Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah, felnyithatós, Sintesi nevű.
Nekem Rhinom van. A Lidlis helyett vettem. Az jó. Persze füldugós, az is. Ez van.

Amúgy festettnek nyilvánítom a vast, és rakom össze.
Jól gondolom, hogy felnyitható sisak?
És egyébként meg k*rvára idegesít a dolog, mert minden más téren kiváló a sisak. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy tudnak egy nagyon jó dolgot ilyen hülyeséggel elcseszni... Senki nem próbálta fel, mielőtt elkezdték gyártani? Nem bírtam ki, mentem most az utcában oda vissza a Justissimo-val meg ezzel, és halkabb a 6 éves ütött-kopott Justissimo... hihetetlen.
Én is attól félek, hogy az L alakú rés miatt van a zaj, és most jobban megnézve a sisakot, a bal oldali rés kb 2 mm, a jobb oldali viszont 3, ami akár magyarázat is lehet, hogy miért hallom inkább a jobb fülemtől a zajt. Ki fogom próbálni, leragasztom, aztán majd kiderül - vagy nem.
Egy felnyitható sisak soha nem lesz olyan halk mint egy zárt.(pont a fenyiló rész miatt,amit be is jelöltél,sok él-rés van,zajforrás)
Én is gondolkodtam ilyenen,de ezért nemvettem, ez a tipusú bukó az ilyen 100-al turázok,akkor is nyitva van,nézem a tájat vagy 5 percenként beszélek valakivel(futár) motorosoknak való!
Jaja, értem én. Ez van, veszteni nem tudok vele, ha nem lesz jó, továbbadom.
A kérdésem feltevésekor feltételeztem hogy itthon a forgalmazótól vetted
Van itthon egy Justissimo GT, az se halk, de egy nagyon jó minőségű sisak. Meg van egy V2R, azzal se volt semmi panasz. Gyártási minőségben kiválóak ezek a sisakok, és nem gondoltam volna, hogy egy új fejlesztésű, megjelenésekor 300 euróért árult sisak ilyen hangos lehet. Fentiek tükrében jutott eszembe ilyet venni.
Na meg azért, mert német e-bay-ről, fóliás vacsi újonnan, plusz plexivel, szállítási költséggel együtt harmadába került, mintha megkeresném itthon a legolcsóbb boltot, és még alkudnék is.

A füldugó az oké, hosszú útra úgyis az lesz, de azért elvárnám, hogy anélkül se legyen idegölő a dolog. Mindenképpen ki fogom tesztelni, hogy honnan jön a zaj, és megpróbálom elhárítani.

A képen bejelöltem, hogy mik a lehetséges forrásai a zajnak. Az érdekes az, hogy 80%-ban a jobb fülem felől hallom a zajt. A felső három bejelölt hely értelemszerűen a túloldalon is megvan, és megvizsgálva tök egyforma a két oldal, kivéve az alsó bejelölt pontot, ami egy kicsit süllyesztett, dombornyomott Caberg feliratú lemez. Ha lesz egy kis időm, kitesztelem, aztán majd beszámolok.

Visszapostázni Németországba biztosan nem fogom, max ha nagyon nem tudok vele kibékülni, akkor eladom itthon egy madárnak a boltihoz képest féláron, amivel még ráadásul nyernék is.
jah, és pár napig szerintem vissza is adhatod ha nem jön be. Van valami ilyesmi szabály
Hogy jutott eszedbe Caberget venni?

Használj füldugót, és akkor már meg is szűnt a probléma
Megjött a Caberg Sintesi sisakom. Mentem is most vele egy gyors kört, és hááát...
Hogy a büdös pi***ba tudnak ebben az árkategóriában ilyen hangos sisakot árulni? A (főleg jobb) fülem alatt és mögött konstans szélzajt hallok. Próbálgattam eltakarni a kezemmel, de nem nagyon sikerült meghatározni, hogy pontosan hol keletkezik a zaj. Az olcsó Nitro bukóm (igaz, az zárt) ezerszer csöndesebb.
Egyébként maga a sisak nagyon kényelmes, fél perc után már nem is éreztem, hogy a fejemen van, pedig elég passzentos lett a méret. A kilátás nagyon jó, a napszemüveg zseniális, a szellőzők teszik a dolgukat, a felnyitó mechanika is hibátlan, de a zaj... olcsón jutottam hozzá, és tényleg igazán minőségi bukónak tűnik, ami biztos vagyok benne, hogy megérné a bolti árát is, ha ez a retkes zaj nem lenne. További teszteléseknek fogom alávetni (leragasztgatom a kérdéses helyeket, hogy onnan jön-e a zaj), de ha továbbra sem barátkozom meg vele, van rá esély, hogy meghirdetem.

Sisakteszt rovatunkat hallották, folyt. köv.
Vizesen?
Vészesen közeledik a fazer túra!
Csipkerózsika felébredt :)
És ebben a számításban az a jó, hogy kalkulálni kell a kerék deformációjával is, ennél a sebességnél...ami ugyan kelég kevés de mégis...
Főtengely-fordulatszám, váltófokozat áttétele, lánckerekek mérete, kerék mérete. Ezek az adatok kellenek a fordulatszámból való sebességszámításhoz.
Mint irtam már régebben......

Az enyém 240-et ment (mindig,óra szer.) gyári áttétellel,a -1 elsővel talánírt már 265-öt is!(abba ne menjünk bele,hogy mennyire pontos 240 az,vagy csak 223,mert vitáznánk napestig)

......de okosok szerint a végsebesség nem mindig csökken,ha nem forog tiltásba a motor.Bemértük (nkm -1 elöl ugye) egy gyári áttételü busával(pontosabban mérhet 240 körül mint az fz6,a nagy végseb. miatt) és azt mondta a cimbi megvolt a 240!
á nem. Bár azt említettem meg, de általánoságban gondoltam az eltúlzott számokat mindenféle videók alapján.
Soksor megyek gps-el. És sokszor jóval tíz százalék fölött van az eltérés...persze csak a nagyobb tempóknál !
Kedves vojnitomi, ez nem a valós, mert az szerintem olyan 240 körül lehetett...ez kizárólag az az érték amit a műszer kiírt ! Annyit sztem a valóságban még a kilós sem megy. Az nagyon sok !
Elnézést ha azt a benyomást keltettem volna, hogy ez a valós tempóm volt ! Mert biztosan nem...sajna GPS nem volt nálam, pedig engem is érdekelt volna.
Már törölni nem tudom de akkor bocs
A pályás onboardokon is az áttétel miatt mutatnak az órák(már amelyiken van) 3kiló körüli értékeket pedig sokkal lassabban mennek, az órák akkor mutatnak jól ha speedohalerrel van szerelve és beállítják pontosan.....
Hogyan? (komolyan kérdezem)
Mivel nem értek hozzá csak feltételezem, hogy a fordulatszám alapján akkor tudnám kiszámolni a sebességet, ha ismerem a prímer és szekunder áttételt is. Persze én akkor se.

Nekem akkor már inkább marad az út melletti oszlopok számolgatása.
Én is valami ilyesmire gondoltam, vagy kicsit alatta, ahogy Tsanyi írja. Mindig furcsa volt, hogy milyen számok repkednek, mikor az én fazerem közelében sincs ennek. Tudom, hogy régi ócskavas , biztos kikopott belőle néhány ló, de a gyári 95-98 nem indokolna ekkora különbséget. Persze az áttétel is biztos más, de akkor is.