Na, megjöttem Kakucsról.
Korrekt rendezvényt csináltak. Sajnos a Versys nagyon kapós volt, ugyhogy azt nem tudtam kipróbálni. Persze, ha hajlandó lettem volna néhány órát várni... Viszont a GTR1400 szabad volt, így maradt az.
Soha életemben nem próbáltam még, ilyen igazi nagy túrázót. Kényelmes, nagyon alacsonyan lehet a súlypontja, ezért kezes még lépésben is. Már alapjárat közelében szépen elpöfög, mint egy mozdony, viszont a mellbevágó erőt, amit vártam nem éreztem. Persze ez valószínű csak a folyamatos, egyenletes tolás miatt nem volt olyan feltűnő, mert már határozottan a deréktámasz tartott és az óra is 200 körül mutatott a Kakucs előtti egyenesben. Viszont a szélvédelme csalódás volt. Még a legmagasabb állásban is a fejemre tolta és nem találtam olyan állást ami jobb lett volna.
Aztán még csaptam néhány kört a pályán az er6-f-fel. Jópofa gép. Szépen húzott, de a lábtartó kegyetlenül vibrált.
A kis 250-es ninját viszont valaki lezúzta.
Nekem is lajossosom van. Tök jó ! Mondjuk én nem a kormányra tettem, hanem a bal oldali műanyag idom alá, vízszintesen, hogy ha esik ne ázzon be. Nagyon bevált !
re. http://www.youtube.com/watch?v...
ilyesmire lehet számítani Horvátban a 8-as úton :)
Szerintem nincs mit hozzáfűzni...
A sárga Varaderón a túravezetőnk :)
Starigrad-on keresztül felvisz egy kicsi aszfaltozott kacskaringós út a Velebit nemzeti park területére. Ha ott jártok érdemes szánni rá időt nagyon szép a kilátás, látni az egész Adriát..
Reggel vettem Bannert 14-ért. Csak jó lesz...
Utána hazamentem vidékre szüleimhez, éééés eláztam, mint a rongy. Mire odaértem, kisütött a nap. Motor lemos, ruha, csizma, zokni, kesztyű megszárít. Megcsodáltam atyám új autóját, visszaindultam, tíz perc múlva megint szakadt az eső...
Kb. egy éve mi is lenyomtuk+sétáltunk egy nagyot a Plitvicei tavaknál.
Senj-től kezdődik a feeeling a 8-ason egészen Zadarig.
Áprilisban még kurvajó, később már elég nagyobb a forgalom :S
Jó motorozást.
Korrekt rendezvényt csináltak. Sajnos a Versys nagyon kapós volt, ugyhogy azt nem tudtam kipróbálni. Persze, ha hajlandó lettem volna néhány órát várni... Viszont a GTR1400 szabad volt, így maradt az.
Soha életemben nem próbáltam még, ilyen igazi nagy túrázót. Kényelmes, nagyon alacsonyan lehet a súlypontja, ezért kezes még lépésben is. Már alapjárat közelében szépen elpöfög, mint egy mozdony, viszont a mellbevágó erőt, amit vártam nem éreztem. Persze ez valószínű csak a folyamatos, egyenletes tolás miatt nem volt olyan feltűnő, mert már határozottan a deréktámasz tartott és az óra is 200 körül mutatott a Kakucs előtti egyenesben. Viszont a szélvédelme csalódás volt. Még a legmagasabb állásban is a fejemre tolta és nem találtam olyan állást ami jobb lett volna.
Aztán még csaptam néhány kört a pályán az er6-f-fel. Jópofa gép. Szépen húzott, de a lábtartó kegyetlenül vibrált.
A kis 250-es ninját viszont valaki lezúzta.
Hátha érdekel még valakit: Csomagtartók
http://adamoto.hu/spd/10032955...
Ezt a felvétel MD 80as mini dv kamerával csináltad?
http://www.youtube.com/watch?v...
ilyesmire lehet számítani Horvátban a 8-as úton :)
Szerintem nincs mit hozzáfűzni...
A sárga Varaderón a túravezetőnk :)
Starigrad-on keresztül felvisz egy kicsi aszfaltozott kacskaringós út a Velebit nemzeti park területére. Ha ott jártok érdemes szánni rá időt nagyon szép a kilátás, látni az egész Adriát..
Utána hazamentem vidékre szüleimhez, éééés eláztam, mint a rongy. Mire odaértem, kisütött a nap. Motor lemos, ruha, csizma, zokni, kesztyű megszárít. Megcsodáltam atyám új autóját, visszaindultam, tíz perc múlva megint szakadt az eső...
Ez inkább Reloaded.
Senj-től kezdődik a feeeling a 8-ason egészen Zadarig.
Áprilisban még kurvajó, később már elég nagyobb a forgalom :S
Jó motorozást.
Senj-karlobag-zadar.Oda-vissza.
Kihagyhatatlan.