angol főnökömnek kell. Hazaviszi, mert itthon olcsóbb. Odahaza meg felrakják neki ingyé.
Nekem eddig jó a Z6. Hétvégén eső lesz, én 9-re, meg megyek le Balatonboglárra. Valószínűleg kipróbálom esős körülmények között.
Már felírtam magamnak ! De a részvételem sajnos függ az egészségügyi állapotomtól...de igyekszem, kímélni magam, hogy mindenképpen beleférjen :) Bár már a hétvégére is terveztem egy szezonnyitó gurulást, de sem én sem a kedvenc motorostársam feneke nincs abban az állapotban :)
Mindkettőnkön kitört az aranyér...nem kívánom senkinek, valami dél-amerikai bányában jobb lett volna ilyet találni :D
Gyönyörű a formája és az az injektor...verhetetlen ! :)
Csak megnyomod a gombot és indul...nekem volt 3,7 a fogyasztása amikor bejárattam...újra, mert meg kellett csapágyazni, de ez nem a motor hibája volt...szal elmentem vele Eisenstadtig meg vissza reggeltől estig...meg is volt a bejáratás első része :)
Ja és csak oldalt tudtam aznap este feküdni...ülni meg egyáltalán nem :D
Mondjuk egy hibája volt a motornak...amire a Worldben azt mondták, hogy nem a motor hibája, hogy nem bírta a 270-et Adonytól-Érdig :) Érdnél már voltak gondok, de sajnos a szerviz zárva volt...bár ott már nem tudtak segíteni, a huzat elfújta szegényke gyertyáját, menthetetlen lett :)
És volt képük azt mondani, hogy én vagyok a hülye :)
Motorvásárlás. Én annyit tudnék hozzászólni ehez a témához, hogy igazábol 2 személlyel lehet érezni a 20 lóerő különbséget, meg ha hatodikban vagy és lusta vagy visszakapcsolni. De maga a tipus mindenképpen jó választás.
Sziasztok, a hétvégén a motorshow-n beszereztem egy GIpro fokozatkijelzőt, be is szereltem, viszont kérdezem, ötleteket kérek, hogy hová érdemes vagy hová ragasztottátok ti fel?
Egy kormánymagasítót is vettem, SW-MOTECH, fel-és hátra is emel. Ezzel tapasztalat, bowden elér? Ha nem, hol van olyan szaki, aki a gyárival (minőségileg) egyező bowdent készít?
Köszönöm előre is
Köszönöm a válaszod BlackEagle!
Amit megnéztem motort, nagyon egyben van, valószínűleg meg is veszem. :) Csak szerettem volna véleményeket hallani S és S2 összehasonlításban. Biztos ami biztos, minél jobban tájékozódni akarok/akartam.
Ha most vennék, akkor is Yamaha :)
De kezdőként sem venném meg az S2 gyengébbik verzióját ! Ha kicsit is szereti valaki kergetni a lovát, gyorsan kinövi...és akkor nem lesz jó élmény, ezért sem vettem 400-as kisfazert. Nem is bántam meg, mondjuk én jó fiú voltam és ésszel motoroztam kezdőként, de persze így is voltak meleg helyzetek de nem a motor teljesítménye miatt.
De nagyobbat nem vennék kezdőként...
Viszont a mai piaci helyzetben a régi ezres már alig drágább vagy egy árban van egy ezressel....ami persze ettől még nem való kezdőnek, mert brutál tud lenni....csak mondom...
