Első futómű: fordított hidraulikus teleszkóppár, állítható rugó-előfeszítéssel és húzófokozati csillapítással
Hátulsó futómű: oldalra kitolt Showa rugóstag, állítható előfeszítéssel és húzófokozati csillapítással
amúgy kék
nemnem.. egyébként visszaolvasva kitalálható. A megfejtők között kisorsolok egy alig használt kaparós sorsjegyet, tökéletes állapotú "sajnos nem nyert" felirattal...
Na ja, jóhogy elvitték, sorban álltak a jelentkezők... ennyiért ilyen jó gépet adaadni... úgyhogy egyelőre még alig- alig örülök a tegnap lefoglalózott gépnek, viszont szomorkodom a Fazer miatt...
Ha az vételem rendben lebonyolódik, jelentkezem képekkel az utódról.
Sziasztok!
Sokat nincs időm visszaolvasgatni, így keresgélés helyett inkább megkérdezném: Tudtok olyant, hogy fz6-osnál a műszerfalon meg lehet nézni valami kód-al vagy billentyűkombinációval, hogy volt-e esve a motorral? Egy használt tesztben olvastam erről, de ott nem írta le hogyan kell.
Nem szarok, csak nincs itt a sisak, kint van Sirokon.
Délután megyek ki és megnézem én is.
Most töltöm fel a képeket, majd küldöm a linkeket emailban (kb. 10 perc)!
bal oldalt 3 csavar fogja, jobb oldalt 2, leszedtem az egészet,átmostam,,,
állítási lehetőség minimális, érzésre beállítottam a leghátsó pozícióba és vissza csavartam a csavarokat...ennyi, ezen nem tudok mit lefotózni vagy jó lesz vagy ugyanolyan xar...
A középkategóriás sisakokon általában a plexi mechanikáján a lukak amiken a bukó felfogató csavarok mennek át, ki van direkt szélesítve, hogy lehessen állítani. Pont azért, mert elmozdulhat és nem minden bukó milliméterre pontosan egyforma. Így lehet azt is állítani, hogy a plexi tökéletesen zárjon. Gondolom ezt lehet állítani...
Hátulsó futómű: oldalra kitolt Showa rugóstag, állítható előfeszítéssel és húzófokozati csillapítással
amúgy kék