MRA X-CREEN
Én ezt néztem ki, mint kiegészítő plexit, van hozzá egy olyan felfogatás plusz tartozékként 6295-ért, amivel nem kell kifurni az eredeti vagy az éppen használt plexit, hanem a felső részére szorítással rögzíthető. De tegnap még ez akciós volt, no erről lemaradtam. Egyébként a fenti linken lévő cég az egyik hivatalos importőr.
A másik ez.
Még azon gondolkozom, hogy színezetlen vagy füstszínű legyen.
Mitől félsz nem harap nem kell félni tőlük.
Mondjuk nem árt tiszteletben tartani,de ez is inkább SZÁMOMRA a busánál volt igaz... Az Xx és a fazer 1000 nem vág a falhoz
Nezdy, ha 2 meter magas lennek es 110 kg + baratno es cucc megertenem a GSAk, hayabusak, s egyeb gepek letjogosultsagat. Am 60 kg-al a realitasok talajan kell maradni. 200kg-os gep konnyebben kezelheto, nem annyira stresszes, mint 240kg-os tarsaik. Kevesbe hozzak ra az emberre a fraszt a 100le alattiak (negyutemuek). Aki szeret felni, hajra, en maradok a belathato gepek vilagaban. :( vilag legboldogabb embere lennek supertenere, v gsa alatt ugy, h all a garazsomban egy panigale.
Warpig:
Az SV1000 motorja nagyon jópofa dolog...egy jó dobbal...sajnos jobb hangja s van mint egy fazernek...meg ne kövezzetek !
De olyan kis embereknek gyártják, hogy csak na ! Az én 185 centimmel mindenhol lelógtam róla ! Egyszerűen kicsi...bár ahogy elnéztem használják hozzám hasonló termetűek is...de nem értem hogyan...
grZack:
Szerintem meg aki ETZ-vel vagy 125-ös suzukival felmegy a grossglocknerre, az előtt le a kalappal ! Oda is kell ám menni és az nem olyan kényelmes mint egy fazer és nem is tudod néha odahúzni, hogy haladj is vele !
Ezért is csináltam a csúcson ezeket a fotókat...tiszteletből...
A németek az egyhengeresekkel is feljöttek ide, majd' ötszáz kilométer távolságból egy nap alatt ! Csak a motorozás élvezetéből Mert valljuk be, egy BMW 1600 Gt-vel nem kunszt elmenni akár egy nap, kétszer ennyit se.
Az én csajom meg szeret motorozni, ezért kell a power, pedig vékony darab de így is megérzem. Mondtam neki, tegye le a jogsit, erre megsértődött, hogy biztos le akarom rázni Úgyhogy marad a nyomaték...
Csakis egyedülre gondoltam Én egyelőre kishazánkba gondolkodom, arra elég. A glocknerre nyilván nem indulnék el vele, bár lehet nem a teljesítménye miatt. No meg oda egyelőre nem a motor a szűk keresztmetszet, hanem én
Én meg a GS-sel, utassal a Biharra, szigorúan csak aszfaltos részig (nem olyan nagy szám). Meg 2200 méterre csomagokkal. Fel lehet menni egy TS-sel is, de lemondásokkal jár.
Van egy bizonyos teljesítmény szint, vagy inkább nyomaték (elérhető fordulatszám tartományban.. értsd alul) amit megkövetel a többé kevésbé kényelmes túrázás (a technikának is kényelmes), pláne ha utas is van.
DL650-nél gyengébb lovat biztos nem vennék ha utassal kéne túrázni, főleg ha a hegyeket szeretem. Ha meg kizárólag egyedül kirándulgatnék, akkor egy XT660 is tökéletes választás lehetne (minden tekintetben!)
Grossglockner