Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Barkácshajlam az van, csak idő nincs sok. A topcase-ben is benne van már a pótféklámpa, csak az alaplaphoz való csatlakozást még nincs megoldva. Szerencsétlen Danuvia is már fényezésért kiált. :D
vagy, saját nyugalmad érdekében, ahogy a hátsó dobozba is, úgy az oldalsóba is tehetsz "lámpát".. vagyis indexet. pl ilyet Nem tudom mennyire van barkácshajlamod az ilyesmihez
Ezek nyomós érvek. Lehet, hogy maradok annál, hogy simán rövidebbre veszem... még kitalálom.
Most gonosz leszek senki sem néz oldalról, még szemből sem nagyon!
A KRESZ meg nem is említi!
..és hogy valami konkrétat is mondjak. Legyen esztétikusan felszerelve az a két hátsó index. Lehetőleg úgy, hogy borulásnál se törjön, legyen védve a doboz által. Ha ez megoldható úgy, hogy oldalról is jól látszódik legyen úgy.. bár szerintem bőven elég ha csak hátulról látszik. Az elsőt úgy is lehet látni oldalról (habár kétségtelen hogy lesznek olyan szögek ahonnan nem fog látszódni hogy megy e az irányjelző..)
Nem nagyon használok indexet, úgyhogy nem tudhatom. A Suzukin se látszódott a hátsó index oldalról, a Yamahán se nagyon.
Eleve ki van mélyítve a gyári Yamaha oldalkoffer hátulja hogy abba belesimuljon az index..
Ha csak egyszer múlna rajta, már megérte, nem?
szerintem nem azon fog múlni akkor sem
Igen ám, de így nem látszik oldalról, nem? Azt nem szeretném bevállalni, hátha ezen múlik egyszer, hogy fellöknek...
Pótolom a tegnapi ígéretemet.
Én ilyen indexeket raktam fel.
Először próbáld megolajozni azaz mindenféle csoda spray-vel befújni a bovdent, netán cserélni! Ne vegyél gyárit az horror áron van! Bízzál a magyar mesteremberekben! Ha ez sem segít akkor kuplung csere, de Fazerben 80-100 ezer km-t simán egy gyári kuplung.
Szia!
Én úgy tudom, hogy a fejidomos fz6-on eléggé meg van törve a bovden, és szokott ilyen gond lenni vele. Dokypapa által vezetett idénynyitó Fazer túrán, azt hiszem tavaly, épp az Ő motorján szakadt el hazafelé Gödöllőn. Lehet ki van szálasodva a bele a bovdennek, azért nehéz, de mivel nagyon fent fog, lehet más is. Én mindenesetre kikötném a bovdent, lent a blokknál, úgy meg lehet nézni, hogy szorul-e.
Tehát neki igaza van, nekem meg nincs?
Segítenétek egy ismerősnek? Ezt a hozzászólást tette a csmos fórumon:

Sziasztok!

A következő műszaki problémával fordulnék a hozzáértőkhöz:

Van egy 2007-es Yamaha S2-es Fazer-em, eddig fékbetét-problémán kívül soha semmi baja nem volt, mivel elég sokat megyünk, túrázunk (most 42.000 km van benne).....(mindig szakszervizben, mivel k...vára nem vagyunk műszaki emberek) elég sűrűn volt szervizeltetve, a tavalyi "nagyszerviz" után (kb. a gatyánkat is otthagytuk...) a szerelő srác említette, hogy már érzi, hogy nehezebb behúzni a kuplungot.... majd ha k...vára nehéz lesz, akkor lesz egy kis problem....

Kuplung-bowden-csere? Kuplungtárcsa-csere...? Vagy mi....

Tegnap volt a "szezon első útja" a drágámmal, 340 km-es túrát tettünk meg (szegény őrangyalomnak egy párszor be kellett segíteni)... Na de a lényeg: alig bírtam behúzni a kuplungkart.... azt hittem csak a "6 hónapja nem motoroztam-effektus" ! De nem így van, mert bedagadt a bal kézfejem reggelre, 5-6 éve motorozom (ezzel a motorral meg 2009-óta), soha-de soha nem volt még olyan, hogy egy kicsinél többet fájlaltam volna, rendszerint túra után közvetlenül merült fel.... Ja és szinte teljesen felengedett kuplungkarnál indul el...

