Glugy, glugy, őszintén megmondom, fogalmam sincs.
De egy valamit tudok! A nap állásából levont következtetések szerint megvan, hogy a kép hány órakor készült, azt hozzáigazítva az árnyékokhoz, megmondom a Föld melyik részén készült a kép, sőt... még országot is tudok mondani, ezután egy beesési szög vizsgálat, majd eléd tárom a GPS koordinátákat is.
Hát szerény véleményem, észrevételem csupán a következő:
Mikor megvettem a motort, gyári dobok voltak rajta !
Énis utánnanéztem a gyári kiherélésének, megoldás lett is volna rá. de a hangja mint a rekedt fűnyéróé, olyan lett volna. Így inkább azt elfelejtettem. Vettem rá egy sportdobot, rátettem, és láss csodát. A hangélmény a tetőfokra lépett, a fogyasztás egy fikarcnyit sem nőtt, mellesleg a teljesítménygörbe is jobb lett ( számomra érezhetően szebben, jobban ) jár a motor és mintha jobban is gyorsulna. Sőt, még a PC-m is hozzá lett állítva, így kimondottan élmény vele motorozni, plusz többletkiadás nélkül !
Nemtom miért de amit leírtam, az tény. De ha beszélsz a worldben a zolival, igazolja amit leírtam...ő talán azt is megmondja, hogy miért... Talán a V2 és négyhengeres más és utóbbinál nem ekkora az eltérés. Sőt ez biztos...
Magyarázza már meg valaki,ha egy alap motor kipurendszerén váloztatsz olyan 30 %-ot(sportdob) mi a francért enne többet? (nyílván túltekintve a hülyegyerekes gázráncigáláson a jelzőlámpánál)
Menetközben "kilazult a gázbóvdenem" és megnőtt a holtjátéka. Váó! Utánaállítottam, de hiába húzom rá az ellencsavart, a "nagyobb" pecek könnyedén forgatható kézzel. Ez ilyen mindenhol? Chopperünkön a két végét tartja csavar, itt csak az egyiket, szóval ilyen alapvető kérdéssel hozzátok kell forduljak, nincs itthon tapasztalat, bocsi.
Az a baj a kipufogókkal, hogy ha egyszerűen csak kiheréled, szar lesz. Nem biztos, hogy tetszeni fog a hangja, lehet zörögni fog és egészen biztosan többet fog enni és bár a nagy hang miatt azt hiszed jobban meg, a valóságban rosszabbul fog menni ! Ha rosszul sikerül, akár drasztikusan is megnőhet a fogyasztás, azért is, mert jobban fogod hajtani, mert alapból rosszabban fog menni. Erre a legjobb példa az SV1000 dobja. Sokan csak fogják és átütik a dobot. Ettől kva jó hangja lesz de akár 2 literrel is többet fog enni és sokkal rosszabbul megy. Egy jó sportdobbal meg amellett, hogy jobb a hangja egy nagyon picivel még jobban is mehet és a fogyasztás sem nő !
A hangja biztosan nagyobb lessz, jobban menni nem fog a fogyasztást nem tudom. Az biztos, hogy ha valaki sportdobot tesz fel akkor a befecskendezést, vagy ha karburátoros hozzá kell hangolni.
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy ha az fz6n motoromnak a gyári dobját ki herélem akkor tényleg veszít a teljesítményéből? Mert az hogy 1 literrel többet eszik az oké, csak ezt szeretném tudni, mert mindenki össze-vissza beszél! Előre is köszönöm a válaszokat
Nem mondom, hogy ez nem jó, csak azt próbáltam kifejezni, hogy a gyártó nem feltétlen hülye ha direkt bekötést javasol. Biztonságtechnikailag biztos kevésbé rizikós, mint plusz fogyasztót tenni a gyújtáskapcsolóra.
Az más kérdés, hogy plusz 2-3 A-t elbír az is...
Állítólag 25 watt a dupla módon, de van bizti és szerintem még nem szükséges a relé!
Óvintézkedés gyanánt csak a gyújtás utáni módozatot reklámoznám! link
Próbáltam valami olyat összehozni, mint az ott bevett fejjel lefelé írás.. na ez fordítva van