Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Óra szerint 240-250 között lehet valahol, de az valójában 220 körül van pont úgy mint a többi gépnél......leáttételezve mutathat az óra 275-öt vagy bármennyit és akkor mehet 220-230 körül....nekem a gps sokszor fent van és az lelagább 10%-kal kevesebbet mutat mint az óra....
Fordulatszámból ki lehet sakkozni nem?
Ami mind a műszerfalat mutatja? Hiteles...
Gyári áttétellel 240 Km/h.(fz6) Variált átétellel 300 km/h is. (óra szerint persze.)
FZ6 top speed, youtube. Van pár találat
Egyébként mennyi lehet az fz6 vége? Mert nekem a 275 km/h nagyon földtől elrugaszkodottnak tűnik.
A bóvdenre azt írja az Owner's Manual, hogy ellenőrizem rendszeresen, és ha kell állítani, vigyem el egy hivatalos márkaszervizbe. Én kérek elnézést, hogy egy "átlagos" motoros nem tudja maga beállítani, mert egy kb. 15 másodperces dologról van szó, persze a váltókar magasságának állítását leírja (amihez nem nyúlnék hozzá), ami egy icipicivel érzékenyebb művelet.
Egyébként itt a teszt
Milyen pályán? Azt hogy max. gázon gyorsítanak ne keverjük össze azzal, hogy tiltáson mennek. Pláne nem folyamatosan. Itt van Kispataki 1.51 -es köre. Összesen hány másodpercet megy egy körben tiltáson?

Egyébként én is úgy gondolom, hogy egy motornak hosszú távon birnia kellene a max. teljesítményen hajtást. De mégsem. Pontosabban ott gondolom már olyan nagy a terhelés, hogy minimális gyártási eltérések is a véget jelenthetik. Ezért adott modell egyes darabjai lehet, hogy bírják, míg mások nem.
Ha jól emlékszem a 2010-es tesztben hullottak a gépek, a 11-esben már mind bírta.
Tényleg mázlid volt...., de Dipshit nekem írta....

Persze, hogy nem vigyázok mindegyikre...

Egyébként a ftengelycsere meg azért volt mert az előző tulaj, kb 10-el elborul vele és valamiért nem állt le a motor... Ő akkor csak leállította, felültek rá és mentek tovább. Nálam kb a vásárlást követő 1000 km után kezdett kopogni...de mekkora mákom volt, hogy megvolt rá a hosszabbított garancia
Pénteken mentem be vele a szervizbe és vasárnap járt le a 3 év gari... sztetek, mennyire voltam beszarva ?! Mert én nem is tudtam hogy van még rá gari ! A központi gépből derült ki
Szal nagyon mákom volt....
csak attól....volt oka...
3500-nál volt főtengő csere?....akkor ott alapból volt valami gyári hiba ami kijöhetett később az újjal is.......,de igazad van, nem tudhatom mi volt csak érdekes nekem, hogy ilyen kevés hajtástól tönkremenne egy ilyen gép......
"a végén bizonyításképp és hidegen 1-2-ben minden nap két héten át"

