Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a Horneten elég közel van a sztender a kislánckerékhez, totál bedzsuvázódii. Annyira, hogy fel sem hajlik teljesen a sztender. Ilyenkor ráfújok a sztenderre és környékére egy fél flakon féktisztítót a jobbii fajtából, kifolyik pár kk fekete trutyi és egy darabig jó. Sajnos nincs nagyon megoldás rá, csak a takarítás.
Szívesen
Kreatív ötletekkel mindig mindenki jöhet !

Vasárnap mennénk, jelenleg két motorral, hárman...sajnos más nem nagyon harap a túrára, de valszeg ez az én hibám...késői a tervezés... Ha más nem jön, akkor legkésőbb 9-kor indulunk Pestről. Olyan dél felé érkeznénk, egy-két megállással. Szívesen találkozunk veled ott is !
Hali!
Nagyon szívesen megsztom azt amit tudok:-)! Ahogy mondod, ez maradjon elméleti inkább:-)! A Kirakózgatás állomásait még nem fotóztam le...gondoltam rá ugyan, de nagyon belemélyedtem a dologba, meg szinte sötéttel lámpánál csinálgattam így a fényviszonyok miatt nem láttam értelmét! De holnap a befejezés előtt lefotózok minden részt ami érdekes lehet és szemléletes!
köszi ! ezt kimásolom és elmentem ,ha megjött szólok
Azzal kezdi, hogy csak olyan motorhoz jó, ahol elektromos a kerék- és motor-fordulatszám jel is, tehát nem spirálos. Ez teljesül, szóval jónak kell lennie.

Barnát a negatívhoz, zölted a pozitívhoz. Sárgát a sebességmérő jelhez, fehéret a fordulatszámhoz.

Mivel a műszerfalba ezek közül mind a négy bemegy, a műszerfal alá tudod kötni. A programozásos részt is szívesen lefordítom, majd szólj, ha megvetted!
most állítottam a sisak mechanikáján, kíváncsi leszek holnap hogy lesz e változás
a kép alapján a srácnak a GI2001 van .
igazából csak a beszerelés menete érdekel ,illetve ,hogy milyen vezeték kellene hozzá- a műszerfalból veszi a jelet vagy a ECU -tól ?
köszi !
Melyik számút fordítsam neked?
próbáld slaggal
.ez már kicsit többet mond ,csak nem beszélek angolul link
Anyagi hátterem télleg gyengécske... de inkább arra hivatkozok, hogy első alkalom. Hátha számít.
egyébként meg ja, tanulópénz, és örülhetek, hogy nem sokkaltöbb más világ leszen itt hamarosan. Nem lesz itten száguldozás meg adócsalás meg korrupció mint eddig Szigor és büntetések, sokmilliárdnyi Egyébként fene tudja, talán nem is baj. Csak a sok szigorításnak meg pénzbeszedésnek lássuk majd a jó oldalát is, én azt szeretném.
ezt találtam a gpt -s fokozatkijelző bekötési rajzát keresgélve :link
a srác azt írta csak annyi vezetéke van hozzá ami a műszerfalba ment be az R1 -en -ez nem hinném hogy elég lesz nekem :(
Leülhetem... 5.000/ nap, ha jól tudom. Hát, akkor majd egy hétig felpörögne a szexuális életem... Valszeg inkább enyhítést meg részletfizetést kérek
Jah, csak aztán ha kiderül, hogy nem gyenge az anyagi háttered, akkor még a bírósági költséget is megtéríttetik veled, ami megtöbbszörözi az eredeti büntit.
Tanulópénz, ez van...
Kérhetsz közmunkát, vagy leülheted. Bíróságon lehet fellebbezni gyenge anyagi hátteredre hivatkozva, ekkor kaphatsz enyhítést, de akár kérvényezhetsz részletfizetést is, de gondolom az előbbi lenne a cél. :)
Ennyiért raktam fel először is, na jó, ill. utána öt perccel. Rossz ez nekem
Egyébként jönnek is a telefonok... két nap alatt kb. tízen érdeklődtek. Olyan is volt, aki mondta, hogy megveszi, csak vigyem el hozzá és előtte megnézeti szervízben. Komáromban lakik...
Te hékás pár napja még nem ennyibe került! Szólj, ha 400 alá megy!
Látod! Megbosszulja a motor, hogy eladósorba került!
Jah, megkaptam életem első (remélem egyetlen) csekkjét M1/M7 befelé, 100 helyett 132- vel Harmincezer forint . Jó érzés, hogy én is hozzájárulhatok hazánk újjáépüléséhez... hamár ennyi eszem volt... Valakinek tippje, hogy kevesebbet fizessek? Alkudjam le?
Hahó! Jó, hogy alakul a géped! A leírás is informatív, persze maradjon elméletinek Nem fényképez(t)ed le esetleg a legózásod stádiumait?
No lett végre egy zsíros bőrgatyám. Eshetne már az eső, mert utálok vödörrel locsolni...
köszönöm Fri a biztatást ,ha belevágom kaphatok Tőled segítséget?
a másik ,hogy olvasom ,hogy jönnétek a Jeli arborétumba .én onnan 60 km -e lakom csak ,már kerékpárral is jártam ott ,addig még nem olvastam vissza ,hogy mikor jönnétek pontosan és hányan ,de én is igyekszem ott lenni.
Ákos ! Ez a király leírás volt ! Sztem mindenki nevében mondhatom, remélve, hogy motor javítására nem lesz szükség a leírásodra de más műanyag javításra, építésre is jó lehet.

