Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyszer az a bajod, hogy egy motoros nem szereli a saját motorját, most meg az, hogy igen? Neked semmi se jó?
Lassan ducati fórumon érzem magam!

Több időt simogatják-szerelik az itteni emberkék(tiszt. a kivételnek)a motort, mint amennyi időt a nyeregben töltenek.
Valamint többet költenek használhatatlan kütyükre mint benzinre!
Már néztem korábban a külső változatot, de a másikban tetszik, hogy szinte 'gyári' megjelenése van.
Kezd túl sok kiegészítőm, kábelem lenni a műszerfal környékén és ha lehet elkerülnék még egy utólagos valamit.
Én szintén ezt a típust vettem! Könnyű a beszerelése, kicsi a kijelző mérete, könnyű elhelyezni. Az AGO MOTORS-osok pedig rendelés után azonnal küldik, nem kell rá heteket várni.
így max két külön véleményt tudunk alkotni egy gumiról,
nekem eddig nem volt vele gondom,
de ennek a guminak a határait nem te meg nem is én fogom feszegetni úgy érzem
a nagyfazer megesz reggelire
Most jól letesztelhetjük idén. Te + Te vezetési stílusod és az ezresed vs én, én stílusom, s az én 800-asom.
hát persze hogy nincs baj vele!
Ez tudtam jól venni most..
A fazerben castrol volt actevo 10w-40 és jó volt neki..Most bedobtuk a zx12r-be is a havernak... Jobb lett mint a hiper szuper racing olajakkal.. ja és 6800 volt a 4 liter :)

Másik ismerősőmnek 130e km van az Xx-ben állandóan hajtja.Fuchsot használ
igazat adok!
de narancs színben jobban néz ki
Mondjon bárki bármit még mindig az egyik legkompaktabb-legszebb naked!
szerintem a gumi témában tévedsz
Így elsőre esőben nem is olyan rossz
ez jóóó.

FZ6-nak a fogyija nem volt ennyira ingadozó. 5 fölött csak 4 fok alatt evett nálam.
Hosszabb távon a rekord 3,7l/100km. Városba megelégedett 4,7-el MAX. 15liternél többet még sosem tudtam bele tölteni. Ennek a 16literes tankjába 3x sikerült 12l fölöttit, ebből egyszer 15,2-t....
Engem a motulos győzőtt meg végül a motorkiállításon. 20 percet beszélgettünk erről........... azt mondta, az FJR-jében is 5100-as van. Az első FJR-ébe 60.000 km-t tett, ebbe 80.000-et. Mesélt pár sztorit. CSAK PÁLYÁRA való a 300V, gyakori olajcserékkel. Utcán többet árt, mint használ főleg magas szervizintervallumba. Krisztiánnak a Castrol jött be, hibátlan a motorja, 108k után is jobb állapotban van, mint az enyém volt :)
Használatfüggő ám ez nagyon.

olyan mint a gumikérdés! Nem lehet összehasonlítani ugyanazt a gumit egy 1000-esen, 600-ason, v 800-ason. Őszintén merem állítani, hogy a Metz. Z6 középkategóriás túramotorra van kitalálva. 100+-os NM-el biztos gyorsan elérne a határaihoz.
Ja értem(hát igen az fz6 majd' 20 litere visszaköszön) Azt hittem úgy teszel mint egy illető 10n motorz(nánk)tunk azt mondja: -ne menjünk már gyorsan mert nincs benzine!
Azé' fontos, bevallom őszintén, mert utálok gyakran benzinkút után kajtatni...
Nekem a yamiban mondta a haver ők pályáztak R1-el 5100-al. A többi parivakitás.
Erről vitázni is kár addig amig nincs 2 új motor 2 ugyanolyan használati mód és szétszedve x km-nél megvizsgálva! NA ILYEN SOSE LESZ!
nekem is Fuchs van benne, Silkolene pro4 10w40
600as fazerben is az volt,
úgy nekem is megy
hali

nincs semmi baj az 5100al , én csak ironikusan akartam kifejezni magam, de Zack le is vágta
Őt egy maximalista embernek ismertem meg, még akkor is amikor az már hülyeség vagy káros esetleg
ilyen fontos a fogyasztás? Tudna fogyasztani 4 litert is nekem tuti,de szerencsére sosem mértem még annyit,mindig csak többet! Szerencsére.
Én ilyet vettem: GIpro x-type FZ-6 ba, és XJ-6 osba kötöttem be saját magam. Öntapadós a kijelző, a műszerfalra ragasztottam fel, bekötni meg rendkívül egyszerű. Tök jól működik!
Türelem srácok!
Befejeztem a szakdogám jut némi idő összedobni egy rendes fokozat visszajelzőt. Véleményem szerint kilehet hozni kis pénzből is egy jól működő darabot.

Egyébként ha már olaj...
Én például Fuchs-ot tettem bele és nem csörög zörög, a váltó is rendesen működik vele.
Egyébként én azt tapasztaltam hogy mindegy milyen olaj van benne, ha kicsit kemény a váltó akkor csak meg kell kicsit huzatni és minden vajpuha lesz megint. Eddig 3 féle olaj volt a gépben.

További szép napot.
Ez nekem is megy, csak amikor ennyire leér mindenem, a motor nem gurul :D
Ha nem akarsz ennyire belenyúlni a gépbe, akkor meg kell venni az ago-tól a külső kijelzőt. 20e körül van és az összes adatot ki tudod nyerni a külső kábelkötegből ! Az meg oda teszed ahova akarod. Az a legegyszerűbb megoldás. Sztem amúgy tök jó dolog, csak én is a nagy szerelésen gondolkozom...nekem már megvan a cucc...csak szétszedni nem akaródzik...de megoldom úgyis :)