Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aki jártas fokozatkijelzőkben ! a yamahákra ugyan az kell csak a vezeték más ,vagy maga az egység is típus függő ? tudnék szerezni most egy r1 -ét ,de nem tudom jó lesz-e az fzs -re ,persze kábelszettet vennék gyárit hozzá
Nekem is van mára egy jó tapasztalatom. Ugyebár tavaly lezúztam a plexit. Most tavasszal felraktam a téli szerzeményt, ami mint tapasztaltam, csak design elem, de a szélből sokat nem fog fel. Ma fent volt az új, hatalmas tanktáskám és mentem is gyorsabban mint 80. Azt tapasztaltam, hogy nem dobálja a sisakot semennyire Úgy látszik a hatalmas, ellenben aerodinamikus tanktáska pont az ilyen törpéknek jó mint nekem, jobb lett így mint a régi plexivel

Jah és asszem megint kitisztult kicsit a gép, sikerült párszor 12 köré forgatni 1-1 gyorsítás miatt, utána mintha sínen vezették volna, siklott az aszfalt felett. A meleget meg a váltó és a kuplung is szereti, hangja alig van, és vaj puha. Csak én döglök meg a lámpáknál a 40 fokban
fz6 gyári plexi jó áron :) link
Sziasztok!

Van pár érdekességem mára, hosszú lesz a hozzászólás.

Caberg Sintesi utolsó felvonás: szétbontottam a kupakot, és a külső héj és a fehér keményszivacs közé összesen 8 helyre, valamint a gyári beszélőszett fődarabjának kihagyott lyukba is szivacsot vágtam bele. Mentem egy kört füldugó nélkül, és vazze, a korábbi folyamatos szélzaj kb 30%-ra csökkent. Füldugóval pedig totálisan élvezhetővé vált a sisak. Veszem is le a hirdetést mindjárt... Ahogy Benedek Elek mondaná: vége jó, minden jó!

RakiTomi: lerajzoltam a logót az ülésről, első csatolt kép. Nem tudom, hogy CP, CR, OP, OR-nek kellene gondolni, továbbra sem tudom, ki gyártotta az ülést. Annyi biztos, hogy a seggem köszöni szépen, továbbra is élvezi.

Hétvégén voltam ugye Pilisvörösváron felszereltetni az oldalkonzolt. Odafelé vettem észre, hogy a kuplungnak mintha megnőtt volna a holtjátéka egy kicsit. Itthon szerintem még nem volt vele gond. Néztem a bowdent a kormánynál, nem láttam semmi érdekeset... Aztán miközben raktuk fel az oldalkonzolt, láttam, hogy kezd fodrozódni a sodrony. Hazafelé folyamatosan imádkoztam, hogy "csak ne most szakadjon el". Felfelé váltáskor kuplungot nem mertem használni, lefelé váltásnál sajnos annyira vérprofi még nem vagyok... Második képen az itthoni állapot...

