Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen méretű a sisakod? Neked nem zúg a füled mögött/alatt folyamatosan a szél? Nekem hatalmas küzdelmem volt vele, össze vissza ragasztgattam, és végül az lett a megoldás, hogy a fül mellett belül az üres helyeket kitöltöttem szivaccsal, és így már egész csendes lett a sisak.
Örülök neki! Nem fogod megbánni, nagyon masszív cucc!
14-ért párban volt vagy darabja?

nekem minden képen 2 kellene az utas miatt
Én ezt vettem, de itthon az eBoltban.
super bt interphone
14625 pénz volt. De most nem találom.
Egyidőben lehetett kapni az Auchanban is.
Zenére nem az igazi, de van egy új hangszóró szettjük, próbálom a gyártót rávenni, hogy küldjenek upgrade egyet .
Rhinoeli ! egy barátomat megkértem hogy tegyen egy kis pénzt az általad belinkelt bukócsőre .úgy néz ki a miénk lett -köszi ezúton is !
Szia!
Melyik típusú beszélőkét vetted? Most akarok én is venni de nem nagyon látok különbséget tudásban csak árban.

ez a drágább: http://www.ebay.com/itm/Motorc...

ez pedig az olcsóbb:http://www.ebay.com/itm/2xBT-i...

ja és még van egy 3.-is :
http://www.ebay.com/itm/2xBT-i...

Az én szerény véleményem is az, hogy az a hülye, aki nem kérdez (pont) Persze van az a mérték, amikor már ...

A sisak témához, tavaly óta egy caberg sintesit használok és a négy napos 1000km-es úton a bal oldalról több szélzaj érkezett, gondoltam és figyeltem, hogy az oldalszél miatt, de ezt elvetettem. Itthon megvizsgáltam a sisakot közelebbről és észrevettem, hogy a plexi a bal oldalon nem zár alul rendesen. Kb. 5e km-t volt kint a napon, ennyi elég neki vagy ez gyárilag lehetett ilyen 'vetemedett'?
Állítási lehetőséget nem látok, általában a komplett állrészt nyitogattam. Nem akarok új plexit venni a f..ne egye meg :(.
Egyébként az Alpine füldugóval elég csendes sisak, beszereltem a kihagyott helyekre egy bluetooth egységet(china), egy olcsóbb verziót, az utóbbi 4 napon teszteltem, teljesen rendben van és harmad ára az interphone-nak.
Tényleg Béka, ilyen szöveggel legalább egy képet feltehetnél magadról.

De a lényeg, hogy mire lesz a sürgős csere?
A hirdetésben ez a mondat kicsi egoista.
"Új motor vásárlása miatt eladó szeretett Fazerem szép állapotú, megkímélt gazdától." A "szép állapotú és megkímélt" ebben az esetben a "gazdára" vonatkozik mindez.
Csak eddig kellett volna folytasd, itt nekem elmondtad, amire kíváncsi voltam...
Csíkos Béka! Eladó a moci? Mi lesz helyette?
Nagyon jó lett! Ezt fel is írom magamnak.
Végre felszereltem a motorra a rendelt karokat. Ilyen lett. Én az R6-os megoldást választottam. 2002-es R6-oshoz valót rendeltem illetve vettem egy bontott kuplungfelfogatót. Nem volt vészes leszedni az eredetit, annyi, hogy a kuplung mikrokapcsolóját át kell szerelni, de az is csereszabatos egymással, nincs gond velük.
Ennyi a történet!
ki vagy te az apja hogy nevelni akarod
Múltkor is volt ilyen "aki ezt nem tudja, az ne is motorozzon" beszólás. Mondhatom, ez rendkívül intelligens gondolkodásmód. Az meg, hogy "ha hülyének néznek, akkor csak több leszek", álszent duma. Ez egy fórum, ami arra való, hogy kérdezzünk. Ha ez valakinek nem tetszik, akkor örüljön magának, hogy ő mindent tud, de ne offolja szét a fórumot. Ami a másik, hogy itt virtuálisan aztán mindenkinek jó nagy a szája... Na, elnézést a negatív hozzászólásért, de emellett nem tudok elmenni szó nélkül.

Ventilátor: megy az, nem kell aggódni. Egyszerűen ki lehet próbálni, hogy maga a venti működik-e. Aztán hogy a kapcsolója is jó-e az már más kérdés. Nekem tavaly nyáron 40 fokban is vagy 5 percet kellett állnom, mire elindult. És egész szezonban kb ha 10szer beindult, pedig Pesten közlekedem minden nap.
Onnan érezni, hogy megy, hogy hirtelen nagyon melege lesz a lábadnak.
Van egy mondás, ami valahogy úgy hangzik, hogy ha kérdezel öt percig fognak hülyének tartani, ha nem, egész életedre az maradsz.

