Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

természetesen, péntek lesz a cél nap.
Mail ment. Remélem, neked nem lett komolyabb bajod, a listád alapján a motor kapott rendesen...
Hogy történt? (csak őszintén, sebességet, mindent...)
Megy valaki hétvégén a kiállításra?
Sziasztok 2008-as fz6s2-re kellene nekem tank-ra Logó matrica! van akinél hever elfekvőbe? vagy honna tudnék beszerezni?
Szevasztok!

Sajna tegnap reggel sikerült találkoznom egy kocsival, ezért a 2004-es 600-as Fazerem elejének javításához keresek alaktrészeket :-(! A lista a következő lenne:
2 db első teló
2 db féktárcsa (300-as)
1 db első felni
1 db első kerék tengely
jobb oldali fejidom belső takaró
első sárvédő
Ha esetleg valakinek lenne elfekvőben a fenti alkatrészek közül vagy esetleg tud olyan bontót, ahol nem horribilis összegekért árulnak bontott alkatrészeket, akkor azt a clyd01@freemail.hu címemen kérem jelezzék nekem!

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Balesetmentes közlekedést mindenkinek:-)!

Üdv
Ákos
Nekem még dobos koromból maradt egy pár cserélhető betéttel ellátott füldugó. Igaz, csak néha használom, általában elég csendes a sisak. Szóval ez szerencsére kipipálva.
Szevasztok!

2004-es fzs 1000-hez kellene fejidom tartó konzol.Nincs valakinek elfekvőben egy jó állapotú használt darab?Köszönöm a segítséget előre is.

Üdv:Balu
Pont vannak olyan alkatrészek, amikből a fejet újjá tudtam volna építeni... 127k-ért. Jó, hogy a festés és műanyagozás mellett döntöttem és nem ezek után kajtattam.
Eladó sport és utcai motorok 400 ccm-től bontott és új alkatrészei nagy választékban.
06705850436 CSAK TELEFONON ÉRDEKLŐDJ!
Frissített árukészlet! www.fazer.hu
Khmm... Tanuláshoz vettem 150,-ért zsínoros dugót (E-A-R Ultra Fit), de már sétálásnál - amíg elértem a WC-hez - olyan susogó menetszél volt, hogy fel is mérgesítettem magam rajta.
A másik lehet, hogy 8.000-t nem ért meg, de a kettő összehasonlíthatatlan! Kaptam grátiszként egyszer használatos puha szivacsot is, de azt alkalmazni sem tudtam.
Sima munkavédelmi 30-40 ft/pár,fajtát. Van zsinóros müanyagszerü is,de ez a jobb nekem. Nem nem ezt a nyócezres átbaszóst!
Milyen füldugót használsz?
Mivel füldugót használok országúton(inkább a szélzaj miatt,pedig shoei) a plexi meg úgy záródik mint egy rolls royce pahantom ajtaja, olyan mintha "kocsiban" ülnék,tehát ez nem érint!

És igen igen hallom a szükséges hangokat!
Nekem már 120 km után zúgott a fülem kis mértékben. 10 perc és elmúlik, no problem. Pár éve még apám mögött, chopperen mentünk Erdélybe, na az viszont kemény volt. A puffogós hang sokkal "kényelmetlenebb" a fülnek, mint a sportmotorok hangja, szerintem. Azonban semmi pénzért nem cserélném vissza, az élmény sokkal nagyobb, viszont a "gázrángatás" miatti kismértékű fogyasztásnövekedést alátámasztom én is. :D Én alul gyengébb lettem, de 7-8e körül - itt érezhetően a hangja is megváltozik! - kap egy löketet. Városban nagyon ritkán váltok 7e környékén, tehát ennek előnye inkább kinti főúton érezhető. Akinek pedig a városban számít, hogy kisebb a nyomatéka, ő nagyravágyó, mert bőven elég ami maradt neki.
Nem akarok kötözködni, de menjél nyitott dobbal úgy 600km-t egy nap.
Városban valóban vannak előnyei.
Akkor biztos csak én vagyok szerencsétlen, vagy mindenki rám pályázik.
Azt senki nem mondta hogy erre alapozok. Én úgy motorozok hogy mindenki vak-süket-hülye-maónuka néző

A statisztikám megerősit:1 napig volt fent a gyári dob és rám is húzták a kormány........sportdobbal meg még sosem.......
Ez viszont igaz. Ha vak , reménykedhetünk, hogy nem süket.
Dehogy erre alapozok....csak egy plusz biztonságszerintem....
Én nem vettem észre sem teljesítményben, sem fogyasztásban változást. A hangja persze megváltozott.

Azért arra alapozni, hogy a sportdob miatt majd észrevesznek, olyan, mintha aláírná az ember a saját halálos ítéletét...
Városban ha van sportdob, ha nincs, rád húzzák a kormányt. Naponta legalább egyszer ez megtörténik, pedig nagyon figyelek, hogy mindig a tükör látóterében menjek. Egyszerűen az emberek fele vak.

Országúton, ha olyan a helyzet, hogy előtted két autó megy, Te mind a kettőt előzöd, de gyanús, hogy a hátsó is előzni akarja az elsőt, én dudálni szoktam két rövidet az előzés megkezdése előtt. Idiótán hangozhat, de ártani nem árt. Ha csak egyszer előzöm meg ezzel, hogy 100-as tempónál kitessékeljenek a szembeárokba, már megérte.
"idegesiteni fog a magas zajszint"

Semmit nem változik a motor ha csak dobot cserélsz.Csak a hang nő! A többi kamu.Placebó hatás.

Nagyon nagy előnye hogy tovább maradsz életben,nem huzzák rád a kormányt 2 sávoson,kisebb esélyel fordulnak ki eléd!

Én nem motoroznék gyári dobbal.Nem motoroznék!
és bukod az amúgy sem hatalmas nyomatékot...Bár ha jól összehangolják fent jobban mehet,de akkor aztán eszik is..
Nekem Arrow dob van az ezresen. Fogyazstás növekedést max, amiatt tapasztaltam, h a hang miatt kicist jobban rángatom neki:)
Én kötelezővé tenném a nyitott dobokat minden motorra...legalább meghallanak az autósok. Én tettem fel, utána PROP-Tech-nél 5 ropiért csináltattam egy karbisznkront. Sokan vitatkoznak ezen, de egy hátsó dob komoly változást nem okos a teljesítményt illetően:)
És nem árt összehangolni a karburátor.... kipufogó rendszert sem!
Az öblítés fontos dolog, nem árt egy jó szakember az elkészítéshez!
Örülök neki!
Menjünk, de nagyon!