Találós kérdés: első lánckerék fedele belső részén, ahová a kuplungbowden jön, van egy kis takarólemez, aminek kívülről semmi hasznát nem látom. A négy csavarból kettőt nem sikerült meglazítanom, szóval valami nagyon fontos lehet alatta. Tudja valaki, hogy mi a rák az? A service manual nem ír semmit róla... harmadik kép...
Amikor meglátjuk a fazert, könny csordul a szemünkből , a sírás fojtogat ,hogy eladtuk a kényelmes motorunkat Ráadásul bő 1 literrel többet eszik az xx.. Saját tapasztalathoz képest.. Nagyon jó motor az XX. De saját bőrön tapasztalva használati szempontból a fazer jobb volt nekünk..
Milkának igaza volt!
Gurulhatnánk egyszer egy közös túrát
kicsit közbe jött egy dolog, de szerintem 5-6 között, dobogókő Visegrád....
mikor-merre?
merre akarnál menni Peti? Nekem be kell hívnom egy konferencia hívásba 1,5 óra múlva, remélhetőleg végzek 3-ig, utána mehetünk egy karikát.
késő délután valaki egy karikára
Ahogy az enyémhez néztem a cuccokat ez minimum egy 30-40 körüli mutatvány. Minden esetre, ha arra jársz hozhatnál nekem egy arcpárnaszettet én meg kifizetem. Ahogy láttam 1500 a posta, de 30 felett ingyenes.
Ok királyság! Valamikor ha ráérsz elgurulhatnál majd az XX-el felénk!
Megcsodálnám élőben is!
minden ok lesz 10000 múlva is..csak olajat kell cserélni 50-nél...60nál gyertyát és légszűrőt...
ezeket a kopó cuccokat akcióban be tudjuk szerezni
Nálunk is imádja az asszony nagyon kényelmes neki! Szerintem ő sem cserélné másra csak mondjuk egy K1300GT-re
Átült a haver mögé a Z750-re és azt mondta hogy nagyon magasan van a lábtartó és fájt a bokája. És persze az ülés sem olyan kényelmes. Eddig 1000km vagyunk túl minden ok!
én mondtam,hogy patent a gép! Azt is ,hogy kevéssel beéri...
Őrülök ,hogy ilyen véleményen vagy ..

Mónika ezt is szereti de sajnálja a Fazert
az már itthon is szóba került,hogy"akármilyen király az XX,ma már nem cserélném le"
Nem hangzik olcsónak. Nem mondott árat a felújításra?
Van már min 5 éves. Szeretnék majd egy arai-t ,de az ára..... nem tudom megitélni,mert szinte a kezdetektől füldugózok országuton. Nem szoktam rövidgatyában városban lötyögni-pávázni...... Ha rövid távon füldugó nélkül megyek,már nagyon hangosnak érzem,ja és ebben sincs szivacs a fül környékén....
neked hány éves a shoei sisakod hogy bírja a strapát mennyire lett zajosabb újkora óta
Már 3500 az idén? Az igen. Nkm olyan 1100.
szerintem nekünk egy zavaró hangunk lehet
írtam a hjc importőrnek és ő egy teljes "felújítást " javasol, plexi csere, teljes bélés csere,mechanika cseréje....
ezzel nincs gondom, de utána is xar lesz , akkor a fejéhez vágom
Az elsőt becseréltem a másodikra. KBC-t Marushin-ba beszámítták. Most van az ARAI. A Marushin pedig pihen egy dobozba. Tartalék is kell vész esetére.
A ledobott sisakokkal mi lesz?
Nekem még a füldugó sem segít azon a retkes mágikus zajon, amit sehogy sem sikerült kideríteni, honnan érkezik. Hiába ragasztgattam a részeket ragszalaggal, alig változott valami. Utolsó reményem, hogy a belső rész üres terének betömése javít valamit.
Perszee, miért te nem?

Amúgy az anyag magában is öregszik, nem csak ha hordod. Nem mentem vele többet, mint 10 e km, viszont jóparszor áztam. Amúgy meg Zack a 3. sisakját nyúzza ugyanennyi idö alatt, szóval nincs gáz.
Kedves btibor!

Jelentem Fézi hibátlanul teljesít! A fogyasztása már már hihetetlen! Haverok csak azért hiszik el hogy mennyit fogaszt, mert együtt tankoltuk meg a gépeket! Laza menet 100-140 között (1X2 picit 2 kiló környéke persze csak német autópályán ) 4.48
Tegnapi Visegrád Esztergom döntögetés 2-3 végi Lepencén jobban pörgetve intenzíven kigyorsítva. 4.7!
Asszonynak is tetszik kényelmes! Picit még féltem ezért nem merem még elég mélyre dönteni! De ma már sikerült elég jól ráérezni! Futóművet kicsit állítgattam az elejét picit puhábbra tekertem. Számomra így javult az alacsony sebességen történő manőverek kivitelezése! Nem akarom túl spilázni de egyszerűen kurva jó gépet vettem tőleg! Egyetlen hibája van viszont egyszerűen lehetetlen vele lassan menni!Pedig én próbálok!