ahogy én használtam nem tudtam megégetni
Cimbim is így van most a gsr-rel,átment hozzá a szerelő barátunk szétkapták...3mm van még rajta,megpucoltak mindent ,nem láttak rajta semmit...összerakták...továbbra is nyikorog
donkartacs:
Ezt meg ne vedd ! Nem való a mi motorunkra ! Ez a hulladék amit ott árulnak csak olyan motorra való, amin van gyárilag fokozat-kimenet valahol a blokkon és csak a kijelzőt kell felszerelni.
mivel egyik fazeren sincs ilyen jeladó, ezért minálunk ez egy kicsit komplikáltabb és drágább is.
A fazeren a sebesség és fordulatszám jelek hányadosából kell kiszámolni, hogy melyik fokozatban vagy. Ehhez meg kell egy kis elektronika, ami aztán a hányados alapján még meghajt egy másik elektronikát ami a kijelzőre viszi azt az egy szál adatot
Ezért drága, mert vagy tanítható és akkor teljesen univerzális (ezt árulja a srác Németországban, ennek az az előnye, hogy ha másik loval veszel, viheted tovább és újra tanítod) vagy a típusra van eőre programozva (ezt persze csak azzal a típussal tudod használni). Ezért kerül az utóbbi itthon húszezerbe, mert az előre van programozva.
Amit az ebay-en ennyiért árulnak az áll 6 db vezetékből (~30 Ft.), egy 7-9 szegmenses kijlzőből (ami ugyancsak kb 200 Ft.) és zsugorcsőből, ami megint csak pár száz forint. Ehhez még elektronikai tudás sem kell...
Szóval senki ne vegyen ilyet, csak ha szuzúkis...mert ott szokott lenni jeladó...bár a gixeren is több gang van mint 5...de lehet tévedek
sokat nézelődtem,hogy mire cseréljem le,ami újabb lett volna és korszerűbb arra nincs zsé(fz8 vagy triumph tiger1050) ezek mind 2 milla felett vannak jóval... és használt sincs
FZ1el valahogy nem szimpatizáltam, olvastam pár elrettentő dolgot, (injektor, vezérműtengely) lehet ezek egyedi esetek voltak. Régebben mentem is vele,de nem fogott meg.
Első kawa z1000 az mindig is tetszett, de én most is azt mondom hogy a yamahanak szebb ,igényesebb a kidolgozása...
Nah neki volt az ellenfele fzs1000 és mivel én nagyobb szélvédelmet, erősebb motort akartam így a fzs nyert
nekem fékezéskor is nyikorog, első és a hátsó is! megpróbáltam már hogy jól kifújkáltam féktisztítóval de nem használt, a tárcsán egy helyen találtam egy kis bemaródást ezért a para nehogy nagyobb bajt csináljon. Na majd meglátom. Annyira vigyázok rá hogy kezd féltékeny lenni az asszony
nekem nem kellett cserélnem rajta.Ha jol emlékszem 50%-os volt amikor elvitted a vasat...
Ha az újnak is lesz nyöszörgése akkor mi van
Én ezért még nem cserélném
Ebbe kár belemenni a mai rongyrázó világban. 2 haverom: 3 éves seat leon felni frenki minden,de a netet kikötötték tőle,a másik bmw x5 de folyamatosan görgeti elmaradásokkal a rezsi számlákat! Ez a jellemző manapság. Én a lakáshitelen kivül más hitelt nem látok vállalhatónak.
Bár azért hozzátenném, hogy senki anyagi helyzetével nem viccelődnék soha, így itt is csak arra vonatkozott a kötekedés, hogy nem vagy 'elvhivatott' fazeres.
Cimbim is így van most a gsr-rel,átment hozzá a szerelő barátunk szétkapták...3mm van még rajta,megpucoltak mindent ,nem láttak rajta semmit...összerakták...továbbra is nyikorog
Ezt meg ne vedd ! Nem való a mi motorunkra ! Ez a hulladék amit ott árulnak csak olyan motorra való, amin van gyárilag fokozat-kimenet valahol a blokkon és csak a kijelzőt kell felszerelni.
mivel egyik fazeren sincs ilyen jeladó, ezért minálunk ez egy kicsit komplikáltabb és drágább is.
A fazeren a sebesség és fordulatszám jelek hányadosából kell kiszámolni, hogy melyik fokozatban vagy. Ehhez meg kell egy kis elektronika, ami aztán a hányados alapján még meghajt egy másik elektronikát ami a kijelzőre viszi azt az egy szál adatot
Ezért drága, mert vagy tanítható és akkor teljesen univerzális (ezt árulja a srác Németországban, ennek az az előnye, hogy ha másik loval veszel, viheted tovább és újra tanítod) vagy a típusra van eőre programozva (ezt persze csak azzal a típussal tudod használni). Ezért kerül az utóbbi itthon húszezerbe, mert az előre van programozva.
Amit az ebay-en ennyiért árulnak az áll 6 db vezetékből (~30 Ft.), egy 7-9 szegmenses kijlzőből (ami ugyancsak kb 200 Ft.) és zsugorcsőből, ami megint csak pár száz forint. Ehhez még elektronikai tudás sem kell...
Szóval senki ne vegyen ilyet, csak ha szuzúkis...mert ott szokott lenni jeladó...bár a gixeren is több gang van mint 5...de lehet tévedek
FZ1el valahogy nem szimpatizáltam, olvastam pár elrettentő dolgot, (injektor, vezérműtengely) lehet ezek egyedi esetek voltak. Régebben mentem is vele,de nem fogott meg.
Első kawa z1000 az mindig is tetszett, de én most is azt mondom hogy a yamahanak szebb ,igényesebb a kidolgozása...
Nah neki volt az ellenfele fzs1000 és mivel én nagyobb szélvédelmet, erősebb motort akartam így a fzs nyert
nekem fékezéskor is nyikorog, első és a hátsó is! megpróbáltam már hogy jól kifújkáltam féktisztítóval de nem használt, a tárcsán egy helyen találtam egy kis bemaródást ezért a para nehogy nagyobb bajt csináljon. Na majd meglátom. Annyira vigyázok rá hogy kezd féltékeny lenni az asszony
De már a te motorod
Ha az újnak is lesz nyöszörgése akkor mi van
Én ezért még nem cserélném
Agonál 20 körül van + 5 ért beszerelik de az legalább tuti és garis
Látom megy a fokozat kijelzőről a csevej. Én is gondolkodom egy ilyenen csak elég húzós az ára.
Ilyet találtam az ebayon http://www.ebay.com/itm/Red-Un...
ez nagyon gagyi lehet? nem egy durva összeg.
Beszerzés nem gond.
újkoruktol pár évesig aztán csere..
" Az Fzs lényegesen kényelmesebb azokat jobban szerette.."
.....és ja nem vagyok márkafüggő fazeres,ha holnap motort vennék 2 gép játszana a ligában az új z 1000 és a honda cb1000r!
Bár azért hozzátenném, hogy senki anyagi helyzetével nem viccelődnék soha, így itt is csak arra vonatkozott a kötekedés, hogy nem vagy 'elvhivatott' fazeres.