A Tommot azzal reklámozza magát, hogy a te súlyodra optimalizálja az ülés. Meg elvileg semmi gyárit nem hagy rajta, teljesen újraépítí a szivacsozást, vagy 5 féle keménységű szivacsból. Nem tudom, hogy mennyivel jobb, ill. jobb-e annyiva amennyivel drágább.
Márkája Mugen, ha hazamegyek megnézem a típust, fejből nem vágom. Bőr tyű, protikkal, meg carbon bütyökvédővel, rózsaszín betétekkel. Superzone honlapján lehet, hogy fent van.
Használva nagyon nem volt, csak a mosásba kicsit kifakult az ujjköz (az a rózsaszín). Ha adsz mailt, küldök képet. Max. egy 5-öst kérnék el érte, de majd meglássuk
Srácnak az a tipikus varrónő kinézete van...
Tetszett ez a videó, profi munka, szép ülés. én is tervezem régóta, csak hát a pénz mindig más motoros cuccra megy el. Mondjuk nekem hátulra is kell majd rakatnom zselés betétet, ha nem akarom, hogy a barátnőm két - három óra után ötpercenként nyakonverjen... A Tommot miért dolgozik drágábban? Valakinek tapasztalata? Annyival jobbak, vagy mert csak...
Hát, lehet, hogy van elfekvőbe egy
Nekem eXtra kicsi a kezem, szóval ez XXS-es hivatalosan. Mérd le a tenyerét körbe és 1-2 újjhosszát, aztán megbeszéljük a részleteket.
Amúgy az adatlapomon megtalálod az eladó cuccokat (kesztyű nincs hírdetve) hátha érdekel még valami
Király lett az ülés ! Yó a videó is, nagyon érdekes, olyan könnyűnek látszik, pedig biztosan nagy rutin és szaktudás kell hozzá. Nagyon profin van megcsinálva, gratula :)
Köszönöm szépen a rengeteg infót. Igazából én abszolút fakezű vagyok barkácsolásban. Még annyi lenne a kérdésem, hogy ez a fokozat kijelző (mondjuk a kicsi) más fajta motorban is üzemel?
Ha összejönne mennyi lenne az a mennyiség ami elég a rendeléshez?
A világítási anomálián mit és hogyan lehetne javítani esetleg erről bővebben mesélhetnél mert sajna nem beszélek németül.
Minden tisztelettel!
A kenyelmessegrol: ilyenkor konnyu az embert megvadolni szubjektivitassal es emocionalis befolyasoltsaggal, ezert kezdem a tenyekkel.
A regi ulesem kemeny volt, mint ismeritek ti is. Gyorsitasnal, kanyarnal, fekezeskor folyamatosan csuszkaltam. Gyakran a hatso utas is a hatambaszaladt emiatt.
A "csomag" is gyakran szorult a tankra. :-D Az osztrak tura alatt jottem ra, hogy igy nem fogok tudni hosszu utakat megtenni. Az ut vegen, hazafele ideges voltam, mert szo szerint fajt a derekam es a fenekem.
Amit el tudok mondani az ujrol: a derektamasz hihetetlen hasznos dolog szamomra. Azelott egy komoly gyorsitasnal atmentem U alakba... Most megfogja a derekam es nem csuszkalok. Biztonsagosabban erzem magam. A pupos eleje es magas "hata" biztosit egy stabil ulespoziciot, se elore se hatra nem tudsz sokat mozogni. Elonyos ez a magamfajtanak, hatranyos annak, aki minden kanyarba ki akarja tenni a feneket es suroltatni a terdet. Az a jo, hogy (Somoto Kárpit) barmit kialakitanak neked, amit kersz. Ha kell magasabb a pozicio, ha kell alacsonyabb, ha ugy akarod, akkor kozelebb ulsz, vagy a hatso ules rovasara tudnak novelni az elso felulet mereten. Es meg: sokkal puhabb a a tobbfele szivacs es zsele miatt. Elsore (kb. 100km-t menntem tobb kisebb korben) azt mondom a kulonbseg azonnal erezheto. Viszont, hogy mi lesz 200km egybeut utan (vagy napok mulva a visszaut soran, atlepve az 1000. Km-t), csak sejteni tudom.
A masik elonye (ami nem elhanyagolhato), stilust illetoen szabadra engedheted a fantaziad. Enyem visszafogottabb, de ha felneztek a honlapjara vagy lajkoljatok FB-n, nagyon kulonleges uleseket is lathattok.
