De jó is lenne...gurulni egyet... A kisfiammal megyünk locsolkodni...aztán meg vállalati pénzügyek tanulás...vazzeeee...
Mondjuk a fiammal a program mindig jó De a többi....
Semmi gondom nincs vele. Viszont én hagyok általában 5-10 mm majrécsíkot és nem nagyon motorozok esőben így nem mondanám, hogy feszegetem a határait.
Az előző tulaj csak Z6-ot használt és a lábtartókat megkoptatta a Mátrában.
Nyílván van élet fokozatkijelző nélkül is de azért nem haszontalan. Nekem például az volt a legidegesítőbb, hogy rendszeresen tettem volna még "7"-be. A 3-4-5 kisakkozása sokkal kevésbé kihívás. ;-)
Nem tesz az se kárt a motorban ha csinálok egy felesleges mozdulatsort 6-ban, de valahogy bosszantott. 20 ezret nem tartottma soknak érte.
AGO Motors, GiPro az enyém és két éve patent.
Voltam Bicskén. Nagyon komoly volt, majdnem elfújt a szél...
Fokozatkijelző miért jó? Az FZS600 másodikba váltáskor csattan egy nagyot, hatodiknál föntebb ugye már nincs... a három -négy -öt meg azért kisakkozható, akár le, akár fölfele gangolok...
Nekem volt első generációs z1000-esem (2005) egy rövid ideig. Az erővel, nyomatékkal nem volt gond ott se (bár fzs1000-et még nem próbáltam) és meglepő módon a picike fejidom is nagyon jól terelte a szelet. Persze ez magasság függő, de nekem pont jó volt.
Viszont elég nehéz volt ráborítani az ívre. Valószínű a 190-es gumi miatt. Az is igaz, hogy sokkal tapasztalatnalabb voltam és lehet az is bejátszott. Kiváncsi lennék rá most.
Mondjuk a fiammal a program mindig jó De a többi....
Az előző tulaj csak Z6-ot használt és a lábtartókat megkoptatta a Mátrában.
- "Itt fogyasztásra?"
ha jól emlékszem neked is z6 van fent, neked hogy vált be a fazeren
Nem tesz az se kárt a motorban ha csinálok egy felesleges mozdulatsort 6-ban, de valahogy bosszantott. 20 ezret nem tartottma soknak érte.
AGO Motors, GiPro az enyém és két éve patent.
HH-s jelzésű EBC vagy Ferrodo. Nem olcsók, de a neten olcsóbbak, mint a gyári és jobbak is.
Fokozatkijelző miért jó? Az FZS600 másodikba váltáskor csattan egy nagyot, hatodiknál föntebb ugye már nincs... a három -négy -öt meg azért kisakkozható, akár le, akár fölfele gangolok...
Viszont elég nehéz volt ráborítani az ívre. Valószínű a 190-es gumi miatt. Az is igaz, hogy sokkal tapasztalatnalabb voltam és lehet az is bejátszott. Kiváncsi lennék rá most.