Itt osztanék meg veletek egy érdekes történetet:
Anno sok évvel ezelőtt, friss jogsival körbekérdezősködtem, a kereskedésekben, milyen motort vegyek kezdőként. Történt, hogy benyitottam az M3 bevezetőjén a Mazda melletti Yamahába. Kérdem a faszt mit vegyek kezdőként, felhívtam a figyelmét, hogy még nem motoroztam tényleg tök kezdő vagyok. Válasz: nyugodtan vegyem meg az R1-et, mert nagyon kiegyensúlyozott és nem lesz gondom vele...megköszöntem és elhagytam a placcot...még azt sem kérdezte meg, hogyan szeretnék motorozni, merrefelé, stb... Igazi barmok ! Szal mindig ésszel :)
A képen sajnos nem az én műszerfalam látszik...én nemrég rendeltem a sráctól egy csak fokozatkijelzőt, mert em akartam ennyire szétbarmolni a gyári műszerfalat. Már lassan egy éve kapcsolatban vagyok a sráccal, nagyon rendes és segítőkész. Az oldalán minden publikus...(nekem a nyelv miatt szerencsém van, ebből élek). a kis fokozatkijelző, ami tanítható gyakorlatilag bármilyen motorra, nyersen= menetkész nyák, és a 8 szegmenses kijelző, nyomógombbal, 45,- €-ért jött haza :)
Ezt kaptam ennyiért: http://cvieth.bplaced.net/bild...
Beépítési lehetőségek: http://cvieth.bplaced.net/bild... http://cvieth.bplace
d.net/bild... http://cvieth.bplaced.net/bild... http://cvieth.bplaced
.net/bild...
A nagy kijelző amit az előző képen is láttok asszem 150,- € ... és az a neve, hogy Schlupfomat :)
Nagyon sokat tud és a srác folyamatosan fejlesztia fokozatkijelzőt is, már kértek rá váltóvillámot is (persze állítható legyen) de azt még szériában nem csinálta meg. Már van benne digitális iránytű is, sőt ha szerelsz megfelelő érzékelőt az üzemanyagrendszerbe, még az átlagfogyasztást is kiírja. Sok képernyő közül lehet választani attól függően, hogy mit akarsz látni (bár azt hiszem ebből visszavett, mert az ATMEL Proci memóriája kezdett elfogyni.
A kinti forumokon a srácot istenként tisztelik :) Készleten gyakorlatilag semmi sincs ! De ha összeáll egy kissebb csapat, szívesen készít egy garnitúrát. Ez persze néhány hét...szóval ezzel számolni kell, mert itthon azonnal a kezedbe adnak egy külső fokozatkijelzőt 19-20e között, itt neked kell beszerelned, esetleg dobozolnod !
Annyira rendes a srác, hogy elküldte nekem a kész nyáktervet is, csak a szoftver hiányzik, amit persze nem osztott meg velem...mert felmerült annak a lehetősége is, hogy itthon olcsóbban tudom előállíttatni...de mivel másnak akkor nem kellett...drága lett volna.
A régi ismeretség miatt szívesen segítek bárkinek a beszerzésben, persze ingyen, de ha csoportosan lenne rendelés, az lenne a legjobb, mert már a posta sem olcsó...
Az oldalát érdemes olvasgatni, persze német nyelvismerettel, mert sok okosságot ír az ezresről ! Pl., hogy a lámpáikat hogyan tudjuk jobbá tenni, ugyanis van egy kis anomália az elektronikánkban, így csak 8 és fél volt ér az izzókhoz ! Ez nem sok... Ha valakit jobban érdekel a téma, szívesen fordítok ha van rá lehetőségem... :)
A "ruha,csizma,bukó,kesztyű" topicba raktam fel képeket, a 31831-32-33-34-es hsz-ban meg tudod őket nézni ! Ha érdekel valami akkor csörögj Rám bármikor
nagy a pangás gurultam -et ,hogy bemelegítsem az olajat és már csordogálnak az utolsó cseppek ha valakit érdekel motoros gps ,van egész jó áron aktív tartóval : garmin nüvi
...még egy kérdés - ma egy fiatal sporttárs felhomályosított ,hogy az FZ6 N nem fazer ,hanem csak "S" -est nevezik fazer -nek . Kicsit erősködtem ,hogy az is fazer ,de így utólag lehet akár igaza is lehet valaki mondja meg tutit legyen szives !
