos. Rili oktatáson voltam szombaton -vasárnap és azt mondom hogy újraértékeltem azokat a dolgokat amiket eddig a motoromról gondoltam. Nem voltam még más oktatáson, de azt tudom hogy Feri, Balázs, és Edward maximálisan segítőkészek és nagyon jó oktatók. Köszönöm nekik is ezt a két napot, és ajánlom mindenkinek aki tervezi hogy elmenjen egy ilyen oktatásra.

Üdv. Viktor

Üdvözlöm még a fazeres kollegákat is akik úgy tudom innen is voltak.
Hali!
Te voltál az, akitől Gyöngyösön kérdeztem, hogy merre jártál, és mondtad hogy otthon aztán elkezdtél telefonálni. Neked nem FZS 1000-red van mert akivel én találkoztam, az nem avval volt Nem tudtam, hogy Te voltál, ha megismerlek, megvártam volna míg befejezed a telefonálást, hogy dumáljunk kicsit. Én akkor jöttem már hazafelé.
Egyébként aki tervezi, hogy mostanában elmegy Lillafüred felé, a jó hír, hogy nem lettek rosszabbak az utak, és Egertől még mindig beszarás milyen jó az a sok kanyar