Gyárilag az index a doboz mögött van egy ronda "fülre" felszerelve A Hepco&Becker gyárt csak a FZS-re oldaltartót mint tudjuk.
Holnap rakok fel képet én is az enyémről a két utángyártott index talán ha 4000ft volt.
Simán felraktam a gyári helyére ma mentem vele több mint 500 km-t úgy tűnik bevált.
Ahogy néztem, hogy kb 2,5-3 centivel kellene rövidebbnek lennie, hogy aláférjen. Viszont akkor a doboztól oldalról nem látszik. Én úgy döntöttem, hogy a topcase alá szerelem vissza.
Talán nem is pont a dob a nagy kérdés, de mindenképpen kell a méretvétel, hogy príma legyen. Azt is érdemes előre kitalálni, hogy mekkora dobozt teszel majd rá (a hátsó utas is fel tudja tenni a lábát tőle).
Akkor a gyári dobhoz csináltatom a konzolt.
A héten megbeszélem vele a dolgot, én már megvettem a gyári Givi rögzítéseket az oldaldobozhoz.
Viszont nekem a hátsó doboz Shad, mondjuk olyan a rögzítése mint a tiednek...tehát a kapaszkodó helyére van rögzítve.
Azt mondta nekem, pont azért nem csinál postai úton méretvétel nélkül konzolt, mert vannak egyéni eltérések is. A múltkori találkozókor három FZS 600 három különböző hátsó lábtartóval volt jelen. Mindenképpen kell a méretvétel. Na meg nekem a hátsó csomagtartó a gyári kapaszkodó helyén van, de nem teljesen azonos alakú. A kipufogóm sem gyári, hanem függőlegesen ovális, a magasságot ha nem is nagyon, de ez is befolyásolja.
fri: annyira jó áron csinálja meg a srác, hogy még ha nem lenne rá szükségem, akkor is megcsináltatnám. Nekem 20 pénz volt, ami még barátinak is kevés.
Őszintén megmondom, hogy halvány fogalmam sincs, hogy milyen típusú az ülés. Az biztos, hogy nem csak huzat, mert alakra és anyagra is teljesen más elől-hátul. Egy törött motorról vásároltam le. Igazából nem tudom, milyen az a zselés ülés, de hogy a seggemnek ez rohadt kényelmes, az biztos. A gyárival 200 km után már zsibbadtam, ahhoz képest ez ég és föld. Van rajta egy égetett embléma, holnap lefotózom, feltöltöm, aztán majd megpróbáljuk kitalálni, ki lehet a gyártója...
Igen, a túra király volt ! Kár, hogy csak ott találkoztunk
Máskor is szervezetünk ilyet, esetleg nyugat-magyarország is lehet a cél, főleg itt a nyár, mehetünk fürdeni !
Szépen tudtunk együtt motorozni és ez megint csak egy pozitívum !
A konzol nagyon jól néz ki ! A gyárik sehol sincsenek ! Mennyibe féj egy ilyen prof oldalkonzol ?
Szabadna érdeklődni, hogy az ülésed milyen típus? Ez az az ebay-es huzat, vagy egyedileg készíttetted? Én is gondolkodom ilyesmin, és ha ez csak üléshuzat, és neked bevált, lehet én is beruházom majd egyre. Sajna egy új ülés csak álom.
korábbi írásom:
Karácsonyra kaptam a Barátnőmtől egy Givi X- modulart. Nagyon örültem neki (és örülök most is), először azonban megijedtem, hogy sokkal zajosabb, mint az előző sisakom, ami a Probiker legolcsóbb zárt sisakja (15.000). Használat közben vettem észre, hogy a mechanika mellett, ahol nyílik, ott hangos, de a zaj nem "bent" van a sisakban, hanem kívűl. Azóta lassan 3.000 km-t mentem vele és teljesen jó. Füldugó nélkül, sisakbeszélővel használom. 140- nél is lehet beszélgetni, nem torzítja a szélzaj a hangomat a mikrofonban. A slusszpoén: Barátnőmnek is annyira tetszett a sisak, hogy Ő is akart egy felnyithatósat. A Givi neki feleslegesen drága (utas, ill. 50- essel robogózik), javasoltam Neki a Probiker KX4-es sisakot. Azt vettem volna, ha nem kapom a Givit. Megvettük, előzőleg mentünk vele egy próbakört, nagyon csendesnek találta (az előző sisakja neki is egy olcsóbb zárt sisak). Vasárnap mentünk egy 300-ast, nagyon tetszett Neki a sisak. Előzőleg otthon egymás mellé raktama két sisakot és dobtam egy hátast: tökugyanaz a kettő! Még a bélés mintája is teljesen egyezik, az alak, a megoldások, a fényezés, mechanika, minden tök ugyanaz. Ami különbség: a Givi bélése finomabb, minőségibb anyag, ill. a halántékán és az állrészén megerősítések vannak (ezt hívja a Givi HPS- nek). A Probiker plexijén pedig van Pinlock- előkészítés gyárilag (el is kunyiztam Barátnőm plexijét...) A Probiker most akciósan 27.000, a Givi pedig 68.000. nemrossz...
Érdeklődni szeretnék melyik a legjobb gumi amit Fz6-ra fel lehet rakni. Azért kérdezem mert gumivásárlás előtt állok és pályára szeretnék menni és most valami jó gumit szeretnék. Nézegettem a pirelli supercorsa-t de nem tudom ,hogy a 2006os kiadású fz-re rámenne-e a sárvédő miatt. Válaszotokat előre is köszönöm!
Holnap rakok fel képet én is az enyémről a két utángyártott index talán ha 4000ft volt.
Simán felraktam a gyári helyére ma mentem vele több mint 500 km-t úgy tűnik bevált.