Nem eldőltem b+ a kurva tárcsazár miatt.............
Ilyen amatőr blőd hibát elkövetni........
Még jó, hogy a bukócső már fent volt és védett minden értékeset. A mérleg:
- két karc a bukócsövön
- 6 db apró karc a tükrön
- 5mm-es kopás a kormányvégsúlyon
- sérült önérzet
- sérült bal comb
- egy törött BlackBerry
Hát én motoroztam... Akkor nem ücsörgök gép előtt. Voltunk Tihanyban, CBF találkozón Akaliban, Császáron bulizni 2x, Csetényben, szóval a téli kihagyást próbálom öles léptekkel behozni.
Eszetlen jól sikerült beállítani az első telóimat! Vagy 4-et nyitottam. Fel is húztam... Nagyon fogja a talajt. Most a Hátuljával vannak kis bajaim, Nem annyira pöpec mint az eleje.
Na szóval folytatva a megkezdett képfeltöltést és élménybeszámolót... . Jöjjön pár kép a fejidom többi részéről is. Első lépésben a vásárolt fejidom két darabjának újra eggyé varázsolása jön. Első képen a fejidom alján kívülről látható ragasztási vonalak, második képen ugyan ez a ragasztás belülről látható. Másik szopó rész az a kitört lámpa rögzítési pontjának pótlása volt. Fogtam én a saját fejidomomból kivágtam kb. ott, ahol a vásárolt fejidomból ez hiányzott. Sikeresen át lett ragasztva 3.-4. kép. Következő pedig a jobb oldali viszapillantó és a plexit tartó résznek a pótlása volt. Ezt a kitört darabot is a nekem meglévő idomról vágtam ki és importáltam át. Kicsit olyan érzésem volt már, mintha csak a Photoshop-ban terület kijelölése, jobb klikk-- Kivágás, majd másik területre ismét jobb klikk-- Beilleszt . A lényeg, hogy ezen darabnak az átmentése is jól sikerültnek mondható már csak a törés vonalait kellett kiegyenesítenem és a hiányzó átkötő műanyag részt egy nagyobb műanyag darabbal pótoltam, amelyből ki tudom majd alakítani az eredetit. Igaz, hogy jelen állapotban egyik ragasztás sem a legszebb, de majd utómunkálat során ugye azt szépen be lehet csiszolni...stb. Majd mehet rá az új máz ! Ha valakinek bármi kérdése vagy segítségre volna szüksége ilyen dologgal kapcsolatban, nagyon szívesen állok rendelkezésére ! További szép napot mindenkinek!
Üdv Csíkos Béka!
Kérésednek -és mások kíváncsiságának kielégítésének- eleget téve csináltam pár fényképet a készülő fejidomról! Ha helyes sorrendben töltődtek fel a képek akkor az első képen az általam vásárolt fejidom törött, hiányos sarka látható, amelyet a nekem meglévő fejidomról vágtam ki és ragasztottam át. Sajnos a dolgot nehezítette, hogy édesapám próbálkozott a fejidomom ezen részének hegesztésével, így egy csúnya összeolvadt rész lett az eredménye. - Mielőtt bárki megkérdezné, a hegesztéssel járó próbálkozások alkalmával történt olvadások végett, ill. a saját fejidomom hiányzó darabjai miatt kellett a 2-ből 1-et faragnom.- Ezt a második képen láthatjátok, bár nem lett túl jól sikerült kép. Ezért miután összeragasztottam ezt a sarkot és megkötött a ragacs annyira, hogy munkálkodhattam vele, fogtam és kivágtam a megolvadt részt - ezt láthatjátok a 3. képen-! Itt látszik, ahogy a repedést hátulról rögzítettem egy másik darabbal. A kivágott részt pótoltam egy egészséges műanyaglappal - 4. kép-! Kiraktam ismét a napra száradni, kb 40 perc után teljesen kikeményedett, így nekiláttam hogy becsiszoljam a ragasztgatott részt. Ugyan nem véglegesre csiszoltam, azért még a festőnek lesz dolga vele:-D! A végeredményt az 5. képen láthatjátok. A 6. Képen már a "szervátültetés" első lépése látható. A saját fejidomomról a kész sarkot szépen fogtam é egy vonal mentél kivágtam, majd ezen vágás vonala mellett -hogy illeszkedjék az új helyén- levágtam a törésvonal széleit a vásárolt fejidomon, majd ragasztás következett. Kicsit kínlódás volt a megfelelő pozícióban megrögzíteni a sarkot, ráadásul a nap is alváshoz készülődött már. Mivel valamilyen oknál fogva csak 6 képet enged egyszerre feltölteni, ezért másik hozzászólásban folytatom a közzétételt!
