Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez igaz.
mivel kijelentesz, egyetértek.
Hali! Berber kolléga, a 41813-as hozzászólásában egész mást ír. Ezt már tényleg nem értem.
Síkon elég, valóban. De egy komolyabb hegyen már szenvedős lesz..pláne utassal
A forgatónyomaték nem egyenesen arányban nő a fordulatszámmal.
06309610855
Így tiszta
A Versys: 64 Le 8000 fordulat, 61 Nm 6800 fordulat. 7-8000 nél jobban nemigen szoktam a Fazert kiforgatni, hatodikban 140- nél 7000- t forog. Szóval tudja a fene... Fel kéne ülni a Versysre, hátra a fehérnép, oszt' húzni neki, akkor kiderülne, mi a merre... így meg matekozás...
Zacky a megmondója, hogy elég az a 40 LE és 25 Nm, csak forgatni kell Mondjuk előzésnél jól jönne pár pacierő, no meg amikor elkapja a kedves felvezetőt a kangörcs oszt nem győzöm 12 e-ig forgatni a darazsat, hogy utolérjem Az autók többségét ott lehet vele hagyni, kanyarodni tud(na) ha akar(na) csak az a 16 éve, az lehetne egy 10-essel kevesebb
Vagy amit még vennék, ha már yamaha: MT01 ! Jó poén, jó túra, nyomaték hegyek ! Lehet vele marhulni és kanyargászni is. Már lehet elérhető áron kapni egész jókat. Mondjuk a GS nagyon tartja az árát...
Kipróbáltam már a tartós 200 felettit is...ausztriáig de úgy meguntam, hogy már csak a tartós 270 izgatott az M6-on... de ezt meg a motorom bánta...Szegény FZ6...sokkoltam a blokkot...
Szal marha unalmas és én is a tartalékokat szeretem az ezresben.
Próbáltam az sv1000-et is. Jópofa gép. Mókázni jó, de az én termetemmel (185 cm, 90 kiló)...esélytelen ! Ja és mindenhol gyalázom, gyorsulásra és végre is...pedig az enyém nem is megy jól.
A GS-t már magyarázni se kell, hogy miért megy jól. Átlagos pilotával, jön aztán elmegy melletted.
Annyira etalon a futóműve, hogy ihaj. Ilyen 'lever, olyan 'lever, állítólag nincs jobb.
A legnagyobb előnye, hogy a szar magyar utakon lehet vele úgy menni, mint egy szupersporttal osztrák szerpentinen...
melyik részét?

FZ6 bírt a 98le / 65 nm-es értékekkel. 12000-en és 10000-en adta le mindezt. 5000-es fordulatok körül jártam vele. ez kb 40 lóerő és 40 nm-t jelent MAX. Összesen 3x jártam vele 190 felett. Autóúton nem lehet kihasználni.

mostani motorom 7800-nál ad le 86LE-t, 5000-nél hatosba 140-et megy és 4litert fogyaszt. 86 NM 5800-on tudja. 3000-től 8500-ös tiltásig vígan tol akkorát, mint az FZ6 soha sehol.

Ha újat vennék az valszeg NC700X lenne, autós fordulatszámok, 48lőerő és 60 nm. 6500-nál vége a mókának, ellenben könnyen kezelhető és rugalmas. Következő lépcsőfoknak talán épp a 800xc Tiger lenne.
Ha igazán kihasználja valaki a 150-160-184-200lőerőt közúton, s nemcsak motoroskártyával fitogtatja ezeket az értékeket, nagyon veszélyesen él és nem szívesen mennék utána.
SV650 S-ről (72Le) nyergeltem át Burgman 400-asra (34 Le + CVT + nehezebb is).
Hamar rájöttem, hogy van egy bizonyos teljesítmény/tömeg arány ami alatt pont az hiányzik a motorból, amiért a legtöbben szeretjük. Hiába volt kényelmes meg praktikus. 10 hónap múlva váltottam 650-es Burgmanra, ami már kevésbé lomha, sőt kifejezetten jól motorozható,annak ellenére, hogy 53Le és 260 kg.

Amikor eladtam, és másikat kerestem, elsődleges lett a teljesítmény, ami megfizethető és még kényelmes is. Ezért lett a nagyfézer.
Szerintem sose motorozok ki belőle többet mint 40%, de akkor is jó érezni, hogy mennyire képes menni.
Bevallom őszintén az FZ6 is bőven elég volt....persze a kilós gépemnek imádom húzni de 90%-ban max. 7 ezerig pörgetem... Úgyhogy a 100 ló nagyon is elég.
Ha most vennék...és k...va sok pénzem lenne... GS 1250
100 ló és akörüli nyomaték... Sokszor nagyon elmentek a hegyekben...pedig régen azt hittem ezekkel nem lehet motorozni...oszt mégis
Persze, ha menni kell...biztosan FZS1000 nem sok minden létezik ami így megy, ennyire kényelmes és ilyen sokoldalúan bevethető...jah, ezen az áron amennyiért mostanában árulgatják...de akár újonnan is...
Köszönöm! A nyeregtáska? Néztem olyat is, de ahhoz is kellene valamilyen támasztókonzolt csinálni, hogy ne lógjon mint a... Vagy neked csak szimplán fel van rakva, alul összekötve, aztán viszlát?
Akkor meg már inkább próbálok dobozt intézni. Na meg a zárhatóság sem utolsó szempont, vízállóság. Bár, ha téged veszlek alapul, akkor jónak kell lennie a vászontáskának is. Ha addigra nem sikerül, akkor marad az.

Nah megyek szunyálni, holnap 6 betegem van.
Ami van nekem, vagy hasonlók miért nem jó neked?
Hát akkor..üdv a csapatban!
Nézegettem valamelyik nap...
4 darab 25cm3-is henger. Furat x löket adatot írjál lécci.
na jó. ott nem feltétlenül a teljesítményhajhászásról szól a dolog
Nem nem , nem JÓ BELE! Tökéletes bele!

Köszönöm, üdv!
jó bele
hupsz egy db nulla lemaradt
Üdv Urak!
Újdonsült FZ6-os kolléga gépébe milyet olajat javasoltok? Motul 5100 10w40-et mondtam első blikkre neki... Vélemény?
Köszönöm, nedves estét Mindenkinek!
Vedd meg ezt. Motorozni megyünk, nem divatozni.. célnak megfelel, olcsó