Mondom mindezt ugy, hogy ez a komfort nyereg kategoria, aminek a celjat teljesen kimeriti. Kenyelmes tempoban, hosszu utakhoz valo (de az elso km-tol erzed a kenyelmesseget). Szerintem.
Használva nagyon nem volt, csak a mosásba kicsit kifakult az ujjköz (az a rózsaszín). Ha adsz mailt, küldök képet. Max. egy 5-öst kérnék el érte, de majd meglássuk
Tetszett ez a videó, profi munka, szép ülés. én is tervezem régóta, csak hát a pénz mindig más motoros cuccra megy el. Mondjuk nekem hátulra is kell majd rakatnom zselés betétet, ha nem akarom, hogy a barátnőm két - három óra után ötpercenként nyakonverjen... A Tommot miért dolgozik drágábban? Valakinek tapasztalata? Annyival jobbak, vagy mert csak...
De a motor sajnos már egy ... szóval eladta és BMW lett belőle.
Nekem eXtra kicsi a kezem, szóval ez XXS-es hivatalosan. Mérd le a tenyerét körbe és 1-2 újjhosszát, aztán megbeszéljük a részleteket.
Amúgy az adatlapomon megtalálod az eladó cuccokat (kesztyű nincs hírdetve) hátha érdekel még valami
feco1988@citromail.hu (ha éppen működik).
Egyébként volt már idén Fazeres kakukcsozás, vagy van kilátásban?
Én is szívesen csatlakoznék.
Nekem konkrétan grZack motorja és ülése tetszik látszik, hogy nagyon át lett gondolva:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Köszönöm szépen a rengeteg infót. Igazából én abszolút fakezű vagyok barkácsolásban. Még annyi lenne a kérdésem, hogy ez a fokozat kijelző (mondjuk a kicsi) más fajta motorban is üzemel?
Ha összejönne mennyi lenne az a mennyiség ami elég a rendeléshez?
A világítási anomálián mit és hogyan lehetne javítani esetleg erről bővebben mesélhetnél mert sajna nem beszélek németül.
Minden tisztelettel!
A regi ulesem kemeny volt, mint ismeritek ti is. Gyorsitasnal, kanyarnal, fekezeskor folyamatosan csuszkaltam. Gyakran a hatso utas is a hatambaszaladt emiatt.
A "csomag" is gyakran szorult a tankra. :-D Az osztrak tura alatt jottem ra, hogy igy nem fogok tudni hosszu utakat megtenni. Az ut vegen, hazafele ideges voltam, mert szo szerint fajt a derekam es a fenekem.
Amit el tudok mondani az ujrol: a derektamasz hihetetlen hasznos dolog szamomra. Azelott egy komoly gyorsitasnal atmentem U alakba... Most megfogja a derekam es nem csuszkalok. Biztonsagosabban erzem magam. A pupos eleje es magas "hata" biztosit egy stabil ulespoziciot, se elore se hatra nem tudsz sokat mozogni. Elonyos ez a magamfajtanak, hatranyos annak, aki minden kanyarba ki akarja tenni a feneket es suroltatni a terdet. Az a jo, hogy (Somoto Kárpit) barmit kialakitanak neked, amit kersz. Ha kell magasabb a pozicio, ha kell alacsonyabb, ha ugy akarod, akkor kozelebb ulsz, vagy a hatso ules rovasara tudnak novelni az elso felulet mereten. Es meg: sokkal puhabb a a tobbfele szivacs es zsele miatt. Elsore (kb. 100km-t menntem tobb kisebb korben) azt mondom a kulonbseg azonnal erezheto. Viszont, hogy mi lesz 200km egybeut utan (vagy napok mulva a visszaut soran, atlepve az 1000. Km-t), csak sejteni tudom.
A masik elonye (ami nem elhanyagolhato), stilust illetoen szabadra engedheted a fantaziad. Enyem visszafogottabb, de ha felneztek a honlapjara vagy lajkoljatok FB-n, nagyon kulonleges uleseket is lathattok.
Mondom mindezt ugy, hogy ez a komfort nyereg kategoria, aminek a celjat teljesen kimeriti. Kenyelmes tempoban, hosszu utakhoz valo (de az elso km-tol erzed a kenyelmesseget). Szerintem.
dunlop lesz ebből, barki megmondhassa
Úticél: ()
Ott a krumpli
De közben már látom a kimerítő Részletek bekezdést.
térkép is van