üdv ! talán két hónapja (vagy kicsit több) volt téma ez a beépített fokozatkijelző ,de akkor valami olyan infó jött ,hogy a srác befejezte .
tényleg várjuk rettenetesen ,hogy mi , menyi ,hol , hogyan
köszi !azt hiszem ez volt az : fzs computer
Tipushibakrol en nem tudok, sot meg hibakrol sem!Ugyan az en motoromban 12000 KM van meg csak es 5 eves lesz ,de meg egy egot se kellet cserelni, en pont ezert vagyok "Yamaha" fan! Volt mar mas Yamaham is ott se volt gond soha...az ismeretsegi koromben tobbnek is Yamahaja van es a megbizhatossagal mindenki elegedett!Talan egy hiba ami nem is igazi hiba a Fazernel.. hogy alapos mosas utan a fokozat jelzo vezeteknel ahol kapcsolodik a blokkba, ha vizet kap akkor utana kicsit rakoncatlankodik mert megall benne a viz a csatlakozoba , de ahogy kiszarad hamar az egybol el is mulik , de ha nem kap vizet , akkor semmi gond sincs. Te dontod el melyik tetszik jobban , egyikkel se fogsz rosszul jarni...En nekem most is jobban tetszik az oregebb ( S) es, nem azert mert nekem az van hanem mert nem tetszik a rovidebb fejidom es a keseknyebb lampa az S2 be ( akkor is vehettem volna azt amikor en vettem az enyemet ). most sincs szamomra egyszeruen jobb valasztas , persze vannak sokkal erosebb , gyorsabb motorok is a piacon (csak nem annyiert amennyiert a kis Fazert adtak (adjak most is hasznaltan)de en (ar-ertek ) aranyt nezek es neztem akkor is . Nekem nem erte meg a pl a tobb mint 1 millios arkulonbseg a nagy Fazer-re se....Szoval ha ram hallgatsz azt veszed amelyiket akarod rosszul nem jarsz egyikkel sem ha jo allapotut sikerul venned...A jelenlegi motorpiacot es arakat nezve ma is ugyanezt vennem ...de meg asszem evekig meg fog maradni ez , ami tetszik es kovetkezo motorom lehetne az a XTZ 1200 lenne . ha lenne ra annyi penzem ... ami nincs, igy marad a kis Fazer ami nagyon jo motor a sajat kategoriaba kedvezo fogyasztassal jo futomuvel...
Hatásos videó, de én a tologatást szó szerint értettem. Kézzel, zömmel saját erőből.. rükverc csak nincs benne.
Nem olyan élettől elrugaszkodott szituáció, hogy egy szűk erdei csapáson egy kidőlt fától nem lehet tovább menni...és meg kell fordulni. Rendelkezésre álló hely 4 méter. Ott tolás és ipszilonozás lesz, ha csak nem vagy annyira májer, hogy a letett bal lábad körül nagy gázzal megforgasd (természetesen a feldobozolt motort, a 10 napi cuccoddal).
Szóval hiába megy el, nekem valahogy ez így nem adja. Kis túlzással bütykös gumival még az én XJ-mmel is ugyan ezt meg tudná csinálni a videón szereplő csávó.
A másik, ami aggasztana az ST1200-nél és a 990 Adventurenel meg nem, az a hűtő. Miért az oldalára tették a hűtőt a Yamahának? Szerintem nem kell olyan nagyot csúszni vele, hogy sírás legyen a vége..
Hali.
"Hiába kezes, ha terepen tologatni kell"
Szerintem erre eléggé rácáfol ez a videó: http://www.youtube.com/watch?v...
Igen a 261 kiló menetkész tömeg, amiből semmit nem érzel annyira jól lent van a súlypontja. Volt szerencsém kipróbálni 2010 nyarán egy órát motoroztam vele, tényleg nagyon kezes gép....csak hát az ára egyenlőre még nem olyan felhasználó barát :)
Nekem eddig jó a Z6. Hétvégén eső lesz, én 9-re, meg megyek le Balatonboglárra. Valószínűleg kipróbálom esős körülmények között.