Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi, Rámegyek a 7100sra
Tökéletesen egyetértek veled! Minden tekintetben. De on-road/off-road szempontjából 70:30 a GS és ST + esetleg Triumph Explorer, míg 30:70 a 990 Adventure es 800XC + F800GS.
En terepre - magamnak - egy 660-as Teneret fognék be, hyperpro szettel :)
23liternyi benya, 550km-es hatótáv, 210 kg megtankolva. Nem egy erőbajnok, de legalább nem is ideges fajta.
Lecsaptak rád.
Úgy ajánlkoznak, mint a piacon az "izék": Cigit, cigit. De olyan gyorsan mondják, hogy begyullad a nyelvük.
Jah, jól mondod, a többségébe
Mondjuk az az esetek többségében nem hátrány
Zacky olyan fajta, hogy mindig előre gondolkodik, bocsásd meg neki
A túra endurózás szerintem nem arról szól, hogy előre látunk "néhány lépést"; hanem megyünk egy jól kitűzött irányba (de nem a legegyszerűbb útvonalon), elcsábulva a látnivalóknak, és az erdei ösvényeknek. Éppen ezért én mai új motorból csak egyet tudok többé-kevésbé kompromisszummentesen elképzelni erre a célra, az a 990-es adventure. Az csak 224 kilo. Felpakolsz rá 25 kiló cuccot, még mindig csak 250.. míg a bömbi meg a tenere is verdesni fogja alulról a háromszázat felmálházva.

(esteleg a tiger 800XC még jó lehet )



..és nyilván van 100 másik típus ami még a 990 adventurenél is alkalmasabb, de azok nem mennek motorszámba a 2-3-4-5-6száz köbcentijeikkel Még kiröhögik az embert a mekdonác előtt
Nekem is van pár eladó cuccom, ha gondolod
nem kell egy faja túrakabát?
Nem kell vele mindenhova bemenni, ertsd elore kell latni nehany lepest.
261 menetkeszen igen, nem ugy mint a BMW-nel, ahol ugy irjak, hogy 90%-os tankállapotban LOL.
Imadtam vegigolvasni az összes "szaksajtó" értekezését, miszerint nehezebb a Super Tenere a GS Adventure-nel (nem egy kategória), hiszen a ST 261, a GS pedig csak 257. Egyébként rendesen lemérve a sima R1200GS teli tankkal megvan 255.
Én pont most tartok a ruhabeszerzésnél asszonynak. Tennél fel esetleg képeket a cuccokról, hogy csemegézhessek? Köszi előre is!
Üdv!
Hiába kezes, ha terepen tologatni kell (erdei ösvényen megfordulás ha már a csapás is véget ér.. mert hogy nem fordulsz meg vele egy íven az is hétszentség), vagy éppen a sárból kihúzni..akkor ez is csak pont ugyan olyan nehéz lesz, mint bármelyik másik csatahajó.

A 261 kiló az a menetkész tömeg?
Igazából azért linkeltem azt a lenti videót, mert szerintem a Super Tenere egy olyan kiváló túraenduró ami a maga 261 kilójával kiemelkedően kezes gép marad. A kategóriájában a legjobb, szerintem jobb mint a BMW GS. Ár/Érték arányban a piacon a legjobb. Ha meglenne a pénzem rá kizárólag erre cserélném le a Fazerem.
Suri nem jóskapista, hanem a yamaha központjába volt szerelő sokávig. Az ő kérésre hívták vissza az fz6-okat vez.láncfeszítő cserére

Amúgy amennyire én tudom van nála egy utánfutós opció. Ha nem tudod megoldani, akkor eljön a gépért és vissza is hozza, kérdezz rá
Sziasztok !

Eladó lenne barátnőmnek a motoros felszerelése, méretprobléma probléma miatt. Nagyon igényes minden termék, nadrág-kabát 1 szezont használt, de semmi kopás, szakadás, folt nincs rajta. Hibátlan ! Bukósisak is kb. 1 szezont használt, nagyon jó állapotban ! 2 pont hiba van rajta, azt mutatom a fényképeken. a Kabát 46-os női, a nagdrág L-es unisex, a bukó pedig S-es méretű, dobozzal és hordozózsákkal ! Egyben 40.000Ft-ért vihető, de külön is eladóak, csak a nadrág és a kabát van együtt !

Ha érdekel, hívj bátran bármikor 08:00-21:00 között !
hali!

téged milyen emailcímen lehet elérni
jól keni. Valahogy a kezeiben nem tűnik nagy, nehézkes dögnek.
no majdnem az összes fazert birtokoltad!
melyik tetszett a legjobban
Hát...az biztos, hogy érzi a gépet de motort nem vennék tőle :)

Gumma, felni...kuka... A motort meg röviden szétcsapja, mert azért a szériát nem erre tervezték, de lehet tévedek :)
nah majd valaki megveszi, megkímélt tesztmotor ként
Nem kicsit érzi a motort a gyerek, de az a járdavégigcsúsztatás mi a f@szomra jó?
csapjatok le rá ! link
ferrodo sinter garnitura 15 pénz..
Apám utóbbi 3 motorja chopper volt, nagyjából biztos ismeritek milyen gépek (alacsony fordulaton nagy nyomaték). Mikor ráült a Fazeremre, már 70-nél 6-osba volt. És akkor azt mondja: "Ennek így kell mennie?". Akkor hoztuk el, fogalmam sem volt hogyan működik, de most visszagondolva, csak mosolygok. Chopperén kicsit ráhúz a gázra, máris vált. Szóval ilyenekről átülve sportra úgy, hogy nagyon kevés élménye volt egyéb motorral,... meg kell szokni.
Talán te is hasonlóan érezted magad chopperről átszerelve? :P