Sajna tegnap reggel sikerült találkoznom egy kocsival, ezért a 2004-es 600-as Fazerem elejének javításához keresek alaktrészeket :-(! A lista a következő lenne:
2 db első teló
2 db féktárcsa (300-as)
1 db első felni
1 db első kerék tengely
jobb oldali fejidom belső takaró
első sárvédő
Ha esetleg valakinek lenne elfekvőben a fenti alkatrészek közül vagy esetleg tud olyan bontót, ahol nem horribilis összegekért árulnak bontott alkatrészeket, akkor azt a clyd01@freemail.hu címemen kérem jelezzék nekem!
Nekem még dobos koromból maradt egy pár cserélhető betéttel ellátott füldugó. Igaz, csak néha használom, általában elég csendes a sisak. Szóval ez szerencsére kipipálva.
Pont vannak olyan alkatrészek, amikből a fejet újjá tudtam volna építeni... 127k-ért. Jó, hogy a festés és műanyagozás mellett döntöttem és nem ezek után kajtattam.
Eladó sport és utcai motorok 400 ccm-től bontott és új alkatrészei nagy választékban.
06705850436 CSAK TELEFONON ÉRDEKLŐDJ!
Frissített árukészlet! www.fazer.hu
Khmm... Tanuláshoz vettem 150,-ért zsínoros dugót (E-A-R Ultra Fit), de már sétálásnál - amíg elértem a WC-hez - olyan susogó menetszél volt, hogy fel is mérgesítettem magam rajta.
A másik lehet, hogy 8.000-t nem ért meg, de a kettő összehasonlíthatatlan! Kaptam grátiszként egyszer használatos puha szivacsot is, de azt alkalmazni sem tudtam.
Mivel füldugót használok országúton(inkább a szélzaj miatt,pedig shoei) a plexi meg úgy záródik mint egy rolls royce pahantom ajtaja, olyan mintha "kocsiban" ülnék,tehát ez nem érint!
Nekem már 120 km után zúgott a fülem kis mértékben. 10 perc és elmúlik, no problem. Pár éve még apám mögött, chopperen mentünk Erdélybe, na az viszont kemény volt. A puffogós hang sokkal "kényelmetlenebb" a fülnek, mint a sportmotorok hangja, szerintem. Azonban semmi pénzért nem cserélném vissza, az élmény sokkal nagyobb, viszont a "gázrángatás" miatti kismértékű fogyasztásnövekedést alátámasztom én is. :D Én alul gyengébb lettem, de 7-8e körül - itt érezhetően a hangja is megváltozik! - kap egy löketet. Városban nagyon ritkán váltok 7e környékén, tehát ennek előnye inkább kinti főúton érezhető. Akinek pedig a városban számít, hogy kisebb a nyomatéka, ő nagyravágyó, mert bőven elég ami maradt neki.
Én nem vettem észre sem teljesítményben, sem fogyasztásban változást. A hangja persze megváltozott.
Azért arra alapozni, hogy a sportdob miatt majd észrevesznek, olyan, mintha aláírná az ember a saját halálos ítéletét...
Városban ha van sportdob, ha nincs, rád húzzák a kormányt. Naponta legalább egyszer ez megtörténik, pedig nagyon figyelek, hogy mindig a tükör látóterében menjek. Egyszerűen az emberek fele vak.
Országúton, ha olyan a helyzet, hogy előtted két autó megy, Te mind a kettőt előzöd, de gyanús, hogy a hátsó is előzni akarja az elsőt, én dudálni szoktam két rövidet az előzés megkezdése előtt. Idiótán hangozhat, de ártani nem árt. Ha csak egyszer előzöm meg ezzel, hogy 100-as tempónál kitessékeljenek a szembeárokba, már megérte.
Nekem Arrow dob van az ezresen. Fogyazstás növekedést max, amiatt tapasztaltam, h a hang miatt kicist jobban rángatom neki:)
Én kötelezővé tenném a nyitott dobokat minden motorra...legalább meghallanak az autósok. Én tettem fel, utána PROP-Tech-nél 5 ropiért csináltattam egy karbisznkront. Sokan vitatkoznak ezen, de egy hátsó dob komoly változást nem okos a teljesítményt illetően:)
Hogy történt? (csak őszintén, sebességet, mindent...)
Sajna tegnap reggel sikerült találkoznom egy kocsival, ezért a 2004-es 600-as Fazerem elejének javításához keresek alaktrészeket :-(! A lista a következő lenne:
2 db első teló
2 db féktárcsa (300-as)
1 db első felni
1 db első kerék tengely
jobb oldali fejidom belső takaró
első sárvédő
Ha esetleg valakinek lenne elfekvőben a fenti alkatrészek közül vagy esetleg tud olyan bontót, ahol nem horribilis összegekért árulnak bontott alkatrészeket, akkor azt a clyd01@freemail.hu címemen kérem jelezzék nekem!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Balesetmentes közlekedést mindenkinek:-)!
Üdv
Ákos
2004-es fzs 1000-hez kellene fejidom tartó konzol.Nincs valakinek elfekvőben egy jó állapotú használt darab?Köszönöm a segítséget előre is.
Üdv:Balu
06705850436 CSAK TELEFONON ÉRDEKLŐDJ!
Frissített árukészlet! www.fazer.hu
A másik lehet, hogy 8.000-t nem ért meg, de a kettő összehasonlíthatatlan! Kaptam grátiszként egyszer használatos puha szivacsot is, de azt alkalmazni sem tudtam.
És igen igen hallom a szükséges hangokat!
Városban valóban vannak előnyei.
A statisztikám megerősit:1 napig volt fent a gyári dob és rám is húzták a kormány........sportdobbal meg még sosem.......
Azért arra alapozni, hogy a sportdob miatt majd észrevesznek, olyan, mintha aláírná az ember a saját halálos ítéletét...
Városban ha van sportdob, ha nincs, rád húzzák a kormányt. Naponta legalább egyszer ez megtörténik, pedig nagyon figyelek, hogy mindig a tükör látóterében menjek. Egyszerűen az emberek fele vak.
Országúton, ha olyan a helyzet, hogy előtted két autó megy, Te mind a kettőt előzöd, de gyanús, hogy a hátsó is előzni akarja az elsőt, én dudálni szoktam két rövidet az előzés megkezdése előtt. Idiótán hangozhat, de ártani nem árt. Ha csak egyszer előzöm meg ezzel, hogy 100-as tempónál kitessékeljenek a szembeárokba, már megérte.
Semmit nem változik a motor ha csak dobot cserélsz.Csak a hang nő! A többi kamu.Placebó hatás.
Nagyon nagy előnye hogy tovább maradsz életben,nem huzzák rád a kormányt 2 sávoson,kisebb esélyel fordulnak ki eléd!
Én nem motoroznék gyári dobbal.Nem motoroznék!
Én kötelezővé tenném a nyitott dobokat minden motorra...legalább meghallanak az autósok. Én tettem fel, utána PROP-Tech-nél 5 ropiért csináltattam egy karbisznkront. Sokan vitatkoznak ezen, de egy hátsó dob komoly változást nem okos a teljesítményt illetően:)
Az öblítés fontos dolog, nem árt egy jó szakember az elkészítéshez!
Menjünk, de nagyon!