Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok még mindig keresek 2008-as Fz6 s2-re fekete szemöldököt (mocin ülve bal oldali) sehol se találok semmilyen bontóba :/
Jé, ez rám is érvényes szóval csak 98%
Ja, a prop- technél volt ez a gép. nemkicsit komoly...
Nem letenni szeretném, hanem szelephézagot állíttatni lehetőleg nem egy hét alatt. Tuti, hogy kell, a prop- technél Esztergomban karburátorszinkront csináltak hétfőn ( a srác rendes volt, pénteken adott egy hétfő kora reggeli időpontot), diagnosztizálták a gépet, és azt mondta, nem gáz, de nézessem meg.
Surányinál a szelepállítás úgy megy, hogy egyik nap este odaviszed, másik nap délután elhozod és legózik, nem a lapkán akar keresni. Szóval majd valahogy kijutok. Valszeg az egyik havernak lesz olyan szerencséje, hogy jön velem és visszahoz. Utasként még nem ültem motoron, szóval érdekes lesz, ha összejön...
Azért ez nem teljesen igaz...
Hézagméréshez végülis elég levenni a szelepfedelet, ez a könnyebik része a dolognak. A lapkák cseréjénél van a finomság.

Egy ismerősöm FZ750-jén 50000km után hajszálnyi kopás sem látszott. Ilyenkor nem mindegy, hogy az ember 3000-s vagy 6000-s fordulaton teszi meg azt az 50000 km-t...
Na jó, krisztiánfz6 de a te motorod az az 1000-ből az 1. 100-120-al túrázol,3000-nél váltasz,nem tudod mennyi a vége ilyenek.......A karbantartás intervallumok a többi 99 %-nak szólnak!
Mindenféleképp szét kell szedni ahhoz, hogy megnézze a lapka méretét. De egyáltalán nem biztos, hogy kell rajta állítani. Nekem még bőven a gyári értéken belül vannak, és még nem volt hozzányúlva.
2500?
lapka

Ha szerencséd van, nem kell mind a 16-ot kicserélni, lehet vele legózni. Csak ez ugye olyan, hogy leszeded a szelepfedelet, megméred a hézagokat, kiszámolod, milyeneket kell venni. Akkor még el kell menni megvenni, és csak utána szeded szét mégjobban, hogy ki tudd cserélni őket. Szóval ha otthon csinálja az ember, és nincs előre egy adag lapkája, akkor 2-3 napot biztosan állni fog a motor.
Én most hétvégén akartam csinálni, de nem lesz időm.
Talán jövő hétvégén.
Ha kell nálam leteheted................bazinagy raktár riasztóval.Jössz amikor akarsz érte.
Te aztán megbonyolítod! Ezzel vidd be egy általad favorizált Yamaha szalonba(szervízbe), én nem vinném jóskához meg pistához, nem legózókhoz,nem fognak százezreket kérni. (gondolom )
... sőt, még Budapestieket sem írtok...
Kösziköszi a jótanácsot, a bibi csak az, hogy hétfőtől- szombatig minden nap este 21.00- kor, vagy 21.30- kor fejezem be a munkát a XIII. kerületben, utána kéne kimennem Gödöllőre, majd ha leadtam a motort (merugye a szelepállítás otthagyós), onnan visszabumlizni Zuglóba. Amikor megyek a motorért, ugyanez, csak kifelé hév, visszafelé motor, mondom mégegyszer, 21h vagy 21.30h utáni Budapestről indulással számolva...
Nem lusta vagyok, csak elfoglalt...
Bár lehetséges, hogy mégiscsak Surányit kell megoldanom valahogy, mert nem írtok nekem Bodapesti szerelőket akikkel meg én beszéltem, az mind azt mondta, hogy nem ér rá a következő három hétben, vagy nincs lapkája, szerezzek én, vagy hagyjam nála egy hétig a motort, a lapkák darabja 2.500- lesz és ő nem legózik velük, vagy ezeknek a kombinációja... eléggé elkeserítő a helyzet.
ha versenypályán használod a motort mindenképp ajánlom, egy jó verseny olaj...
közútra inkább a motul 7100at mondanám...
udv. arat kuldesz? 06309485066
Koszi
Hi,
Tanácsra lenne szükségem olaj ügyben...Mit tudtok erről az olajról? "Motul - 300V 15W-50 4T Factory Line"
Köszi
T
vagy inkább 40perc..
Na akkor ne gondolkodj,Gödöllő-zugló 25perc hévvel,vagy menj gyalog
Sziasztok!

Honnan érdemes fékbetétet rendelni? Gondolom EBC-t ajánlanátok.
Néztem angol ebayon de most az első hátsót 30.000 nem takarja be Esetleg ha tudtok forrást jelezzétek.

Köszi!
Hali!
Köszi, a méretek jól jönnének:-)! Nos nekem egy 2004-es 600-as FZ6-om van:-)!
Közben megtaláltam Bocs!
Tudja valaki a hevesi motorbontós srác számát? Nem találom, pedig fel van írva
Hát, egy ötjegyű számzárat sem nagy mutatvány kinyitni, ha tudod a kódját. Ha viszont nem tudod...
Pedig a hévezés nagon rulez gödöllőre.