Minden motorodtól így búcsúzol?
Sajns nem volt szerencsém ezzel a motorral pedig nagyon szerettem. Baja biztosan nem volt, mert 3500 kilométernél ugyancsak a worldben komplett főtengelycserén (költség olyan 8-9 kiló , minden gyári cucc !) esett át a gép. Akkor ripityára szedték. Hozzáteszem, ennek is volt előzménye . Mindent kicseréltek amin bármilyen kopás volt látható. Nagyon jó srácok, szeretem őket, mert hívtak egyből ha láttak valamit és egyeztettünk. Sőt láttam is ahogy szerelik többször. Utána nulláról bejáratás...1000 km 90-el aztán még ötszáz Szal nem 120-al. Persze olajcsere, stb... Mondjuk mindig is zajos volt az a motor, állandóan azt hallgatgattam, hogy mi lehet a baja... Szerettem de onnantól meg főleg állandóan paráztam Pedig beletettem 15 ezer kilométert....
Ennél sokkal többet hajtottam egyvégtében tiltáson a békát és nem egyszer....a végén bizonyításképp és hidegen 1-2-ben minden nap két héten át......gondolom yamalube olaj volt benne......,de végülis mindegy, a lényeg, hogy megmagyarázták a szervízben.....a teszt megvan valahol?
én a boltban láttam és vettem meg, 16.ker...
Sajnos a pont vojnitominál van... Ugyanis közel 30 kilométert tettem meg ezzel a sebességgel... A pályán max néhány másodpercig tart ez a tempó vagy van ez a fordszám igény. A célegyenest is 2-3 másodperc alatt letudják, aztán térden fordulnak a csúcsteljesítmény töredékén. A tesztet én is olvastam. Még a legkomolyabb vasak sem bírják ezt az igénybevételt. Sajnos a cikket csak később olvastam én is Sokszor elforgathatod tiltásig, de nem mehetsz vele tartósan így. Én is fel voltam háborodva, de több helyen elmagyarázták milyen hülye vagyok. Kénytelen voltam belátni az igazukat.
Minden gyári volt rajta, 18 ezer km-el. Még talán az olajat is a worldben cserélték. Nem a motor hibája volt. Én voltam hülye. Ki akartam próbálni a pályázást. Hát mit nem mondjak...amellett, hogy nem volt olcsó kva unalmas volt. Soha többet. Inkább kergetőzök a kékes felé, vagy a grossglockneren.
Nem?...állandó tiltás és egy pályanap kb 4-500km.......én velencéből a magyar határra értem 4 óra alatt 3 tankolással amikor siettem........30km tiltástól nem lehet baja egy motornak szerintem csak ha már előtte is gond volt, legfeljebb nem tűnt fel...
De a pályázók nem folyamatosan mennek így.
A motorrevüben volt 1000-es teszt, aminek van ilyen része. Valami dél-olasz óriási körpályán kell teljesíteni néhány kört végsebességen. A motorok nem nagyon szerették, több motor is kiesett. Ha jól emlékszem a gsx-r-en kikönyökölt az egyik henger.
Ez érdekes.....a pályázók ennél jóval többet hajtják, de még nekem is volt tiltáson ennél többet gép(igaz nem FZ6), de semmi hallható, látható bajuk nem lett......milyen olaj volt benne?
Inkább ide írom a megoldást:
Szegénykéből nem kilopták, hanem kiszerelték a blokkot, mert furcsa hangja lett a kislánynak. Ennek az az előzménye, hogy megkergettem kicsit...30 kilométeren keresztül a végsebességen hajtottam (óra szerint 275 volt ). Mikor érdre beértem, már nem működött a váltó és olyan traktorosan járt a motor. Az eredmény: a jobb oldali hengerben felrobbant a dugó, egy része rákenődött a henger falára. A worldben azt ajánlották vigyem le gyöngyösre ott talán tudnak segíteni. Kartondobozba került a blokk felső része... Nagyon rendesek a gyöngyösi srácok és rohadtul értenek hozzá. Valami spéci cuccal lemosták a a henger faláról a dugó maradványait és ezután kiderült, hogy tojás alakú lett a henger hosszanti irányban viszont ez elhúzta a jobbról második hengert és az is ilyen lett de keresztirányban. Tehát hónolás és újra kellett volna nikasil-ozni mindkét hengert. Előzőt még megcsinálják de utóbbit csak hollandiában vagy az usában...költsége kb 4 kiló lett volna (három éve !)...kihagytam...

A kép akkor készült,, amikor mentem a blokkért
Hol láttad ezt a Lidlben? A honlapjukon nincs fent, csak ezért kérdem.
Ha a találat nincs a Google első oldalán, az nem is létezik... hallottál már erről? :D
Mókás vagy egyébként... vicces is lenne, ha minden nem ismert szöveget elkezdenék "találós kérdésként" kezelni. Egyszerűbb volt azt hinni, hogy imalav idlöflük nevleyn látzászdnalah.