Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még csak a típusokat nézegettem, nem tudom melyiket vegyem vagy melyik a jó...teszteket és ajánlásokat sem nagyon találtam ebben a témában, így nem tudok mihez viszonyítani
Szia! A következőt írja: üvegszálas, festetlen fehér (a kép illusztráció, ami a festést illeti). Megegyezés szerint tudják fényezni is, meg kell kérdezni, mennyiért. Felszerelő készlet nem jár hozzá, de szintén érdeklődésre tudnak adni. Bár én úgy látom, simán 4 csavar fogja, de ezt majd az 1000-s tulajok megmondják.
Tehát: 55 EUR + 23 EUR posta (+ fényezés + tartó dolgok)
Szia!
nagyon örülök hogy végre van valami remény de kicsi gond van!
én nem tudok német nyelven sajnos!
hol lehet ezt magyarul megtalálni ?
örülnék ha tudnál ebben is segíteni!:-)
lőre is köszönöm.
N-est
Sajna napközben munka van (hála az égnek).
És N-es vagy S-est vett
Be volt sózva és nem tudott 9 órát várni a válaszodra.
Akkor meg minek írogatok itt neked
akkor meg tök mindegy
Hamarosan próbálgatja, mert ha minden igaz meg is vette.
ez igaz, de több minden kiderül mint egy újságban lévő tesztből
Az sem rossz megoldás, bár minden nem derül ki egy rövidke próbakör alatt.
Nem mondom, hogy nem volt jó, és még a hangja ami hiányzik néha, amikor úgy üvöltött úgy 8-10-ezer körül.
legjobb teszt ha kipróbálja...
nah azok a rúgások pont kellenek abba motorba, így lesz élvezhető
Nekem igazából a 78le-s fz6-hoz van viszonyítási alapom, bár mentem már a 98 lovassal is. Mivel átvariálták a vezérlést és a befecskendezést is, alul nyomatékosabb. Nincs benne az a rúgás 6-7, és 10 ezernél, talán egy pici olyan 8-e körül. Tehát egyenletesebb a teljesítményleadás. Egyébként nem is forog 14-et. Azt vettem még észre, ha kanyarba ráfékezek, nem akar olyan intenzíven felegyenesedni, és kevésbé "pattog el" az ívről, ha szar az út. Váltója finomabban működik picivel. Mivel nekem az N-es fz volt, az nem tolta nyáron a lábamra annyira a meleget, mint ez. A kuplungot is átvariálták, a bal oldalon van a kiemelő fül, amibe a bovden csatlakozik, talán azért is könnyebb rajta a kuplung. Ha dobozt akarsz hátra, sokkal stabilabban van rögzítve rajta a tartó, mint az fz-n., masszívabb az egész. A 160-as hátsó gumma miatt könnyebb döntögetni, bár én az fz-t is letettem lábtartóig. Egyébként van jó pár teszt róla a neten, olvasgassa el a haverod szerintem őket. Most nem jut eszembe más.
Na ja, neszójjábe. A Z6 egy jó gumi! Mondjuk essőbe megcsusszan néhanéha...
Tényleg, miért kapott ilyen rossz kis kínai fejet?
Mi volt a baj a Metzeler Z6al?
A hátsógumi teszt folytatódik........ az új szerzemény:Dunlop Sportmax Gp racer
Az eddigi lista:
-Dunlop Qualifier I.
-Michelin Pilot Power
-Pirelli Dragon Corsa
-Metzeler Z6
-Continental Race attack
Holnap valaki Kakucs?
Sziasztok,
Ha valakit érdekel egy BOS kipufogó FZ6-ra (visszatetettem a gyárit)
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Üdv!

Srácok Budai rakparton csak óvatosan, 2 napja trafiznak+elfogó csapat 500 méterrel arrébb... Szinte esélytelen
Eger-Lillafüred-Mályinka-Eger kör?
Decsman,
Milyen az XJ a fazerhez képest? Egy haverom gondolkodik, hogy vesz egyet, de nincs sok tapasztalat az ismeretségi körben.
Nekem most van fent Bt23. Még nem mentem igazán sokat vele, de vegyes érzéseim vannak. Hétfőn lementem Kakucsra és a korábbi sport attack-road attack kombinációt biztosabbnak éreztem. Lehet, hogy ez érzékenyebb a nyomásra?
A motorod egyszerűen gyönyörű... KELL!