Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Peti látom mindkét vas a piacon.. Mi történt?
vagyis ott
itt vagyok
Sziasztok!

Segítség kellene alkatrész rendelés ügyben. Fék és kuplung kar.
2001 Fzs600 Fazer-hez. Az megegyezik az Fz1, vagy az Fz6 ?
Ezért kellett felkelteni?
gyere skypra
csinálnak ilyet a mi tipusunkal is

http://youtu.be/tjBOIIPArRk


én nemrég rendeltem a Harmatitól kis műanyag- és gumivackokat. Párezres tételek voltak. Nem hiszem, hogy a te alkatrészed tízezrekbe fog kerülni. Csak hívd fel őket, kezedben az alvázszámmal és megmondják.
jah és a harmatinál kérdezz rá Budaörsön!
nem biztos hogy horror ár, mondjuk én mostanában kisebb dolgokat szoktam rendelni,,,
rákérdeznék...
Srácok még mindig keresek 2008-as Fz6 s2-hez ,bal szemöldököt Feketét (mocin ülva bal) valakinek 5lete ,hogy hol érdeklődjek? Yamahától rendelve gondolom horrór ár
Ez egy ilyen sport, no para, én amúgy is csak vendég vagyok itt
Elnézést...helyesbítek...hölgyeim és uraim!
A franc egye meg a "hímsoviniszta disznó" fejemet ugyebár !
Igen-igen..már látszik a fény az alagút végén:-)!
Nem értek a gumikhoz, de szerintem egy-két év nem vágja gallyra, ha zárt helyen, fektetve volt. Pontosan hány éves gumikról beszélünk? Van azért egy határ...
Uraim!? csak így? És a babulu, az kutya?
Az jó, ha alakulni látszik a gép
Nos annyi, hogy ugye a gumi is öregszik, még ha zsír új is, azért egy idő után kirepedezik, attól függően, hogy mennyit és milyen helyen állt. Persze lehet, hogy a gyárban a védő szilikonréteg megvédi ettől a fajta öregedéstől, de nem tudom. Továbbá azt sem, hogy tulajdonságaiban okoz-e valamiféle elváltozást ez. Minden esetre én félve vennék meg egy ilyen gumit, de ez csak saját para!
Ha normálisan tárolták akkor elvileg semmi. Ha nem, akkor megkeményedhet és nem tapad rendesen.
Keményebb, könnyebben megcsúszik, a tárolás nem mindegy...
Sziasztok! Szeretném megkérdezni hogy,mi lehet a probléma ha valaki uj,de öreg több éves gumit vesz?
Majd este megírhatnád, hogy milyen volt. Szerintem szombaton én is kinézek, bár öszintén szólva nem tudom minek.
Nos uraim, örömmel jelenthetem be, hogy alakul a gépem helyreállítása:-)! Csíkos Béka jóvoltából tegnap sikerült beszerezzek jó áron egy első felnit, valamint ha minden összejön, akkor a görbült telók darabját fel tudom újíttatni 15 000/darabját. Győr környéki motoros műhelyből lesz 25 ért fejidomom, meg valószínűleg sárvédő is előre. Így állok most. Továbbá találtam tegnap este egy hirdetést neten, egy törött Fazert hírdetve, lehet onnan is tudok szerezni egy ép telót előre meg féktárcsákat meg pótba pár dolgot:-)!
Ha Isten is úgy akarja, akkor legkésőbb 1 hónap és kész a gép...csak gazdasági oldalról kell tudjam finanszírozni!
Szia

jövő héten várjuk a beszámolót!

Üdv
Én is Valvoline "O" ring chain lube-ot használok évek óta. Én azt vettem észre, hogy változott egy kicsit a cucc...vagy nem tudom. Furább, mint az 1 évvel ezelőtti változat. Jónak jó, csak valahogy nem futja be annyira talán a láncszemeket! Le nem csapkodja túlzottan, bár a felniről mindig van mit takarítani.

Valvoline-ból próbáltam már a teflonost...na az egy halom ganyé volt. Lehet hogy ugyan ez egy MOTUL vagy hasonló márkából jó, de lefújást követően még ha 24 órát is pihentettem, akkor is lecsapkodta semmi perc alatt a taknyot.