Határozottan a rezgést hozta fel mint okot. Idézek: "... amikor beindult az a vadállat és éreztem azt a vad erőt egészen lenedvesedtem, a vibrálás meg felment a gerincemen és kész is voltam..." Ez elég egyértelmű nem?
A VFR1200 tesztvezetés után is az utasom remegő lábakkal szállt le. Pedig az szerintem se zizeg...
MOL 10w-50-est használok, mert az full. szintes. (A Motul 5100 full ásványi) A félszintesek szükségmegoldások, vagy ásványi, vagy szintetikus. (Egy ilyen motoros versenyző krapek mondta)
Ja és az ára tavaly még 2500,- Ft volt!
Berber! Mi a véleményed erről az olajról Te használtál már ilyet jól tudom azon agyalok, legközelebb nem yamalube-ot kéne venni még Motul 5100-on gondolkodom.
Én is a MOL-os láncápolót szeretném kipróbálni legközelebb, nemsoká elfogy a Motul-os. Honlapjukon van egy telszám, ahol lehet érdeklődni, és rendelni. Felhívtam, mondta a hölgy, hogy nem tud árat mondani, érdeklődjek a kúton. Majd megnézem van-e belőle a közelben.
először én is erre gondoltam, de annyira hirtelen és határozott volt a különbség, csere előtt/után. Még ha direkt "durvábban" váltok, akkor is lágyabb, mint a sportkipunál normál használattal.. csak van nekije racijonális megmagyarázata...
Hát, a Versys sorkettő, szóval elég rendesen rezeg alapból is...
levetettem a mastek sportkipufogót, felrakattam a gyárit. Úgy érzem, váltásnál- kuplungolásnál így sokkal kevébé rángat. Jogos ez? ha igen, miért?
Tévedsz! Ez egy hóttkomoly dolog! Haszna tagadhatatlan és gyanítom, hogy a széria motorokon kötelező felszerelés lesz , hamarabb mint a légzsák, vagy láthatósági mellény, vagy más polgárpukkasztó kacat. Nézz rá a csaj arcára ember! A legjobb benne, hogy ezentúl egy 50-es hátsójára is fel fognak kéreckedni, nem kell 1100 XX, hogy berezonáljon a csiklójuk.
A VFR1200 tesztvezetés után is az utasom remegő lábakkal szállt le. Pedig az szerintem se zizeg...