Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyira azért nem sajnálunk
chopper után Fazer én is így csináltam Kawasaki EN500
A fazeres próbakörön rájöttem, hogy másik dzsekit kell vennem... a classic fazonú bőrdzseki csatja felkarcolta volna a tankot...
Srácok én sajnos most hétvégén nem tudok motorozni...

Itt leszek.
Jól látod a kérdést pont erre gondoltam.
Annyit már kiderítettünk, hogy láncsprével. Ez is eredmény
én a teflonosra szavazok továbbra is.
Ember legyen a talpán aki most már eligazodik azon, hogy mivel fújja a láncot
Bel-Ray
Én is úgy gondolom, hogy minden kis információmorzsa jól jön a tapasztalatszerzés terén.
Sajnos a legtöbben csak a saját kárunkon tanulunk. Nekem a két balesetem kellett hozzá, hogy nagyon sok mindent másképpen csináljak, és ne csak gondoljam, hogy másképpen kellene csinálni.
Szép gép, vigyázz rá!
Láncspréből én a Louis-os teflonosat használom, mert meguntam, hogy retkes-olajos a lánc, takarítani kell + összekeni a lengővillát, felnit, stb. Ez a teflonos cucc meg teljesen tiszta. Élmény. Asszem, 3-4ezer a 400 ml.
A meleg láncra érdemes fújni az anyagot. Ergo hazamész, befújod, elteszed a garázsba..
Nekem se a Motul, se a Castrol nem jött be. Általában egy teljes éjjelt pihen az olaj a láncon használat előtt, de egy alkalommal, még a farmerem is olajos lett! Attól függően, hogy mennyire kopott le róla az olaj, egy, legfeljebb kettő "kört" tekertem végig a láncon, fújás közben. Lehet ez sok, és ezért csapta, de nem tetszett. Castrol kicsit jobb, már csak a felnim mocskos, de kis Brigéciollal megtörölgetve gyorsan eltávolítható. Legközelebbi MOL-os lesz részemről, nem hallottam róla, hogy bárkinek is dobálná.
éééés de csak akadt a netem, és azt láttam, hogy olaj a téma... gondoltam, mellémentem eggyel... de nem
A Valvoline láncspraynek van talán a legjobb ár-érték aránya.. A nagy flakon kicsit több mint 2ezer forint, és elég sokat elmegy a lánc egy fújással.

A motul is jó..csak "nagyon" drága. A fuchs nekem meg nem tetszett
Hú... ööö... ezt nem ide szántam...
Jó könyv! Nekem főleg az a rész tetszett, amikor a tapadást magyarázza. Mondjuk ő is csak sportmotorokról ír és közúti sportmotorozásról (mer' mi itten Magyarisztánban közúton sportolunk, annyira jó minőségűek...). De amit ír, azt általában minden féle- fajta gépre lehet alkalmazni.
Tudom, most jönnek a "Nem könyvbű' kő mögtanúni motoroznyi, mög hogy tapad a gép, hanem menni kő sokat oszt' húznyi nekije, mikó megcsúszik, na akkó kicsit vissza" - jellegű hozzászólások.
Egy ismerősöm a nyomatékkulcs előtti világban autószerelést tanult. "megszakadás előtti félfordulatig kell húzni a kerékcsavart"- így tanulta. Jó markos gyerek volt (azóta többszörös szkander magyar bajnok), szóval meghúzta a csavart, az megszakadt, aztán felet vissza...
Persze egy könyv az csak könyv, de ha az ember meg is érti, mit akar mondani a szerző, akkor már előrébb tart picit. Szóval minél több az információ, annál tudatosabban motorozunk.
Saját tapasztalat szerint MOTUL, de valami embertelenül drága mostanság. A gyári Yamalube nekem nagyon gyorsan elkopott, fele annyi ideig tartott mint a MOTUL és a csizmám is tiszta t*kony lett tőle.

Most Castrol-t használok, fele annyi mint a MOTUL, de még nem mentem vele annyit hogy véleményt mondjak.
A láncspré-ről jut eszembe! Voltam több MOL-nál is, és a harmadiknál közölték, hogy a motoros spréjük szezonális dolog, és nem mindig lehet kapni. Akkor kaptam egy két hetes "időpontot", ami mára már aktuálissá vált, szóval szerintem elkezdték feltenni a polcokra ismét.

Üdv a klubban, Feri!
Üdv!
Tegnap óta boldog tulajdonosa vagyok egy FZ6-S tipusu gépnek.Még csak barátkozunk,de nagyon tetszik a dolog.Abban szeretnék tanácsot kérni,Ti milyen olajat,láncspray-t használtok?Nincs benne tapasztalatom,mert eddig kardános motorom volt
Előre is köszönöm a válaszokat!
Egy kis olvasnivaló, ha valakit érdekel a téma: Motorozás mesterfokon.pdf
Ingyé van! Én már végeztem vele.

Egy-két felvonuláson már találkoztam motoros rendőrökkel, akik valami eszméletlen módon közlekedtek közöttünk. Gondolkodom, hogy egyetem után elmegyek motoros rendőr képzésre.
Valaki nem akar menni az euroringre gyakorolni valamikor?
de csak két hét múlva. annyi gyakorlás kell.
Ha megkapnám ezt a vasat, ezzel a felszereltséggel...nekem is ugyanígy menne :D
http://youtu.be/Dq-OMUwg2Gw meg simán csak leesik az állam[/L]