Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én meg megyek ki a "jó melegbe" csiszolni a Danuviát
Nekem nincs ilyen problémám... ma is este 9 -ig dolgozom Hiába, van, aki tud élni
Az nem jo... nekem mindjárt lesz egy video hívásom maltai kollégákkal... náluk pénteken volt ünnepnap.
De jó is lenne...gurulni egyet... A kisfiammal megyünk locsolkodni...aztán meg vállalati pénzügyek tanulás...vazzeeee...
Mondjuk a fiammal a program mindig jó De a többi....
Semmi gondom nincs vele. Viszont én hagyok általában 5-10 mm majrécsíkot és nem nagyon motorozok esőben így nem mondanám, hogy feszegetem a határait.
Az előző tulaj csak Z6-ot használt és a lábtartókat megkoptatta a Mátrában.
Megyünk motorozni ma?
- "Kérnék két liter pálinkát."
- "Itt fogyasztásra?"
Szeva Robi!

ha jól emlékszem neked is z6 van fent, neked hogy vált be a fazeren
Nyílván van élet fokozatkijelző nélkül is de azért nem haszontalan. Nekem például az volt a legidegesítőbb, hogy rendszeresen tettem volna még "7"-be. A 3-4-5 kisakkozása sokkal kevésbé kihívás. ;-)
Nem tesz az se kárt a motorban ha csinálok egy felesleges mozdulatsort 6-ban, de valahogy bosszantott. 20 ezret nem tartottma soknak érte.
AGO Motors, GiPro az enyém és két éve patent.
Vegyél sintheres fékbetétet bele, ha nagyon zavar a nyikorgás.

HH-s jelzésű EBC vagy Ferrodo. Nem olcsók, de a neten olcsóbbak, mint a gyári és jobbak is.
Ivanicsnál láttam az új nagy Z-t narancs színben, hasidommal, fekete blokk és váz... brutálisan jól nézett ki!
Mondjuk nekem úgyis kár lenne, 60- nál már 6.- ban van...
Voltam Bicskén. Nagyon komoly volt, majdnem elfújt a szél...
Fokozatkijelző miért jó? Az FZS600 másodikba váltáskor csattan egy nagyot, hatodiknál föntebb ugye már nincs... a három -négy -öt meg azért kisakkozható, akár le, akár fölfele gangolok...
Azt is kb. fél évre rá már árulta a srác. Első tulajtól, átfestve két színűre, de csak a design miatt. Hát persze.
most elég nehéz belőle találni jó állapotút, ami nem volt festve
kawa lehet,hogy zöld, de az a dupla kipu narancs színnel, odabaszós
az se volt rossz, kicsit mattabb szürke volt
nem is tudom merjem-e mondani, hogy az ezüst metál volt. Azt hiszem valami titán fantázianéven futott.
pedig sokan azt mondják ,hogy a kawa az zöld
persze abból is a narancs a legszebb
Jó áron vettem. Kipróbáltam, kerestem rajta egy kis pénzt.
Fokozat kijelzőt csak az Ago motortól,.vagy esztergomban a Suzuki-tól.
miért adtad el
Nekem volt első generációs z1000-esem (2005) egy rövid ideig. Az erővel, nyomatékkal nem volt gond ott se (bár fzs1000-et még nem próbáltam) és meglepő módon a picike fejidom is nagyon jól terelte a szelet. Persze ez magasság függő, de nekem pont jó volt.
Viszont elég nehéz volt ráborítani az ívre. Valószínű a 190-es gumi miatt. Az is igaz, hogy sokkal tapasztalatnalabb voltam és lehet az is bejátszott. Kiváncsi lennék rá most.
Azt értem, de talán a puhább nem adna hangot sem.