Mit tanácsoltok, van-e valamilyen apróbb dolog, amit meg lehetne próbálni, mielőtt kuplung-felújítás lenne.."
Ő az ellenpélda!
Lehet félreértettem Donkartacs-ot. Úgy értelmeztem, hogy szerinte a Nolan 90 halkabb.
Egy kis Michelin gumiteszt. Túra-Sport-Szupersport .
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_gumiteszt_3_abroncsvizsgalat
Ezt az Euromotorral is közölni kellene.
Jól becsaptak!
Nem baj egy rendes mesterember jobbat olcsóbbat is gyárt, végül is jobban jártam.
Azért ne feledjük egy állfelnyílós sisak nem versenyezhet egy zárt sisakkal.
Nekem a Nolan 101-t simán veri a gagyi Caberg.
Két különböző világról beszélünk!
Érdekes, mert én a 999RS-emet a Nolan 104 fölé tenném csendességben. Apám vett egyet és megkért, hogy próbáljam ki. Kb. 110 km-en keresztül volt rajtam, városban és főúton. Kényelmesnek baromi kényelmes és azonnal érzed, hogy minőségi, de szerintem a 999RS-em halkabb.

Na, mellékesen megkaptam Berber dugóit! Nem tudom, hogy ki melyikből rendelt (én narancssárgát és kéket kaptam/vettem). A narancs nagyon tompít, esetleg monoton utakhoz, autópályához frankó lehet, de amondó vagyok, hogy a kék is elég. Tegnap mentünk egy 250km-es karikát vegyes tempóban, 150kmh-ig, szélviharban! Rég volt ilyen kellemetlen a motorozás... Dübörgött mögöttem a Leo, szemben tépett a szél, dobált az út, kabátom alá befújt az orkán. Minden összejött, de a kék dugó a fülemben volt és kellemeset csalódhattam benne. Mondtam Berbernek is, hogy a Motosafe jobb termék, kicsit kényelmesebb is, de ilyen áron remek helyettesítője lehet, nekem mint, pótdugó, másnak, mint egyedüli helytálló. *ajánlott*
Szia!

Jelenleg Nolan N90. Felnyitható, előtte Marushin 999 volt annál jóval halkabb. Viszont haver Schuberth C2 még ennél is halkabb szerintem.
Ja és recseg ropog amikor felveszi az ember a fejére. A napszemüveget viszont nagyon tudom benne értékelni. A gyári komunkikációs ketyeréje arany árban van (ráadásul asszonnyal motorozok és ezért 2 kéne hozzá) most éppen tervbe van hogy egy kínai beszélőkét rendelek majd az ebayról. Aztán hogy az mennyire lesz majd használható menet közben később kiderül és feltétlen beszámolok róla! Másik havernak X-lite 701-van nagyon szereti szerinte nem hangos. Aztán a csapatban van még egy Caber v2 407 na az f.s úgy fütyül 80 felett mintha egy csapat kanári költözött volna a füled mögé! Ja és még az első szellőző csatornát sem lehet lezárni.
Remélem tudtam segíteni.
A Kappa is gyárt FZS600 -ra. Nekem wingrack van fent (lásd a képeimnél).
Shark van: ilyen és szerintem nagyon hangos. Remélem a füldugó jó lesz
Nekem most egy új AGV S4-em van. Halkabb mint egy Probiker felnyitható lecsukva, de hangosabb, mint az előző Lazer Vertigo-m volt.
És vannak rajta nem túl hangos fütyülések, amik fejmozgatással megszűnnek, előjönnek.

Az Interphone beszélővel kb 20km/h val alacsonyabb sebességgel lehet beszélni az utassal mint a Lazernél.

Tartós 130 fölött már jobb füldugóval.