Nemrég írtam, hogy a Caberg Sintesi sisakommal volt egy kis plexi zárási gond. Mivel hétvégén mentem a ringre és de jól tettem(hajrá Norbi), felvittem a bukót a motoroázisba. Előtte emailes egyeztetés. Ott a szervizes megnézte, ilyet még nem látott, levette a plexit és észrevettük, hogy a határoló pöcök a bal oldalon el van hajolva, viszont nem külső behatástól, hanem valszeg öntési hiba. Emiatt nem zárt rendesen. Ingyen bérmentve kicserélték.
Ezúton is köszönöm nekik a gyors segítséget és a hozzáállásukat.
a vevőnek ne feledd adni hozzá a két kis fémdarabot amibe beleakad a tükör gumija :)
hülyén álltam be és megzavarta a rutinomat egy ismerős.
mind1, minden szezonba történjen CSAK ENNYI!
én most vizsgálgatom a z6 ot, 3800km van benne, de a bal oldala kezdi feladni közepe és a jobb oldala még fasza,
valamit nagyon rosszul csinálhatok
Ilyen amatőr blőd hibát elkövetni........
Még jó, hogy a bukócső már fent volt és védett minden értékeset. A mérleg:
- két karc a bukócsövön
- 6 db apró karc a tükrön
- 5mm-es kopás a kormányvégsúlyon
- sérült önérzet
- sérült bal comb
- egy törött BlackBerry
Eladó Fz6-hoz egy Givi túraplexi 15.000 Ft-ért.
Kb. 10-12 cm.-rel magasabb a gyárinál.
Üdv
Ákos
Kérésednek -és mások kíváncsiságának kielégítésének- eleget téve csináltam pár fényképet a készülő fejidomról! Ha helyes sorrendben töltődtek fel a képek akkor az első képen az általam vásárolt fejidom törött, hiányos sarka látható, amelyet a nekem meglévő fejidomról vágtam ki és ragasztottam át. Sajnos a dolgot nehezítette, hogy édesapám próbálkozott a fejidomom ezen részének hegesztésével, így egy csúnya összeolvadt rész lett az eredménye. - Mielőtt bárki megkérdezné, a hegesztéssel járó próbálkozások alkalmával történt olvadások végett, ill. a saját fejidomom hiányzó darabjai miatt kellett a 2-ből 1-et faragnom.- Ezt a második képen láthatjátok, bár nem lett túl jól sikerült kép. Ezért miután összeragasztottam ezt a sarkot és megkötött a ragacs annyira, hogy munkálkodhattam vele, fogtam és kivágtam a megolvadt részt - ezt láthatjátok a 3. képen-! Itt látszik, ahogy a repedést hátulról rögzítettem egy másik darabbal. A kivágott részt pótoltam egy egészséges műanyaglappal - 4. kép-! Kiraktam ismét a napra száradni, kb 40 perc után teljesen kikeményedett, így nekiláttam hogy becsiszoljam a ragasztgatott részt. Ugyan nem véglegesre csiszoltam, azért még a festőnek lesz dolga vele:-D! A végeredményt az 5. képen láthatjátok. A 6. Képen már a "szervátültetés" első lépése látható. A saját fejidomomról a kész sarkot szépen fogtam é egy vonal mentél kivágtam, majd ezen vágás vonala mellett -hogy illeszkedjék az új helyén- levágtam a törésvonal széleit a vásárolt fejidomon, majd ragasztás következett. Kicsit kínlódás volt a megfelelő pozícióban megrögzíteni a sarkot, ráadásul a nap is alváshoz készülődött már. Mivel valamilyen oknál fogva csak 6 képet enged egyszerre feltölteni, ezért másik hozzászólásban folytatom a közzétételt!
Ezúton is köszönöm nekik a gyors segítséget és a hozzáállásukat.