Köszi
Üdv Mindenkinek!

Ha minden jól halad, jövő hét végére egyben lesz végre ismét a gép:-)! Jelenleg az egyik teló króm szárának, valamint az első felni görgőzésére várok! Remélem, hogy sikerül jól helyrekalapálni a cuccokat ! S mivel most éppenséggel a fejidom szószerinti kirakózgatásával vesződök - szerencse hogy gyerek koromban sokat legóztam és imádtam kirakózni - gondoltam megosztok pár hasznos infót is a motorra szerelt műanyag idomokkal kapcsolatban. Az idomok anyaga ABS-ként rövidített (nem összekeverendő a blokkolásgátlóval ) kimondva igen kacifántos műanyag név szerint: Akrilnitril-butadién-sztirol! Kb. 340-360 Celsius közt hegeszthető, ipari műanyag. A Wiki szerint egyes számítógép alkatrészek (billentyűzet,monitor...stb.)burkolata is ebből a fajta műanyagból készül, de könnyen ellenőrizhető. Csupán a műanyag burkolaton az ABS jelölést kell keresni. Így viszonylag könnyedén "javítófolthoz" juthatunk, de inkább ne legyen rá szükség ! De internet kiváló világában hozzá lehet jutni különböző profilú ABS hegesztőpálcákhoz. Pl itt: http://muanyag.boltaneten.hu/k... Persze némi hajlam és fogékonyság, no meg sok-sok türelem kell az effajta "legózáshoz". Alacsony költségvetésű megoldásnak és mondhatni gyors "tűzoltásnak" megfelelő lehet. Persze nem biztos, hogy a végeredmény lesz olyan szép, mint ha egy jó kézügyességgel megáldott műanyaghegesztőhöz fordulna az ember!
A másik jó hír a műanyaggal kapcsolatban az az, hogy kiválóan ragasztható acrill üveg (plexit) ragasztására alkalmas ragaccsal is. Nagy mázlim volt ebből a szempontból, mert pont volt egy tubussal nekem odahaza egy név szerint Acrifix 192-es típusú ragacsból, amely fényre keményedik ki, majd 24 óra elteltével megmunkálható az általa ragasztott felület, műanyag stb. Adatlapja megtalálható itt: http://www.pilotafutar.hu/acri... Igazából nekünk ebből csak a száradási idő a lényeg, de ír útmutatót a használatról is. Nekem nagyon jól bevált! Netről is hozzá lehet jutni, sőt ott találtam kimondottan ABS műanyaghoz is ragacsot. Acrifix 116 névre hallgat http://www.muanyag.hu/acrifix_...
Ugyanitt megtalálható az Acrifix 192-es is http://www.muanyag.hu/acrifix_.... Kisebb-nagyobb repedések gyors megragasztására kiválóan alkalmas. Megmunkálás előtt a repedés végét meg kell keresni, amelyet a legegyszerűbben a repedésre merőleges irányú csiszolással tehetünk meg. Ha megvan, hogy hol ér véget, akkor szépen azt meg kell fúrni egy 2-3 mm-es fúróval, hogy ne repedhessen tovább (akár csak az üvegnél is tenni szokás). A csiszolást megelőzően meleg, mosószeres vízzel zsírtalanítjuk. Majd óvatosan szétfeszítve, a repedt felület közé fűzzük a csiszolópapírt és a két szélét megcsiszoljuk, megérdesítjük. Ha ez kész, jöhet a ragacs. A tartósság érdekében érdemes az idom belső felületére (ahol értelemszerűen nem látszik) a repedésre merőleges műanyag csíkokat ragasztani, ezzel is erősítve az idom azon pontját. Én a teljes fejidomomat két db törött fejidomból a fent említett Acrifix 192-es ragaccsal raktam össze. Ha jól elő van készítve az anyag még jobb kötést is biztosít, mint a hegesztés és jóval könnyebben javítható a hegesztést nehezítő helyeken! Nagyon jól oldja a ragasztó a műanyagot, így az nem csak felületi szilárd kötést hoz létre, hanem anyagában ragasztja meg, így jóval komolyabb kötést biztosít!
Bocsi a kicsit hosszú írásért, és ha esetleg túl szájbarágósra sikerült volna! Remélem hasznosnak találjátok azért! Jó pihenést a hétvégére no meg jó gurulást !

Üdv
Ákos