egyszer egy jópófa srác (gsxr 750 ami banké)megnyugtatta a haveromat akinek egy zx 6r-je van (1995),hogy:" nem baj,hogy csak neked erre futotta..Te is motoros vagy" Aztán házzal együtt megvehette volna az embert kp-ra.
Most esik le mit írtál. Igen azért van fz-6-om MERT ERRE FUTJA! Ja és van törzskönyvem is hozzá,az is itt a polcon,de te add el azt az ócskavasat és hitelezz be valami fényesebbet!
frrepeti rég érlelt kérdés:ha két motorod is lehet(lóvé) egy időben,akkor miért nem a FZ-t eladva,kipótolva vettél egy fazer-nél komolyabbat fiatalabbat......?
Te igazi ... lehetsz: ez a km óra felírás tetszik a legjobban !
Ezért kapnál egy ötöst ha lehetne osztani
De ilyen benya árak mellett lassan tényleg csak a polírozás marad
Viszont a Ducatit állandóan szerelni kell...motoroztam ismerőssel...hát nem tudtunk úgy elmenni 200 kilométert, hogy ne robbant volna le...
A gumitémában az a baj, hogy a brutál nyomaték nagyon gyorsan elkoptatja a gumit. Elég néhány kigyorsítás... Beszéltem rendőrökkel...20 ezerért...és akkor mesélte a srác, hogy a BMW-n és a Yamahán is 3-5 ezrenként cserélnek gumikat. Pedig ők nem térdelgetnek...csak a kigyorsítások és fékezések megeszik a keményebb gumikat is...sajnos. Az én nagyfazeremre is azt mondták, hogy ha a Conti Road Attackal 10 ezret el tudok menni akkor nagyon-nagyon jó vagyok. Pedig nagyon sajnáltam rá a lóvét. Nem olcsó gumi. közben meg egy hatszázas elmegy még 3 ezret ugyanezzel a gumival ! Ezért sem mindegy.
Az a baj az olajjal, hogy még a yamahában is utolsó helyre teszik a castrolt... Nekem mind a három motoromban csalódás volt. Csattogott a váltó, hangosabb volt a blokk is. Átálltam Motulra...azóta sokkal szebben jár mindene a motornak és jobban tudok dönteni is
Viccet félretéve: a castrol nem nagyon fejleszt, a többi gyártó más olaját forgalmazza, a motul talán az egyetlen aki saját olajat fejleszt és árul. Bár hallottam nagyon jókat az ELF-ről és ők is saját olajat árulnak: Ki kellene próbálni...régen nagyon menők voltak csak itthon kikopott a köztudatból.
Egyébként komoly igénybevételnél mindig gyorsabban "kopik" el az olaj is. De azt minden hozzáértő (tehát nem én !) mondja, hogy ne tegyünk ezekbe a yamahákba csak ásványi olajat, mert a többi nagyon "vékony". Még az R6-ba is max félszintetikusat de szintetikusat csak pályázni. Nem értek hozzá de asszem a motorradban, yamahában és a gyöngyösön is kicsit több tapasztalatuk van mint nekem...ezért el is hiszem...
Pedig most, hogy rávettél kakucsra, gondoltam meg is mutatom...de csak szivacson
És ahogy szokták itt is mondani: jah, ha ilyen gépet, gumit meg pályát kapnék...nekem is simán menne
xtfeco:
Ha te ennyire vágod a témát, szívesen átküldenék egy kapcsolási rajzot, sőt nyáktervet is...hátha gyorsabban haladsz. Nekem már nem kell de hátha valakinek segítek ezzel.
Gyönyörű a lovad, és egyforma navit használunk :) A vízállósággal van csak problémám...
Jut eszembe erről:
2 csapattal motorozok,az egyik régi barátokból áll(ducatisok ) . Ha nem megyek 2x el velük valahova akkor én nem motorozok papirkutya vagyok! (feltünik nekik mert 1 nyáron 5 megmozdulásuk van abból 2n nem veszek részt,az elég nagy arány ,meg untat hogy elmegyünk 30 km-re és ülünk a büfé előtt 2 órát aztán haza)!
De érdekes módon az én gépembe minden nyáron belement 6-8 ezer,nekik meg 1500! (az idén sunyi módon felirom a km-jüket)
Azért mert logikátlan freepeti lépése nekem,még nem kell megverni! (bár ugy logikus,ha csak ilyet akart és volt is rá stex)