Itt nincs különösebb jelentősége, de munkában nem hátrány. Volt szerencsém találkozni olyannal, aki mindent maga akart megoldani és olyannal is, aki a sok paraszt megjegyzés miatt nem mert már kérdezni. Mind a kettő kurva költséges tud lenni utólag.
Ezért utálom, ha valaki hülyézi a kérdezőt és tényleg nem szeretném, ha a fórum ebbe az irányba menne.
Olvasni olvashatod. Hozzászólni nem kötelező.
Ha valaki kérdést tesz fel nem kell magas lóról bunkó módon ledorongolni.
Magadban otthon nyomj el egy könnyed kacajt, majd szépen tartsd távol a kezed a billentyűzettől. Ha nem tudsz segíteni ártani már ne árts!
Köszi!
Csak el ne szakadjon a fogselyem
Most meg kuplungolok befelé az ágyba, holnap szájseben vár rám egy bal felső hármas gyökércsúcs-resectio, a páciens érdekében nem ártana kipihentnek lenni...
Detto. Én mondjuk úgy vagyok, hogy elindulásnál az első 10-20 km-en kuplungolok (amíg kiérek a városból), utána megunom. Lefelé mindig kuplungolok.
Ami biztos: menet közben (mondjuk 50 fölött) 100%, hogy nem fog bekapcsolni a ventillátor, bőven elég a menetszél.

Nekem még soha a büdös életben nem kapcsolt be a hűtőventillátor normál használat mellett! (legalábbis nagy melegben pirosnál szoktam előrehajolni nézegetni, de még nem láttam menni) El nem tudom képzelni, hogy nem melegszik fel a motor ilyen időben, mint ami most van... pedig mértem már külön hőmérővel a motor felszíni hőmérsékletét (a dugattyú magasságában), a vízcső hőmérsékletét, az olaj hőmérsékletét, de egyik sem ment alapjáraton vagy közepes gázon nagyon magasra. Egyszer már kíváncsiságból az udvarban addig pörgettem, hogy beindult, ebben az állásban sem volt kirívó az olajhőmérséklet (kb 95-100 °C, ha jól emlékszem).

Egyébként van egy figyelmeztető lámpa a fordulatszámmérőn a nagy számok után. A többi FZS 600 tulajnak mi a tapasztalata a témában? Erre én is kíváncsi vagyok.
Ha rendesen mész nem kapcsol a ventilátor, gyere felvonulásra, 30-35 fokban és lépésben haladva tuti elindul, de ha járatva hagyod sztenderen sokáig akkor is beindul.
A kuplung nélküli váltás nem okoz károsodást se rövid se hosszútávon.

Napját nem tudom mikor váltottam 3. fölött fölfelé kuplunggal
Kicsit megkésve a sisakos témához:
Nekem egy unex xenovám van, nem a legprofibb, de erre futotta, meg leárazás volt, mérethiányos darab, stb. Sok tapasztalatom nincs még vele, de autópálya tempónál (130-140) azért fütyül rendesen. Valószínű dugó kéne, hozzá, vagy megnézni a párnákat és ragasztani pluszba, mint ahogy más is tette. Normál közúti 80-90-100nál egész jó, nem zavar, ennyi pénzért megérte.

Kuplungbovden szakadás:
A kuplung nélküli váltást, mint jelenséget ismerem, de nem használtam még és lehet a gép állagmegőrzése végett nem is fogom. Szerintem hasznos, hogy elmondtátok a véleményeteket én is okosabb lettem. Jobb itt megbeszélni ezeket, meg gondolkodni, mert lehet menet közben már nem lesz rá idő csak cselekedni.

+1sztori:
Egy ismerősöm autópályán húzott egy kövéret, mire a gázbovden fennakadt, orbitális gyorsulást okozva. Pillanatok alatt 200-as tempónál találta magát, ahol azért sok gondolkodás már nincs. Kinyomta a kuplungot, és levette a gyújtást, mert a tiltásig pörgő motor nem egészségez azért és tovasuhant az első leállóig.

Gondolom nem egy nagy szám a régieknek, de amikor nekem mesélte elgondolkodtam, hogy mit is csináltam volna a helyében. Hátha másnak is tanulságos volt.

Más:
A hűtőventilátor működése/nem működése miatt aggódom. Mivel télen vettem nem igazán akarta magát megmutatni, de az utóbbi napokban 15-20 perc gurulás után még nem vettem észre, hogy bekapcsolt volna. Van valami biztonsági mechanizmus túlmelegedés ellen, illetve ventilátor nélkül is elég hatékony a hűtő?
Húha, hát nem vagyok egy műszaki zseni, de nálam valahogy nem jön össze a dolog. Ott nem értem, hogy csatlakozók, meg jeladók. Nekem a km kihajtásnál max spirál van Minden esetre ha megtartom a motort még pár évig, ami nagyon valószínű fel foglak keresni titeket, gondolom kérésre be is szerelitek