" Kevés ellenfelem van az utcán vagy a hegyekben :)"
akkor én nyertem... nekem egy sem . Ahogy a Tao te King írja:
" Nem indul küzdelembe, ezért senkise győz felette."
Igen, megvolt majdnem mind :)
Imádtam mindet, az elsőtől az utolsóig, de be kell vallanom...a király az FZS1000 ! Próbáltam FZ1-et is, de mivel 90 kiló fölött voltam és 185 cm magas vagyok, nekem kicsi. Sőt többen mondták, hogy az étvágya is veri a karburátorost... A méret miatt döntöttem az FZS1000 mellett.
Az FZ6 futóművében az zavart, hogy gyakorlatilag semmit sem lehet állítani rajta. Ettől függetlenül túléltem vele egy lapon fordulós első-satuféket. Simán felállt, pedig hallottam, ahogy csúszik az első kerék. Szal nagyon király gép az is. Zavart, a blokkból jövő sok zaj. Sosem tudtam, hogy most éppen kezd valami tönkremenni vagy csak egy csavar lazult meg. De ez állítólag normális.
Az FZS600 nagyon jó gép csak egy kicsit vasalós...harcolni kell vele :) Viszont az a blokk nagyon megy ! Sokszor versenyeztem egy CBR 600RR el (régebbi típus) és bár indulásnál elment nagyon, ha már lendületben voltam nem tudott annyira meglépni. Nagyon szerettem, ez volt az első motorom. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Most már lehet olcsón kapni, nagyon megbízható, a szervizben azt mondták, hogy hülye vagyok, hogy eladom...
Az ezres...csak jókat tudok mesélni...mindenben állítható futómű, iszonyatosan rugalmas blokk...néha nem is tudod melyik fokozatban vagy, mindenhol tol, néha túlságosan is. A lámpája kaka, de ezen lehet javítani, van egy német srác, nagyon jó leírásai vannak, és olyan cuccoka épít a lóhoz, hogy eláll a lélegzetem. Most rendeltem tőle fokozatkijelzőt. De jó dolog ez is: http://cvieth.bplaced.net/bild...
Én ma már az ezresről le nem szállnék :) Kevés ellenfelem van az utcán vagy a hegyekben :)
Somoto Kárpit-nál csináltattam. Az előbb írtam, csak nem küldte el... készült video is, hamarosan kész a szövegezés. Az egész folyamat 6 percben rajta lesz. Előre kapott zselét (ülésrészenként 19.600,- lenne az ára), mert hátul nagyon ritkán viszek utast, annak meg megteszi az új szivacsréteg is kényelemben.
Itt találhatsz standard árakat: SomotoKarpit.hu - Az enyém 57.000,-Ft-ban állt meg. Üléstípusonként és kérés szerint változik. Mikor számolgattam ott volt még lehetőségként a Tommot, de nagyon drága lett volna náluk (80-100 között), vehettem volna még Bagstert, aminek előnye, hogy új ülés is jár hozzá, de szintén 100 feletti az ára vagy követhettem volna rosejblee példáját, aki maga csinálta speckó bicikliülésből és elvileg kényelmes, de ezt ő tudja elmondani majd. Nem mondom, kicsit sajnáltam az árát, de a piachoz képest nem volt a legdrágább, teljesen versenyképes.
Kész vagyunk, final stage is megvan. Külsőleg azt hiszem befejeztem a tervezéseket és munkálatokat.
Az ülés háttámlája kicsit kerekített lett volna, de a nagy derekam miatt így került kialakításra. Emiatt komfort +, esztétika -.
Szia
Az S szériáról nem tudok semmit, 2 éve vettem én is a motoromat, Honda Hornet és a FZ6 között hezitáltam sokáig, de amikor megtudtam, hogy a Yamahába 2004 óta injektoros motorblokk van, mindjárt tudtam mi az ami kell nekem.
A legújabb 600-as Fazer hivatalos neve FZ6 Fazer S2, mármint Stage 2. A naked verzió szinte megszólalásig hasonlít az előző modellre, így alaposan meg kell nézni ahhoz, hogy észrevegyük az – egyébként meglehetősen finomra sikerült – módosításokat. Az, hogy a váz, a lengővilla és az erőforrás fekete szinterezett bevonatot kapott, csak optikai finomság, ha jobban megnézzük, az is látszik, hogy a lengővilla keresztmetszete már nem négy-, hanem ötszögletű, anyaga pedig immár nem acél, hanem alumínium. Villájára már nem az egyszerű kétdugattyús úszónyergeket, hanem az R6-os négydugattyús monoblokk nyergeit szerelték, a tárcsák átmérője változatlan maradt. A Fazer idomába keskenyebb macskaszem fényszórókat illesztettek, és aerodinamikailag is javítottak rajta. Az új modell utaslábtartói 45 milliméterrel lejjebb kerültek, és gumis felső részt kaptak. Szintén új az aerodinamikusabb kialakítású első sárvédő, és a nagyobb testvérről származó műszerfal. Annak tartozékkatalógusát is kiterjesztették a kisebb modellre is, így már a 600-ast is karbon alkatrészekkel telezsúfolt streetfighterré vagy teljesen burkolt túragéppé alakíthatjuk.
Nem olvastam korábbi hozzászólásokat, ezért nézzétek el nekem, ha idegesítő "már megint..." kérdést teszek fel.
Motorvásárlás előtt állok, érdekelne, hogy mi a különbség egy FZ6S és FZ6S2 között. Azt tudom, hogy újabb, de technikailag nem igazán találtam összehasonlítást. Mik az esetleges típushibái egy S verziónak? Ha Ti vennétek most Fazert, mindenképp ragaszkodnátok az S2 szériához?
akkor én nyertem... nekem egy sem . Ahogy a Tao te King írja:
" Nem indul küzdelembe, ezért senkise győz felette."